MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:
Onweerwolf
Santigold verrassend op 10.

Fix you op 1 zou ik niet onterecht vinden

Lamar komt weer goed terug

Onweerwolf
Radiohead neemt toch een beetje afstand nu en Kendrick is aan z'n tweede adem bezig.

kaj_666 schreef:
De top-8 met 146, 145, 144, 144, 142, 141, 140 en 139 punten Je zou er voor minder aan twijfelen of Onweerwolfdie lijstjes wel écht in random volgorde doet

Ben druk bezig met bijlezen. Kon er zeker niet de hele dag bij zijn, maar bovenstaande was ook bij mij de rode draad gedurende de bijleestrip

Good old Nick Cave blijft het voor mij toch onverwacht goed doen.

Ik meen mij te herinneren dat Bloodbuzz Ohio vorige edities lange tijd meespeelde in de top 5, maar dit jaar is het toch een heel anoniem parcours aan het afleggen.
En de clown moet nu ook niet weer gaan terugvallen he Was net zo mooi op weg naar de top 10.

Grappig, mijn top 4 blijkt dus exact hetzelfde als vorig jaar.

Eefje for....linkerrijtje

Onweerwolf
Alle platen op 100 punten nu.

Onweerwolf
Jammer dat CHVRCHES zo wegzakt na een prima start.

Scorpion_21 schreef:
Wat is een ploppesteksel eigenlijk? Ik krijg daar altijd hele vieze beelden bij. Van een soort ontstopper om bij iemand een ophoping plopkoeken ter verwijderen.
Precies.

Onweerwolf
Het lijkt dus Radiohead vs. The Knife te gaan worden.

We zijn nog maar net over de helft. Twee stemmen en Fake Empire is weer bij.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Ik denk dat we pas bij lijstje 44 de 200 doorbreken. Ik weet niet of er dan méér dan 1 nummer door die grens gaat, maar na lijstje 44 zal denk ik The Knife bovenaan staan

Close! 1 lijstje te laat.

Onweerwolf
De details moeten nog ingekleurd worden maar het skelet van de finale lijkt nu toch enigszins afgetekend te worden.

Mooie tweestrijd vooralsnog tussen Radiohead en Knife, al heb ik de hoop dat uit de achtergrond nog iets komt niet opgegeven.

Hier wordt nog maar eens bewezen hoe in de Ladder diverse Radiohead-platen elkaar dwarszitten. In de ladder is Jigsaw een niemendalletje, terwijl ie hier platen voorblijft die in de Ladder de finale gehaald hebben

Onweerwolf
Wat mij betreft is Jigsaw in elke context een niemendalletje.

Staan genoeg betere nummers op In Rainbows. Snap niet helemaal waarom Jigsaw het zoveel beter lijkt te doen dan vorig jaar.

Onweerwolf
Gretz schreef:
Staan genoeg betere nummers op In Rainbows. Snap niet helemaal waarom Jigsaw het zoveel beter lijkt te doen dan vorig jaar.

Nouja, vorig jaar 4e en de nummers 1 en 2 van vorig jaar doen niet meer mee.

Sprawl II nu aan de goede kant van de tabel

Onweerwolf
Voor het eerst 3x AF in het linkerrijtje. Waarbij no Cars Go nu toch ook wel echt verrassend mag worden genoemd.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.