MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]

zoeken in:
Snap ook niet dat zoveel mensen op deze radiohead stemmen. Hopelijk heeft de volgende stemmer een wat betere smaak.

Onweerwolf

Ah, nog iemand met Daniel op 1! johan de witt

de plaat van Bat for lashes is ook wel te goed voor de laatste plaats.

ArthurDZ schreef:
Ah, nog iemand met Daniel op 1! johan de witt

Ja, hopelijk heeft de volgende stemmer ook zo'n goede smaak

Dat zal wel niet...

Dat worden vast punten voor Kendrick Lamar!

Eindelijk iemand die Fuck Buttons naar de top gaat helpen.

Onweerwolf
Wat plagen jullie Lex toch. 't Is zo'n lieve jongen.

De top-4 begint nu toch wat weg te lopen. En er zijn volgens mij nog niet zo heel veel lijstjes geweest waar nummers 5 & 6 hoog scoorden en de top-4 niet genoemd werd, dus snel inhalen wordt wellicht lastig.

Onweerwolf
En verbazingwekkend genoeg zit No Cars Go bij die top 4.

Onweerwolf schreef:
En verbazingwekkend genoeg zit No Cars Go bij die top 4.

Ik weet eigenlijk niet of ik dat zo verbazingwekkend vind, ik had vooraf wel gedacht dat No Cars Go de hoogste AF zou worden (hoger dan Reflektor, van Sprawl II had ik geen echte inschatting wat die ging doen). En aangezien AF het toch traditioneel goed doet (zie ook het Jigsaw-verhaal bij Radiohead, same story) had ik wel een top-5 voor No Cars Go in gedachten. Ik heb mijn voorspellingen hier niet gepost, maar een top-5 met in willekeurige volgorde No Cars Go, Fake Empire, Silent Shout, Jigsaw en Bloodbuzz was mijn gedachte vooraf. Enkel Bloodbuzz valt tot nu toe zwaar tegen, maar verder komt het aardig zo uit.

Onweerwolf
Bloodbuzz nu zelfs 19e !!

Heerlijk!

Red Eyes mag ook wel een keertje zakken...

Opmerkelijk dat die wat achterblijft ja. Had ook wel ingeschat dat Fake Empire het beter zou doen, maar dat het verschil zo groot zou zijn, nou nee.

Gretz schreef:
Staan genoeg betere nummers op In Rainbows. Snap niet helemaal waarom Jigsaw het zoveel beter lijkt te doen dan vorig jaar.

15 Step vind ik beter, maar verder is Jigsaw wat mij betreft wel het hoogtepunt op In Rainbows.

Ik zou Reckoner nog graag eens in de finale zien.

Jigsaw zelfs mijn favoriet van In Rainbows. Echt een bloedstollend mooi nummer. Wat mij betreft het beste nummer sinds 2005 dat niet door Joanna Newsom is gemaakt.

Onweerwolf
Oh! Daar komt Bloodbuzz opeens aan.

De punten kwamen erg gelegen voor Bloodbuzz Ohio

Hmm, ik had niet verwacht dat Fuck Buttons zo gingen wegzakken, ik verwacht nog wel een soort van remonte. Verder denk ik dat Arcade Fire toch niet alle 3 de nummers in het linkerrijtje zal kunnen vasthouden uiteindelijk, maar we zullen zien.

Jigsaw Falling Into Places zou een logische winnaar zijn. Populairste nummer van de populairste plaat (op MuMe, #3) van afgelopen 10 jaar.

Wat gaat Red Eyes bizar goed , en dan te bedenken dat die nog de herkansing nodig had om überhaupt in de finale te komen.
Zeker geen slecht nummer (beste zelfs van TWoD), maar de meeste nummers in de finale zijn beter.

Opeens gaat Bloodbuzz weer hard! Hopelijk zit er ook nog een comeback voor Surf Solar in! En Kendrick mag ook wel eens beginnen stunten!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:39 uur

geplaatst: vandaag om 03:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.