Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2015]
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:13 uur
Snap ook niet dat zoveel mensen op deze radiohead stemmen. Hopelijk heeft de volgende stemmer een wat betere smaak.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:19 uur
de plaat van Bat for lashes is ook wel te goed voor de laatste plaats.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:19 uur
Ja, hopelijk heeft de volgende stemmer ook zo'n goede smaak

0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 17:31 uur
Wat plagen jullie Lex toch.
't Is zo'n lieve jongen.
't Is zo'n lieve jongen.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:33 uur
De top-4 begint nu toch wat weg te lopen. En er zijn volgens mij nog niet zo heel veel lijstjes geweest waar nummers 5 & 6 hoog scoorden en de top-4 niet genoemd werd, dus snel inhalen wordt wellicht lastig.
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 december 2015, 17:34 uur
En verbazingwekkend genoeg zit No Cars Go bij die top 4.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:37 uur
Onweerwolf schreef:
Ik weet eigenlijk niet of ik dat zo verbazingwekkend vind, ik had vooraf wel gedacht dat No Cars Go de hoogste AF zou worden (hoger dan Reflektor, van Sprawl II had ik geen echte inschatting wat die ging doen). En aangezien AF het toch traditioneel goed doet (zie ook het Jigsaw-verhaal bij Radiohead, same story) had ik wel een top-5 voor No Cars Go in gedachten. Ik heb mijn voorspellingen hier niet gepost, maar een top-5 met in willekeurige volgorde No Cars Go, Fake Empire, Silent Shout, Jigsaw en Bloodbuzz was mijn gedachte vooraf. Enkel Bloodbuzz valt tot nu toe zwaar tegen, maar verder komt het aardig zo uit.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:47 uur
Opmerkelijk dat die wat achterblijft ja. Had ook wel ingeschat dat Fake Empire het beter zou doen, maar dat het verschil zo groot zou zijn, nou nee.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:49 uur
Gretz schreef:
Staan genoeg betere nummers op In Rainbows. Snap niet helemaal waarom Jigsaw het zoveel beter lijkt te doen dan vorig jaar.
Staan genoeg betere nummers op In Rainbows. Snap niet helemaal waarom Jigsaw het zoveel beter lijkt te doen dan vorig jaar.
15 Step vind ik beter, maar verder is Jigsaw wat mij betreft wel het hoogtepunt op In Rainbows.
0
geplaatst: 13 december 2015, 17:51 uur
Jigsaw zelfs mijn favoriet van In Rainbows. Echt een bloedstollend mooi nummer. Wat mij betreft het beste nummer sinds 2005 dat niet door Joanna Newsom is gemaakt.
0
geplaatst: 13 december 2015, 18:03 uur
Hmm, ik had niet verwacht dat Fuck Buttons zo gingen wegzakken, ik verwacht nog wel een soort van remonte. Verder denk ik dat Arcade Fire toch niet alle 3 de nummers in het linkerrijtje zal kunnen vasthouden uiteindelijk, maar we zullen zien.
0
Jigsaw Falling Into Places zou een logische winnaar zijn. Populairste nummer van de populairste plaat (op MuMe, #3) van afgelopen 10 jaar.
0
Wat gaat Red Eyes bizar goed
, en dan te bedenken dat die nog de herkansing nodig had om überhaupt in de finale te komen.
Zeker geen slecht nummer (beste zelfs van TWoD), maar de meeste nummers in de finale zijn beter.
, en dan te bedenken dat die nog de herkansing nodig had om überhaupt in de finale te komen. Zeker geen slecht nummer (beste zelfs van TWoD), maar de meeste nummers in de finale zijn beter.
0
geplaatst: 13 december 2015, 18:04 uur
Opeens gaat Bloodbuzz weer hard! Hopelijk zit er ook nog een comeback voor Surf Solar in! En Kendrick mag ook wel eens beginnen stunten!
* denotes required fields.