Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: G
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2015, 22:19 uur
5-5
Verre van de beste Fleetwood Mac. Bovendien vind ik Talk Talk veel toffer dan Fleetwood Mac.
Verre van de beste Fleetwood Mac. Bovendien vind ik Talk Talk veel toffer dan Fleetwood Mac.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 22:21 uur
Teunnis schreef:
Wat een hoop slechte uitslagen in de vorige ronde zeg! Er zit geen enkele topper meer tussen, op Good Life na dan.
EDIT: Deze ronde weer
Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste?
Wat een hoop slechte uitslagen in de vorige ronde zeg! Er zit geen enkele topper meer tussen, op Good Life na dan.
Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste? Gekke Teun, Good Vibrations is één van de mooiste nummers ooit. En met Gold Dust Woman en Give It Up zie ik sowieso nog twee toppers.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 23:11 uur
Teunnis schreef:
Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste?
Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste? Wat ik ook opvallend vind is dat in deze K.O. en vele anderen K.O.'s de recente muziek er zo bekaaid van af komt.
Van de 112 achtste finalisten in deze thema K.O. komen er maar liefst 5 uit de 21e eeuw.
Daarvan schopten alleen Coldplay en Morrissey het tot de kwartfinales.Wordt er nu echt zo weinig goede muziek meer gemaakt de afgelopen 15 jaar? Of stemmen en/of nomineren de deelnemers aan de KO's vooral heel conservatief?
0
geplaatst: 6 februari 2015, 23:30 uur
Gretz schreef:
Wat ik ook opvallend vind is dat in deze K.O. en vele anderen K.O.'s de recente muziek er zo bekaaid van af komt.
Van de 112 achtste finalisten in deze thema K.O. komen er maar liefst 5 uit de 21e eeuw.
Daarvan schopten alleen Coldplay en Morrissey het tot de kwartfinales.
Wordt er nu echt zo weinig goede muziek meer gemaakt de afgelopen 15 jaar? Of stemmen en/of nomineren de deelnemers aan de KO's vooral heel conservatief?
(quote)
Wat ik ook opvallend vind is dat in deze K.O. en vele anderen K.O.'s de recente muziek er zo bekaaid van af komt.
Daarvan schopten alleen Coldplay en Morrissey het tot de kwartfinales.Wordt er nu echt zo weinig goede muziek meer gemaakt de afgelopen 15 jaar? Of stemmen en/of nomineren de deelnemers aan de KO's vooral heel conservatief?
Dat laatste natuurlijk.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 23:38 uur
7-6 Deze uitslag snap ik dan weer niet, lang niet de beste van TT en zelfs de beste had nog niet eens gewonnen.
0
geplaatst: 6 februari 2015, 23:39 uur
Ja, ik ben ook geneigd om die conclusie te trekken. Jammer dat deze spelletjes wat dat betreft zo voorspelbaar zijn.
Een ronde daarvoor is de verhouding overigens niet veel beter: 22 nummers uit de 21e eeuw op een totaal van 224.
Overigens kan het natuurlijk altijd nog erger, maar het is wel een trend die mij in alle K.O.'s opvalt.
0
geplaatst: 7 februari 2015, 00:01 uur
Pfff..eerst stemmen jullie god only knows er in de eerste ronde eruit, en nu go your own way. Ik stop ermee voor de letter G. Tot bij de H.
0
geplaatst: 7 februari 2015, 03:14 uur
10-7
Talk Talk is een bazenbandje. Jullie weten zelf. En fleetwood mac heeft al een knaller die doorgaat.
Talk Talk is een bazenbandje. Jullie weten zelf. En fleetwood mac heeft al een knaller die doorgaat.

0
Cured
geplaatst: 7 februari 2015, 11:51 uur
Go Your Own Way wordt wat onderschat....perfecte pop/rock song. Give it Up vind ik B-categorie van Talk Talk (altijd nog goed, maar geen A)
0
geplaatst: 7 februari 2015, 16:24 uur
Kwartfinales, tot 8 met 2 verschil.
1. Garden - Pearl Jam vs. Girlfriend in a Coma - The Smiths
2. Glory Days - Bruce Springsteen vs. Give It Up - Talk Talk
3. Gold Dust Woman - Fleetwood Mac vs. Geno - Dexy's Midnight Runners
4. Golden Brown - The Stranglers vs. Good Vibrations - The Beach Boys
1. Garden - Pearl Jam vs. Girlfriend in a Coma - The Smiths
2. Glory Days - Bruce Springsteen vs. Give It Up - Talk Talk
3. Gold Dust Woman - Fleetwood Mac vs. Geno - Dexy's Midnight Runners
4. Golden Brown - The Stranglers vs. Good Vibrations - The Beach Boys
0