MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: G

zoeken in:
4-5

Dit is wel gewoon echt de allerbeste Fleetwood Mac

5-5

Verre van de beste Fleetwood Mac. Bovendien vind ik Talk Talk veel toffer dan Fleetwood Mac.

Teunnis schreef:
Wat een hoop slechte uitslagen in de vorige ronde zeg! Er zit geen enkele topper meer tussen, op Good Life na dan.

EDIT: Deze ronde weer Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste?

Gekke Teun, Good Vibrations is één van de mooiste nummers ooit. En met Gold Dust Woman en Give It Up zie ik sowieso nog twee toppers.

Teunnis schreef:
Wat een hoop slechte uitslagen in de vorige ronde zeg! Er zit geen enkele topper meer tussen, op Good Life na dan.

EDIT: Deze ronde weer Zijn jullie soms vergeten dat je op het beste nummer moet stemmen ipv het slechtste?

Wat ik ook opvallend vind is dat in deze K.O. en vele anderen K.O.'s de recente muziek er zo bekaaid van af komt.

Van de 112 achtste finalisten in deze thema K.O. komen er maar liefst 5 uit de 21e eeuw. Daarvan schopten alleen Coldplay en Morrissey het tot de kwartfinales.

Wordt er nu echt zo weinig goede muziek meer gemaakt de afgelopen 15 jaar? Of stemmen en/of nomineren de deelnemers aan de KO's vooral heel conservatief?

Gretz schreef:
(quote)

Wat ik ook opvallend vind is dat in deze K.O. en vele anderen K.O.'s de recente muziek er zo bekaaid van af komt.

Van de 112 achtste finalisten in deze thema K.O. komen er maar liefst 5 uit de 21e eeuw. Daarvan schopten alleen Coldplay en Morrissey het tot de kwartfinales.

Wordt er nu echt zo weinig goede muziek meer gemaakt de afgelopen 15 jaar? Of stemmen en/of nomineren de deelnemers aan de KO's vooral heel conservatief?

Dat laatste natuurlijk.

7-6 Deze uitslag snap ik dan weer niet, lang niet de beste van TT en zelfs de beste had nog niet eens gewonnen.

Arrie schreef:
(quote)

Dat laatste natuurlijk.

Ja, ik ben ook geneigd om die conclusie te trekken. Jammer dat deze spelletjes wat dat betreft zo voorspelbaar zijn.

Een ronde daarvoor is de verhouding overigens niet veel beter: 22 nummers uit de 21e eeuw op een totaal van 224.

Overigens kan het natuurlijk altijd nog erger, maar het is wel een trend die mij in alle K.O.'s opvalt.

7-7

Edit: ging natuurlijk maar tot de 7.

Pfff..eerst stemmen jullie god only knows er in de eerste ronde eruit, en nu go your own way. Ik stop ermee voor de letter G. Tot bij de H.

10-7

Talk Talk is een bazenbandje. Jullie weten zelf. En fleetwood mac heeft al een knaller die doorgaat.

Cured
Go Your Own Way wordt wat onderschat....perfecte pop/rock song. Give it Up vind ik B-categorie van Talk Talk (altijd nog goed, maar geen A)

Kwartfinales, tot 8 met 2 verschil.

1. Garden - Pearl Jam vs. Girlfriend in a Coma - The Smiths
2. Glory Days - Bruce Springsteen vs. Give It Up - Talk Talk
3. Gold Dust Woman - Fleetwood Mac vs. Geno - Dexy's Midnight Runners
4. Golden Brown - The Stranglers vs. Good Vibrations - The Beach Boys

1. Garden - Pearl Jam vs. Girlfriend in a Coma - The Smiths

1-0

1-1

Beiden behorend tot het beste dat nog over is!

1-2 Vind dit een minder nummer van PJ.

4-5

Erg gewaagd aan elkaar.

Cured
5-5

Gast
geplaatst: vandaag om 07:19 uur

geplaatst: vandaag om 07:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.