MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The GLEE Originals K.O.

zoeken in:

4-4

erg leuk initiatief catdog, zoals je waarschijnlijk inmiddels wel weet volg ik de serie sinds seizoen 1 aandachtig, en vooral de muziek vind ik (over het algemeen) ook erg tof. ook de originelen. Erg diverse k.o. krijg je dan idd

Voor een k.o. van de Glee coverversies zou ik ook zeker te porren zij, ware het niet dat ik vrees dat we dan te weinig deelnemers hebben

Voor de geïnteresseerden, ik heb zelf al eens een ruim begin gemaakt met een spotify-lijst van alle Glee-originelen. Loopt nu tot halverwege seizoen 3, als de kans zich binnenkort voordoet zal ik 'em afmaken. In die lijst zal dus een heel groot aantal nummers staan dat ook in deze k.o. meespeelt.

Songs gecoverd door Glee on Spotify - open.spotify.com

Voor de covers van Glee, zie:

Glee Cast on Spotify - open.spotify.com

4-5, beide

5. Marilyn Monroe – Diamonds Are a Girls Best Friend vs. Nicki Minaj feat. Rihanna – Fly

1-0

3-0

4-0

tbouwh schreef:
erg leuk initiatief catdog, zoals je waarschijnlijk inmiddels wel weet volg ik de serie sinds seizoen 1 aandachtig, en vooral de muziek vind ik (over het algemeen) ook erg tof. ook de originelen. Erg diverse k.o. krijg je dan idd

Voor een k.o. van de Glee coverversies zou ik ook zeker te porren zij, ware het niet dat ik vrees dat we dan te weinig deelnemers hebben

6. Fred Astaire – Cheek to Cheek vs. Color Me Badd – I Wanna Sex

0-0

1-0

I Wanna Sex You Up gaat het natuurlijk om

5-3

Al vind ik I Wanna Sex You Up ook leuk.

7. Demi Lovato – Give Your Heart a Break vs. Michael Jackson – Smooth Criminal

0-1

0-2 Duidelijk

0-5

0-6

8. Elton John – Your Song vs. Neil Diamond – Sweet Caroline

0-0

Gast
geplaatst: vandaag om 03:53 uur

geplaatst: vandaag om 03:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.