Muziek / Muziekgames / The GLEE Originals K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2015, 10:37 uur
erg leuk initiatief catdog, zoals je waarschijnlijk inmiddels wel weet volg ik de serie sinds seizoen 1 aandachtig, en vooral de muziek vind ik (over het algemeen) ook erg tof. ook de originelen. Erg diverse k.o. krijg je dan idd
Voor een k.o. van de Glee coverversies zou ik ook zeker te porren zij, ware het niet dat ik vrees dat we dan te weinig deelnemers hebben
Voor een k.o. van de Glee coverversies zou ik ook zeker te porren zij, ware het niet dat ik vrees dat we dan te weinig deelnemers hebben

0
geplaatst: 19 maart 2015, 10:46 uur
Voor de geïnteresseerden, ik heb zelf al eens een ruim begin gemaakt met een spotify-lijst van alle Glee-originelen. Loopt nu tot halverwege seizoen 3, als de kans zich binnenkort voordoet zal ik 'em afmaken. In die lijst zal dus een heel groot aantal nummers staan dat ook in deze k.o. meespeelt.
Songs gecoverd door Glee on Spotify - open.spotify.com
Voor de covers van Glee, zie:
Glee Cast on Spotify - open.spotify.com
Songs gecoverd door Glee on Spotify - open.spotify.com
Voor de covers van Glee, zie:
Glee Cast on Spotify - open.spotify.com
0
geplaatst: 19 maart 2015, 10:55 uur
5. Marilyn Monroe – Diamonds Are a Girls Best Friend vs. Nicki Minaj feat. Rihanna – Fly
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 maart 2015, 11:10 uur
tbouwh schreef:
erg leuk initiatief catdog, zoals je waarschijnlijk inmiddels wel weet volg ik de serie sinds seizoen 1 aandachtig, en vooral de muziek vind ik (over het algemeen) ook erg tof. ook de originelen. Erg diverse k.o. krijg je dan idd

0
geplaatst: 19 maart 2015, 13:05 uur
6. Fred Astaire – Cheek to Cheek vs. Color Me Badd – I Wanna Sex
0-0
0-0
0
geplaatst: 19 maart 2015, 15:47 uur
7. Demi Lovato – Give Your Heart a Break vs. Michael Jackson – Smooth Criminal
0-1
0-1
0
geplaatst: 19 maart 2015, 17:39 uur