Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2010 - 2014 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 24 maart 2015, 08:16 uur
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:00 uur
Ik doe nog even een shout-out naar een aantal vaste deelnemers van Song van het Jaar, die voor de fijne startlijst gezorgd hebben en voor wie het overgrote deel van de nummers waarschijnlijk al bekend is. Kom ook gezellig meespelen met deze knock-out waarin de mooiste nummers van de afgelopen 5 jaar vertegenwoordigd zijn!
Arno Ataloona Co Jackso Dance Lover Don Cappuccino dumb_helicopter Edgar18 jassn inquestos kemm Poeha Salvadore stoepkrijt Sunderland wibro yeahyeahyeah Teunnis The Eraser
Arno Ataloona Co Jackso Dance Lover Don Cappuccino dumb_helicopter Edgar18 jassn inquestos kemm Poeha Salvadore stoepkrijt Sunderland wibro yeahyeahyeah Teunnis The Eraser
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:08 uur
3-4
3. Sigur Rós - Varúð vs. Noel Gallagher's High Flying Birds - Everybody's On The Run
0-1
3. Sigur Rós - Varúð vs. Noel Gallagher's High Flying Birds - Everybody's On The Run
0-1
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:17 uur
Dat begint hier al slecht met het beste nummer ooit van Daft Punk dat uitgeschakeld wordt. 

0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:23 uur
3-1
Jammer van Culture War, schandalig dat die destijds niet op het album stond.
Ik ben niet zo van de knock-outs. Liever lijstjes voor mij: accurater, en je hebt er de tijd voor.
Jammer van Culture War, schandalig dat die destijds niet op het album stond.
Ik ben niet zo van de knock-outs. Liever lijstjes voor mij: accurater, en je hebt er de tijd voor.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:24 uur
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:30 uur
inquestos schreef:
Ik prefereer ook lijstjes, maar ik vind knock-outs niettemin wel vermakelijk. Het voordeel daarvan is weer dat het makkelijk te organiseren is.
Het is misschien wel leuk om ook nog een keer een echte Song van het Jaar Best Of te doen d.m.v. een laddersysteem of gerangschikte lijstjes via pm. Want ik ben het wel eens dat de uiteindelijke uitslag van zo'n K.O. minder accuraat is.
0
geplaatst: 24 maart 2015, 11:31 uur
Nvm, ik stop de nieuwe battle en mijn stem meestal in 1 bericht en moest die dubbele post nog weghalen.
0-3
0
Cured
geplaatst: 24 maart 2015, 11:41 uur
2-4
K.O.'s zijn idd leuk om te doen, vaak vermakelijk , maar niet zo tijdrovend (maar vind de uitslagen in andere opzetten vaak beter, ook al heeft de winnaar niet altijd mijn voorkeur , maar is het kwalitatief qua aanbod bij de laatste 10/20 songs vaak een stuk beter)
K.O.'s zijn idd leuk om te doen, vaak vermakelijk , maar niet zo tijdrovend (maar vind de uitslagen in andere opzetten vaak beter, ook al heeft de winnaar niet altijd mijn voorkeur , maar is het kwalitatief qua aanbod bij de laatste 10/20 songs vaak een stuk beter)
0
geplaatst: 24 maart 2015, 12:36 uur
5. Mister and Mississippi - Northern Sky vs. Vi Som Älskade Varandra Så Mycket - Det Liv VI Ville Ha Var Inte Det VI Fick
* denotes required fields.