Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 2010
zoeken in:
0
geplaatst: 4 juni 2015, 13:40 uur
7-8
Samen met YBR de twee minste nummers in de kwartfinale. Ervan uitgaande dat de winnaar hiervan niet meer verder geraakt krijgen we een prima finale, waarbij Kanye dan wel duidelijk mijn voorkeur heeft.
Samen met YBR de twee minste nummers in de kwartfinale. Ervan uitgaande dat de winnaar hiervan niet meer verder geraakt krijgen we een prima finale, waarbij Kanye dan wel duidelijk mijn voorkeur heeft.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 18:18 uur
Onmogelijk dit, beide nummers horen tot mijn 50 beste nummers ooit. Dan toch maar beslissen in het voordeel van mijn eigen nominatie (al had ik Balthazar ook genomineerd als ie niet al was genomineerd):
10-8
10-8
0
geplaatst: 4 juni 2015, 19:45 uur
De halve finales! Tot de 10,2 verschil.
1. Kanye West feat. Pusha T – Runaway vs. Beach House – Zebra
2. Angus & Julia Stone - Draw Your Swords vs. Midlake - Acts of Man
2. Angus & Julia Stone - Draw Your Swords vs. Midlake - Acts of Man
0
geplaatst: 4 juni 2015, 19:46 uur
1-0
Mijn favoriet van de vier.
1-0
Mijn favoriet van de vier.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:01 uur
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:03 uur
Runaway is zo'n spaarzame uitzondering. Op grond van de Witte Trui-uitslagen is Runaway dik favoriet voor plek 1.
0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:07 uur
4-6
Die tweede battle, moet een daarvan nou echt de finale halen
Die tweede battle, moet een daarvan nou echt de finale halen

0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:13 uur
5-7
Zo lang de familie Steen niet wint, ben ik tevreden. 2/3 van de anderen zijn nominaties van mij namelijk en Runaway is ook erg goed
Zo lang de familie Steen niet wint, ben ik tevreden. 2/3 van de anderen zijn nominaties van mij namelijk en Runaway is ook erg goed

0
geplaatst: 4 juni 2015, 20:53 uur
Gretz schreef:
Runaway is zo'n spaarzame uitzondering. Op grond van de Witte Trui-uitslagen is Runaway dik favoriet voor plek 1.
Zou mij niets verbazen als Runaway wint. Die heeft trouwens ook de MusicMeter: Song van het Jaar 2010 competitie gewonnen.Runaway is zo'n spaarzame uitzondering. Op grond van de Witte Trui-uitslagen is Runaway dik favoriet voor plek 1.
Én, Kanye West heeft met het betreffende album ook de Latest 5 Years (album K.O.) gewonnen.
* denotes required fields.