Muziek / Muziekgames / Album met beste Opener en Afsluiter (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 april 2015, 22:05 uur
5-2
8. Nirvana - Smells Like Teen Spirit / Something In The Way (Nevermind) vs. Pearl Jam - Once / Release (Ten)
Wat een clash! 1-0
8. Nirvana - Smells Like Teen Spirit / Something In The Way (Nevermind) vs. Pearl Jam - Once / Release (Ten)
Wat een clash! 1-0
0
geplaatst: 17 april 2015, 22:19 uur
Damn! Dit had minstens een halve finale moeten zijn, wat mij betreft!
Ten, het (net wat) betere album; Nevermind de (iets) betere eerste en laatste songs.
1-2 dus
Ten, het (net wat) betere album; Nevermind de (iets) betere eerste en laatste songs.
1-2 dus
0
Zephyr
geplaatst: 18 april 2015, 08:32 uur
9. The Clash - London Calling / Train In Vain (London Calling) vs. Supertramp - Give A Little Bit / Fool's Overture (Even In The Quietest Moments)
0-1
0-1
0
geplaatst: 18 april 2015, 13:39 uur
10. Michael Jackson - Bad / Smooth Criminal (Bad) vs. The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band / A Day in the Life (Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band)
0
geplaatst: 18 april 2015, 19:55 uur
Cured schreef:
Halve flauwekul : als er relatief weinig deelnemers meedoen met een voorkeur voor de echte (pop/rock)klassiekers krijg je dit.
Halve flauwekul : als er relatief weinig deelnemers meedoen met een voorkeur voor de echte (pop/rock)klassiekers krijg je dit.
Vooral een voorkeur voor een overdosis aan classic rock. Het zou voor sommigen misschien ook niet zo verkeerd zijn om eens wat vaker met de tijd mee te gaan.
Cured schreef:
Wat er trouwens nog in zit is vaak wel erg goed, of het nu wel of niet je smaak is.
Wat er trouwens nog in zit is vaak wel erg goed, of het nu wel of niet je smaak is.
Nou ja als het niet je smaak is vindt je het vaak ook minder goed of zelfs helemaal niet goed. Kwaliteit is een subjectief begrip. Dus deze stellig klopt gewoon niet. Je kunt wel zeggen dat de albums die er nog in zitten erg mainstream zijn en gemiddeld erg oud.
Cured schreef:
Het is vooral eigen schuld van de "moderne" niet-deelnemers, die hebben het laten zitten door niet mee te doen.
Het is vooral eigen schuld van de "moderne" niet-deelnemers, die hebben het laten zitten door niet mee te doen.
Ik snap wel dat die groep deelnemers steeds vaker wegblijft. Als al je favorieten in K.O. spellen systematisch worden weggestemd door een groepje dat vrnl. anti-nieuwe muziek is, is er al snel veel minder aan. Hetzelfde zag je bijvoorbeeld in de MuMeLadder waar veel hiphopliefhebbers zijn afgehaakt omdat hun nummers in hun favoriete genre steevast onderaan eindigen.
0
geplaatst: 18 april 2015, 19:56 uur
1-5
11. Led Zeppelin - Black Dog / When the Levee Breaks (Led Zeppelin IV) vs. Black Sabbath - War Pigs - Fairies Wear Boots (Paranoid)
0-0 pas
11. Led Zeppelin - Black Dog / When the Levee Breaks (Led Zeppelin IV) vs. Black Sabbath - War Pigs - Fairies Wear Boots (Paranoid)
0-0 pas
0
Cured
geplaatst: 18 april 2015, 19:59 uur
1-0
.
Gretz schreef:
enz enz.
Smaak is subjectief, kwaliteit niet : velen zien dat als hetzelfde, maar dat is niet zo natuurlijk. Verder : als je niet meedoet kun je jouw favorieten niet laten winnen. Dat is mijn finale antwoord en daar moeten jullie het mee doen enz enz.
.
0
geplaatst: 18 april 2015, 20:10 uur
Cured schreef:
Smaak is subjectief, kwaliteit niet
Smaak is subjectief, kwaliteit niet
Dat kan helemaal niet. Als je muziek kwalitatief goed vindt betreft dat slechts een mening en objectieve meningen bestaan nu eenmaal niet. Kunstvormen zoals muziek zou je kwalitatief gezien alleen kunnen beoordelen op de kwaliteit van de opnamen en of er bijvoorbeeld vals wordt gespeeld of gezongen. Maar beiden aspecten zijn eigenlijk ook weer subjectief omdat lofi-opnamen en valsige zang door veel mensen ook als mooi kunnen worden ervaren.
0
geplaatst: 18 april 2015, 22:55 uur
5-0
12. Prince & The Revolution - Let's Go Crazy / Purple Rain (Purple Rain) vs. The Cure - The Holy Hour / Faith (Faith)
0-1
12. Prince & The Revolution - Let's Go Crazy / Purple Rain (Purple Rain) vs. The Cure - The Holy Hour / Faith (Faith)
0-1
0
geplaatst: 18 april 2015, 23:36 uur
1-2
Om nog iets van deze doffe ellende te maken. Ik sluit me in ieder geval aan bij de woorden van Gretz.
Om nog iets van deze doffe ellende te maken. Ik sluit me in ieder geval aan bij de woorden van Gretz.
* denotes required fields.