MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: I

zoeken in:
1-2

Gretz schreef:
(quote)

Beter dan bohrap, maar ik heb nog steeds helemaal niets met die overdreven bombast.

Maar hier is het m.i. niet overdreven. Er wordt gewoon een spannende sfeer neergezet. Het heeft wat bombast in zich maar dat past juist goed bij de tekst.

Ik ben geen groot Queen-fan maar soms wordt er toch wel te veel/snel/makkelijk op de band gehaat.

Tja Arrie ....sinds het uitbrengen van Hot Space (1982) is er een tegenstroming ontstaan.
Op artistiek vlak werd er een totaal andere koers ingezet (bv Radio Gaga/I Want to Break Free)
Die 2 grote hits hoor ik liever ook niet maar Innuendo doet mij weer denken aan het oude Queen-geluid.
Zeker veel beter dan Tom Waits z'n plaatje..

2-2

Cured
3-2

4-2

21. In the Flesh - Pink Floyd vs. I Lived My Life to Stand in the Shadow of Your Heart - A Place to Bury Strangers
1-0

1-1 uiteraard

2-1

Cured
3-1

4-1

5-1

Cured
22. I'm Waiting for the Man - The Velvet Underground & Nico vs. I Feel You - Depeche Mode

1-0

2-0

I Feel You ook sterk.

3-0

3-1, beide goed

4-1

5-1

23. I Am the Resurrection - The Stone Roses vs. I'm So Tired - The Beatles

0-1

2-1

3-1

5-1

24. It's My Life - Talk Talk vs. I'm Not in Love - Talking Heads

1-0

2-1

3-1

3-2

3-3

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.