MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Small-Hits KO!!

zoeken in:
6. Set adrift on memory bliss - PM Dawn Vs. The war song - Culture Club

0-1

1-4

7. Swamp thing - the Grid Vs. It's over - Level 42

0-1

8. Suzanne - V.O.F. de Kunst Vs. Live your life - T.I. featuring Rihanna

0-1

4-2

9. Wild thing - Tone Loc Vs. Always on the run - Lenny Kravitz

0-0

0-4

laxus11 schreef:
Een nieuwe ko waarbij we de hits nemen die net niet de grote hits zijn die ze misschien wel hadden verdiend, het gaat dus om de nummers die net niet bij de beste 2048 hits zaten. En ja ik kon even geen betere titel verzinnen dan dit dus jullie zullen het ermee moeten doen Omdat dit iets minder grote hits zijn gaan we tot de 4 en 1 verschil, mocht het snel gaan stappen we over naar de 5 en 1 verschil.

Aangezien het over het algemeen wel bekende nummers zijn kunnen we net zo goed tot de 5 gaan toch?

Maar goed hoe kom je dan aan deze lijst met nummers? is er een lijst met de 5000 grootste hits ofzo?

vigil schreef:
(quote)

Aangezien het over het algemeen wel bekende nummers zijn kunnen we net zo goed tot de 5 gaan toch?

Maar goed hoe kom je dan aan deze lijst met nummers? is er een lijst met de 5000 grootste hits ofzo?

Ja ik heb het van Michajans.nl, daar haal ik meestal die lijsten vandaan.

Staat ook een lijst van alle hits van de grootste tot de minst grote.

laxus11 schreef:
Ja ik heb het van Michajans.nl, daar haal ik meestal die lijsten vandaan. Staat ook een lijst van alle hits van de grootste tot de minst grote.

Ow leuk, ik zag een Alarmschijvenoverzicht, is daar ooit wel eens een KO van geweest? Dat lijkt me wel een leuke

9. Wild thing - Tone Loc Vs. Always on the run - Lenny Kravitz

0-5

vigil schreef:
(quote)

Ow leuk, ik zag een Alarmschijvenoverzicht, is daar ooit wel eens een KO van geweest? Dat lijkt me wel een leuke

Volgens mij niet maar ik zou zeggen ga je gang

10. La paloma adé - Mireille Mathieu Vs. (Mucho mambo) Sway - Shaft

0-0

Tot de 5 dus vanaf nu

laxus11 schreef:
(quote)
Volgens mij niet maar ik zou zeggen ga je gang

Ik ga eens kijken

0-1 Tot de 5 is prima dan

Verschrikkelijk nummer overigens die 1e

0-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:38 uur

geplaatst: vandaag om 01:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.