Muziek / Muziekgames / The Small-Hits KO!!
zoeken in:
0
geplaatst: 28 april 2015, 00:15 uur
6. Set adrift on memory bliss - PM Dawn Vs. The war song - Culture Club
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 april 2015, 11:47 uur
8. Suzanne - V.O.F. de Kunst Vs. Live your life - T.I. featuring Rihanna
0-1
0-1
0
geplaatst: 28 april 2015, 15:27 uur
4-2
9. Wild thing - Tone Loc Vs. Always on the run - Lenny Kravitz
0-0
0-0
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:23 uur
laxus11 schreef:
Een nieuwe ko waarbij we de hits nemen die net niet de grote hits zijn die ze misschien wel hadden verdiend, het gaat dus om de nummers die net niet bij de beste 2048 hits zaten. En ja ik kon even geen betere titel verzinnen dan dit dus jullie zullen het ermee moeten doen
Omdat dit iets minder grote hits zijn gaan we tot de 4 en 1 verschil, mocht het snel gaan stappen we over naar de 5 en 1 verschil.
Een nieuwe ko waarbij we de hits nemen die net niet de grote hits zijn die ze misschien wel hadden verdiend, het gaat dus om de nummers die net niet bij de beste 2048 hits zaten. En ja ik kon even geen betere titel verzinnen dan dit dus jullie zullen het ermee moeten doen
Omdat dit iets minder grote hits zijn gaan we tot de 4 en 1 verschil, mocht het snel gaan stappen we over naar de 5 en 1 verschil. Aangezien het over het algemeen wel bekende nummers zijn kunnen we net zo goed tot de 5 gaan toch?
Maar goed hoe kom je dan aan deze lijst met nummers? is er een lijst met de 5000 grootste hits ofzo?
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:24 uur
vigil schreef:
Aangezien het over het algemeen wel bekende nummers zijn kunnen we net zo goed tot de 5 gaan toch?
Maar goed hoe kom je dan aan deze lijst met nummers? is er een lijst met de 5000 grootste hits ofzo?
(quote)
Aangezien het over het algemeen wel bekende nummers zijn kunnen we net zo goed tot de 5 gaan toch?
Ja ik heb het van Michajans.nl, daar haal ik meestal die lijsten vandaan.
Staat ook een lijst van alle hits van de grootste tot de minst grote.
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:26 uur
laxus11 schreef:
Ja ik heb het van Michajans.nl, daar haal ik meestal die lijsten vandaan. Staat ook een lijst van alle hits van de grootste tot de minst grote.
Ja ik heb het van Michajans.nl, daar haal ik meestal die lijsten vandaan. Staat ook een lijst van alle hits van de grootste tot de minst grote.
Ow leuk, ik zag een Alarmschijvenoverzicht, is daar ooit wel eens een KO van geweest? Dat lijkt me wel een leuke
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:28 uur
0-5
0-5
0
vigil schreef:
Ow leuk, ik zag een Alarmschijvenoverzicht, is daar ooit wel eens een KO van geweest? Dat lijkt me wel een leuke
(quote)
Volgens mij niet maar ik zou zeggen ga je gang

0
10. La paloma adé - Mireille Mathieu Vs. (Mucho mambo) Sway - Shaft
0-0
Tot de 5 dus vanaf nu
0-0
Tot de 5 dus vanaf nu
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:29 uur
0
geplaatst: 28 april 2015, 16:29 uur
0-1 Tot de 5 is prima dan 
Verschrikkelijk nummer overigens die 1e

Verschrikkelijk nummer overigens die 1e

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.