MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Last 10 Years Metal (Album K.O.)

zoeken in:

Waarom is trouwens Amenra door en niet The Ocean? Het stond toch gelijk?

24 uurs-regel. Het album wat bij gelijke stand als laatste op voorsprong is gekomen gaat door. Enigszins arbitrair, maar anders gaat het te lang door.

1-3

Jammer, Sunbather en Precambrian was de finale waarop ik hoopte (5* vs. 5*). Allebei net niet.
Dit is ook een mooie finale natuurlijk (4,5* vs. 5*).

odi
1-4

Hier ook 4,5* tegen 5*

Cured
1-6....

en we hebben een WINNAAR :

AmenRa - Mass IIII (2008)

(afbeelding)

Cured
Als het alleen om de muziek ging, zou ik kiezen tussen Pecambrian en Sunbather als album van de laatste 10 jaar.

Het is een game, dus er komt ook wel (wat) geluk bij kijken en wegens een geringe deelname kon ik ook niet te hoog qua score gaan, want daarvoor waren er toch te weinig deelnemers. Voor degenen die wel meededen, mijn dank.

Wat een prachtige winnaar. Dit had ik nooit durven dromen. Zo terecht...

Inderdaad een schitterende winnaar. Heb veel geweldige albums voorbij zien komen weer. Cured dank voor de organisatie, was een leuke aanvullende editie op de Metal Battle.

odi
Prachtige winnaar, bedankt voor de organisatie Cured !!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:53 uur

geplaatst: vandaag om 03:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.