MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015

zoeken in:

24 uur regeling

3. Nathan Fake - The Sky Was Pink [Holden Remix] vs Mathew Johnson - Marionette

0-0

In 2005/06 begon ik voor het eerst naar dancefeesten te gaan. Minimal techno begon toen net helemaal hip te worden en deze 2 nummers zijn voor, samen met Dexter van Villalobos, dé nummers die ik met die periode associeer. Marionette heb ik Mathew Jonson nog integraal zien spelen tijdens de laatste nacht van de legendarisch Club 11. The Sky Was Pink heeft meerdere malen de nacht doormidden gebroken, onder andere tijdens een geniale set van Holden in de Melkweg. Kiezen tussen beide is godsonmogelijk, maar het moet gebeuren:

1-1

Inderdaad een haast godsonmogelijke keuze. De twee beste nummers die over zijn. En dat zegt weinig over het niveau van de rest, want dat zijn ook allemaal toptracks.

2-6

3-6 twee geweldige nummers, eerste net iets meer plezier aan beleefd

tuktak
3-7

4. Hollis P. Monroe - I'm Lonely vs Underworld - Rez / Cowgirl

1-0

Rez en Cowgirl vind ik sterker als losse nummers en dan nog verliezen beiden het van I'm Lonely...

2-0

Dark and Long (Dark Train) is voor mij verreweg het beste nummer van Underworld, maar het doet helaas niet meer mee.

tuktak
Rez / Cowgirl, gaat dat om die live edit? Is dit ergens te vinden als officiële release?

tuktak schreef:
Rez / Cowgirl, gaat dat om die live edit? Is dit ergens te vinden als officiële release?

Ik neem aan dat het gaat om de versie zoals ie op Everything, Everything staat. Die is toen in een heel erg ingekorte versie zelfs nog als single uitgebracht (maar dat terzijde).

tuktak
noujah, iedereen weet het schijnbaar behalve ik.
dan stem ik op de ander.
7-4

Dwarsligger.

Live (Everything, Everything) versie gaat het om, link naar dat clipje is hier ook een paar keer gepost.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:03 uur

geplaatst: vandaag om 18:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.