MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO 2015

zoeken in:
tuktak
Jah die had ik uiteraard al gezien, kon eigenlijk niet geloven dat die werd bedoeld.

Ik had dan een nummer van Joris Voorn willen nomineren: Yagya - Snowflake 2/Paperclip People - Remake (Basic Reshape)/ Basic Channel - Q 1.2/ Gel Abril - Your Face Is A Mess (Itamar Sagi Remix)/ Ici.eme - Gran-Dii-Ree/ Matthias Tanzmann - Rugby/ Minilogue - Ghost (Dub)/ Heiko Laux - Waves Ahead

Opschepper.

Link: Rez/Gowgirl

tuktak schreef:
noujah, iedereen weet het schijnbaar behalve ik.
dan stem ik op de ander.
7-4

Ik reageerde toch gewoon op je vraag?

tuktak
Je reactie waardeer ik! Maar je deed een aanname, dat zie ik als meedenken.

Fair enough.

Come on Hollis

Misschien wil dit helpen

Toch wel een erg mooi nummer.

7-7 sorry

We gaan verlengen. De eerstvolgende stem is beslissend. De deadline is 17 oktober 9:00 uur. Mocht er tot die tijd niet meer gestemd zijn dan geldt alsnog de voorlaatste stand en is Hollis P Monroe door.

Waar blijven de stemmers om deze battle definitief te beslissen?

7-8!

Ik heb inderdaad de live-versie van Everything, Everything genomineerd. Is gewoon een officiële release, zie het probleem niet echt.

HALVE FINALE

t/m 9: 2 verschil

24 uur regeling van toepassing. Daarna mogelijke verlenging.

1. Mathew Johnson - Marionette vs Underworld - Rez / Cowgirl
2. Underground Resistance - The Final Frontier vs Rhythim Is Rhythim - Strings of Life

1-1 Underworld heeft wel betere

4-1 hopelijk kan Marionette de hele K.O. winnen

5 jaar geleden presenteerde ik op dit forum mijn house en techno top 50 en toen stonden Strings of Life en Marionette op 1 en 2... Zou nu niet meer zo zijn, maar het niveau in de halve finales ligt gigantisch hoog.

5-2

Teunnis schreef:
4-1 hopelijk kan Marionette de hele K.O. winnen
Zou voor mij een teleurstelling zijn. Ik heb het nu meerdere keren beluisterd maar ik kan er maar niet warm voor lopen.

tuktak
6-2
halve finale 2 is voor mij de finale. prachtige tracks van historische waarde.

Wat mij betreft mogen zowel Marionette als The Final Frontier winnen. Fantastische nummers.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:33 uur

geplaatst: vandaag om 20:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.