MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Songtitels met Boy/Girl (K.O.)

zoeken in:

4. Tori Amos - Cornflake Girl vs. Tom Petty & The Heartbreakers - Here Comes My Girl

2-0 gaan we hier straks met vier Smiths nummers eindigen? Één van Johnny's beste nummers eruit .

Cured
2-1

4-2

Die Smiths adoratie hier op MM gaat wel weer erg ver. A Boy Named Sue eruit

Echt niet..is gewoon veel beter dan dat gepraatzing van Cash..no offense..tis vooral de tekst die grappig is..en muzikaal n stuk oninteressanter

5. The WaterBoys - A Girl Called Johnny vs. Talk Talk - Dum Dum Girl

1-0

Cured
2-1

2-2

Twee favorieten, dus zeer nipt.

luigifort schreef:
Echt niet..is gewoon veel beter dan dat gepraatzing van Cash..no offense..tis vooral de tekst die grappig is..en muzikaal n stuk oninteressanter
Niet van die domme dingen uitkramen Luigi ! Jij mag het wel beter vinden, das weer een ander verhaal. Maar Cash wegzetten als oninteressant en praatzang...

Ik ben zelf ook groot Smiths fan (hé, wie staat daar nu in mijn top 10!) maar de adoratie gaat zoals Kees-Jan terecht stelt wel erg ver. Dat geldt overigens ook voor sommige andere bands hoor.

En 2-3

Ik word wel moe van dat gezeur over die zogenaamde Smiths-adoratie.
Some Girls... is wel de laatste song van een van de meest geliefde albums ever (hier en in ontelbare polls) , dat het toch niet zo gek is dat hij Cash verslaat. Als het nou een b-kantje als Girl Afraid was (hoewel ook erg mooi), had ik het geweeklaag begrepen.

4-3

Edgar18 schreef:
(quote)
Niet van die domme dingen uitkramen Luigi ! Jij mag het wel beter vinden, das weer een ander verhaal. Maar Cash wegzetten als oninteressant en praatzang...

Ik ben zelf ook groot Smiths fan (hé, wie staat daar nu in mijn top 10!) maar de adoratie gaat zoals Kees-Jan terecht stelt wel erg ver. Dat geldt overigens ook voor sommige andere bands hoor.

En 2-3

Cash is wel n beetje meer n praatzanger wat niet per se n diskwalificatie is..maar Morrissey is de betere zanger..en ik heb niet gezegd dat Cash oninteressant is..ik zei minder interessant dan de Smiths en dat is zeker zo..muzikaal gezien..

En van de adoratie is ook zo n generalisatie..het is een van de beste bands ooit en velen vinden dat..Punt!!!

Id het gitaargeluid van Some girls wordt ook wel beschreven als een van hun mooiste...

Ik word eerder moe van die traditionele instituutstemmers die Cash, Elvis en whoever ophemelen omdat t legendes zijn en grote namen hebben

luigifort schreef:
Cash is wel n beetje meer n praatzanger wat niet per se n diskwalificatie is..maar Morrissey is de betere zanger..
Je kunt heel veel van Morrissey zeggen en vinden maar niet dat ie een betere zanger is. Is het je nooit opgevallen dat - bewust of niet - meneer wat moeite heeft met zuiver zingen .

En dat de band geadoreerd wordt is natuurlijk gewoon zo. Ik doe er zelf ook aan mee dus ben de laatste die erover mag klagen maar het gebeurt wel degelijk. Overigens vind ik het ook helemaal niet erg, ik onderschrijf enkels Kees-Jans constatering. En één van de beste bands ooit? Onzin! Jij en ik vinden het één van de beste bands ooit maar dat is iets heel anders...Punt!!!

Edgar18 schreef:
(quote)
Je kunt heel veel van Morrissey zeggen en vinden maar niet dat ie een betere zanger is. Is het je nooit opgevallen dat - bewust of niet - meneer wat moeite heeft met zuiver zingen .

En dat de band geadoreerd wordt is natuurlijk gewoon zo. Ik doe er zelf ook aan mee dus ben de laatste die erover mag klagen maar het gebeurt wel degelijk. Overigens vind ik het ook helemaal niet erg, ik onderschrijf enkels Kees-Jans constatering. En één van de beste bands ooit? Onzin! Jij en ik vinden het één van de beste bands ooit maar dat is iets heel anders...Punt!!!

Jij en ik vinden het id een van de beste bands ooit en n heleboel anderen ook ..toevallig schrijf ik dit nu terwijl Some Girls draait..puur toeval..staat n verzamelaar op hier..

Maarre Cash iig op dit nummer is meer praterig..Ok ms is Morrissey technisch niet de beste zanger..maar zijn stem en teksten spreken heel veel mensen erg aan..

6. Split Enz - Message To My Girl vs. U2 - Stories For Boys

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:34 uur

geplaatst: vandaag om 06:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.