Muziek / Muziekgames / The Voice USA: The Originals K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2016, 20:14 uur
213. Vicci Martinez feat. Cee Lo Green – Come Along vs. Ariana Grande feat. Mac Miller – The Way
0
geplaatst: 23 november 2016, 23:05 uur
Klopt, maar aangezien dit een single is van Vicci zelf die ze zelf kwam performen in de show met Cee Lo, telt dat in dit geval als 'originele' uitvoering omdat ze hun eigen versie deden
Ik neem de term 'origineel' niet heel letterlijk bij deze KO, bijv in de zin van als in de show een kandidaat Make You Feel My Love doet, in de uitvoering van Adele, nomineer ik natuurlijk niet de Bob Dylan versie
0
geplaatst: 23 november 2016, 23:07 uur
214. Joan Osborne – One of Us vs. James Brown – It’s a Man’s, Man’s, Man’s World
0-1
0-1
0
geplaatst: 23 november 2016, 23:37 uur
catdog schreef:
Klopt, maar aangezien dit een single is van Vicci zelf die ze zelf kwam performen in de show met Cee Lo, telt dat in dit geval als 'originele' uitvoering omdat ze hun eigen versie deden
Ik neem de term 'origineel' niet heel letterlijk bij deze KO, bijv in de zin van als in de show Make You Feel My Love doet, in de uitvoering van Adele, nomineer ik natuurlijk niet de Bob Dylan versie
(quote)
Ik neem de term 'origineel' niet heel letterlijk bij deze KO, bijv in de zin van als in de show Make You Feel My Love doet, in de uitvoering van Adele, nomineer ik natuurlijk niet de Bob Dylan versie
Vind ik in dit geval raar, want ik vond deze cover echt als een kopie van Titiyo's origineel klinken. Maar het is jouw spelletje.

0
geplaatst: 24 november 2016, 23:24 uur
215. Christina Aguilera – Impossible vs. Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You
1-0
1-0
0
geplaatst: 26 november 2016, 03:43 uur
216. George Michael – Freedom ’90 vs. Robin Thicke – Get Her Back
1-0
1-0
0
geplaatst: 27 november 2016, 13:37 uur
217. Kelly Clarkson – Breakaway vs. Kanye West – Stronger
0-1
0-1