MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Voice USA: The Originals K.O.

zoeken in:

213. Vicci Martinez feat. Cee Lo Green – Come Along vs. Ariana Grande feat. Mac Miller – The Way

Beslissende stem?

1-2

Edit: huh het origineel is van Titiyo, lijkt me?

Arrie schreef:
1-2

Edit: huh het origineel is van Titiyo, lijkt me?

Klopt, maar aangezien dit een single is van Vicci zelf die ze zelf kwam performen in de show met Cee Lo, telt dat in dit geval als 'originele' uitvoering omdat ze hun eigen versie deden

Ik neem de term 'origineel' niet heel letterlijk bij deze KO, bijv in de zin van als in de show een kandidaat Make You Feel My Love doet, in de uitvoering van Adele, nomineer ik natuurlijk niet de Bob Dylan versie

214. Joan Osborne – One of Us vs. James Brown – It’s a Man’s, Man’s, Man’s World

0-1

catdog schreef:
(quote)

Klopt, maar aangezien dit een single is van Vicci zelf die ze zelf kwam performen in de show met Cee Lo, telt dat in dit geval als 'originele' uitvoering omdat ze hun eigen versie deden

Ik neem de term 'origineel' niet heel letterlijk bij deze KO, bijv in de zin van als in de show Make You Feel My Love doet, in de uitvoering van Adele, nomineer ik natuurlijk niet de Bob Dylan versie

Vind ik in dit geval raar, want ik vond deze cover echt als een kopie van Titiyo's origineel klinken. Maar het is jouw spelletje.

3-5

Heel vervelend nummer van Joan Osborne.

215. Christina Aguilera – Impossible vs. Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You

1-0

216. George Michael – Freedom ’90 vs. Robin Thicke – Get Her Back

1-0

217. Kelly Clarkson – Breakaway vs. Kanye West – Stronger

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 10:56 uur

geplaatst: vandaag om 10:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.