MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Met pijn in m'n hart, want Queensrÿche (schrijf het goed a.u.b.) is echt heel fijn, maar Mercyful Fate is net een tikkeltje beter hier 1-0

buizen
Beide nummers komen neer op onderscheid van veel anders wat er was toen door de zang.
Ongelooflijk. Weer zo'n heel moeilijke keuze.

Maar Mercyful Fate scared the hell out of us Creepy gewoon. Echt heel bijzonder.

2-0

Beide nummers zijn erg fijn, maar ook ik ga deze keer voor Mercyful Fate.
3-0

aslan (crew)
5-1

Cured
2-0

buizen schreef:
Wees blij met iedereen die mee doet, meer of minder frequent. We kunnen niet verwachten dat iedereen maar elke avond na zevenen gereed zit voor dit spel en als er geen spel is in het weekeinde dan ook nog eens allemaal onontgonnen metalnummers nog gaat luisteren, of songs beginnende met een bepaalde letter aanlevert.
Dat is het punt niet. Ik ga deze maand zelf nadenken of ik nog op MM actief wil zijn, aangezien er dingen zijn die ik eigenlijk liever doe of meer tijd aan zou moeten besteden(gitaar/gezin/sport bijvoorbeeld).

Nee, als we steeds tot de 5 moeten spelen naarmate je verder raakt , vind ik dat te weinig en kom ik dus users tekort. Het moet wel ergens over gaan qua deelname voor mij als organisator, anders vind ik het zelf de moeite niet waard. We hebben nu zo'n vaste 10 deelnemers , dus dat vind ik zelf wel wat krap door de bocht.

aslan (crew)
3-0

buizen
5-0

Cured
1-1

1-3

Overdag loopt het niet zo snel misschien, maar soms gaat het me toch te snel (vooral ook omdat ik meestal 's avonds niet online ben).
Zelf vind ik dit een leuk spel, ook al duurt het wat langer...maar jullie mogen wel eens ophouden mijn inzendingen er allemaal in de eerste ronde uit te stemmen

Tot 5, 1 verschil (aangepast van tot 6 wegens extra ronde)

10. Agalloch - Black Lake Niðstång vs. Meshuggah - Bleed

Cured
0-1

buizen
1-2

Topnummer van Agalloch, maar tegen deze Bleed kan het toch net niet op.

1-4

wizard schreef:
...maar jullie mogen wel eens ophouden mijn inzendingen er allemaal in de eerste ronde uit te stemmen

Zelf ben ik ook nog niet over het feit heen dat Bury me in Smoke en Blinded by Fear hier een wel erg kort lot beschoren waren

buizen
Plaats jij dan even de volgende uit de lijst (staat op pag. 37), Supersid?
Met links naar de nummers natuurlijk. In principe hoort degene die de 5e stem geeft dit te doen. Correct me if I'm wrong.

ASman schreef:
(quote)

Zelf ben ik ook nog niet over het feit heen dat Bury me in Smoke en Blinded by Fear hier een wel erg kort lot beschoren waren

Traumatiserend topic dit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:01 uur

geplaatst: vandaag om 02:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.