MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

3-4

5-5

aslan (crew)
6-6

7-6

1-0

1-1

4-4

Is dat Neurosis nummer een beetje representatief voor het hele album? Vind dit namelijk wel tof klinken. Past me beter dan dat Through Silver in Blood album.

5-4

Een moeilijke keuze, want beide songs zijn erg goed. Toch ga ik ditmaal voor High on Fire.

The_CrY schreef:
4-4

Is dat Neurosis nummer een beetje representatief voor het hele album? Vind dit namelijk wel tof klinken. Past me beter dan dat Through Silver in Blood album.

Neurosis blijft Neurosis, maar het album A Sun That Never Sets (alsook de twee opvolgers) heeft toch een meer "ambient" en meditatievere inval dan het experimenteel industriële sludge-werk van het voorgaande werk van de band. Ik lust alle Neurosis-periodes wel.

Ben ik trouwens de enige die Snakes for the Divine, zowel de song als het gehele album, zowat het zwakste broertje uit de discografie van High on Fire vindt?

6-4

Time s up? Gsm

Joezer49263
0-1

Anders dan de vorige battle - die eigenlijk heel makkelijk was maar waar toch de verkeerde beslissingen werden genomen ( ) - is deze wel weer erg pittig.

0-2

2-2

3-4

Moeilijk.

4-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:43 uur

geplaatst: vandaag om 23:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.