Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2017, 21:27 uur
Ronde 3 (tot de 7, 1 verschil)
7. High on fire - Snakes for the Divine vs. Neurosis - Stones from the Sky
7. High on fire - Snakes for the Divine vs. Neurosis - Stones from the Sky
0
geplaatst: 6 mei 2017, 13:43 uur
4-4
Is dat Neurosis nummer een beetje representatief voor het hele album? Vind dit namelijk wel tof klinken. Past me beter dan dat Through Silver in Blood album.
Is dat Neurosis nummer een beetje representatief voor het hele album? Vind dit namelijk wel tof klinken. Past me beter dan dat Through Silver in Blood album.
0
geplaatst: 6 mei 2017, 14:07 uur
5-4
Een moeilijke keuze, want beide songs zijn erg goed. Toch ga ik ditmaal voor High on Fire.
Een moeilijke keuze, want beide songs zijn erg goed. Toch ga ik ditmaal voor High on Fire.
0
geplaatst: 6 mei 2017, 15:34 uur
The_CrY schreef:
4-4
4-4
Neurosis blijft Neurosis, maar het album A Sun That Never Sets (alsook de twee opvolgers) heeft toch een meer "ambient" en meditatievere inval dan het experimenteel industriële sludge-werk van het voorgaande werk van de band. Ik lust alle Neurosis-periodes wel.
Ben ik trouwens de enige die Snakes for the Divine, zowel de song als het gehele album, zowat het zwakste broertje uit de discografie van High on Fire vindt?
0
geplaatst: 6 mei 2017, 23:04 uur
0
geplaatst: 7 mei 2017, 10:39 uur
Anders dan de vorige battle - die eigenlijk heel makkelijk was maar waar toch de verkeerde beslissingen werden genomen (
) - is deze wel weer erg pittig.
0-2
) - is deze wel weer erg pittig.0-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.