Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 mei 2017, 20:22 uur
Prima nummer van Maiden, maar ik geef mijn stem aan de Nederlandse klassieke death metal trots.
1-3
1-3
0
geplaatst: 18 mei 2017, 22:35 uur
Voor mij makkelijk. Indian vind ik maar een zo-zo band. De enige studioplaat die dISEMBOWELMENT daarentegen heeft uitgebracht, is een ware legende in welbepaalde kringen en een behoorlijk indrukwekkende ervaring.
1-0
1-0
0
geplaatst: 19 mei 2017, 10:31 uur
3-1
Allebei troep als je het mij vraagt, maar dan vond ik Disembowelment nog enigszins opvallender.
Allebei troep als je het mij vraagt, maar dan vond ik Disembowelment nog enigszins opvallender.
0
geplaatst: 19 mei 2017, 12:17 uur
The_CrY schreef:
"Troep" and "Disembowelment" in dezelfde zin horen... Waaraan heb ik deze kwelling verdiend?

0
geplaatst: 19 mei 2017, 13:47 uur
4-2
The_CrY: de band Disembowelment is geen troep. Het begrip op zich levert uiteraard wel troep op.
The_CrY: de band Disembowelment is geen troep. Het begrip op zich levert uiteraard wel troep op.

0
geplaatst: 19 mei 2017, 15:15 uur
4-1
Leuk om Dragonforce weer eens te horen. Heb ik echt in geen jaren meer gedraaid. Komt zelfs een nieuw album uit dit jaar, zag ik.
Leuk om Dragonforce weer eens te horen. Heb ik echt in geen jaren meer gedraaid. Komt zelfs een nieuw album uit dit jaar, zag ik.
0
geplaatst: 19 mei 2017, 16:45 uur
Mooi melodieus plaatje van Dragonforce en het tempo ligt hoog. Met dISEMBOWELMENT uit de vorige battle heb ik ook geen problemen; dusdanig apart, sfeervol en origineel dat ik het 2x heb gehoord.
4-2
4-2
0
geplaatst: 19 mei 2017, 18:57 uur
8. Woods of Desolation - The Inevitable End vs. Xasthur - The Prison of Mirrors
Dat nummer van Xasthur is verrassend goed (aardedonker), maar ik ga hier toch voor mijn eigen inzending moeten gaan. Woods of Desolation bracht op hun album 'Torn Beyond Reason' black metal op zulk een intense manier dat het me altijd zal bijblijven..
1-0
Dat nummer van Xasthur is verrassend goed (aardedonker), maar ik ga hier toch voor mijn eigen inzending moeten gaan. Woods of Desolation bracht op hun album 'Torn Beyond Reason' black metal op zulk een intense manier dat het me altijd zal bijblijven..
1-0
0
geplaatst: 19 mei 2017, 20:06 uur
Het merendeel van 80's klassiekers mag ik nochtans wel hoor, tenzij om die legerbroeken-rock-out-with-your-cock-out-onderbroekenlol gaat

Op Dragonforce daarentegen doe ik al jaren allergische reacties

Deze battle vind ik niet gemakkelijk om een beslissing te nemen, aangezien ik beide bands en nummers als gelijkwaardig beschouw. Beide blazen me niet omver, maar beide zijn zeker niet verkeerd.
Ik ga voor Xasthur omdat ik de sfeer daar net iets killer vind.
1-2
1
geplaatst: 19 mei 2017, 20:09 uur
...
Ik hoor ook geen verschil
(laatste zouteloze opmerking van vanavond)
aangezien ik beide bands en nummers als gelijkwaardig beschouw...
Ik hoor ook geen verschil
(laatste zouteloze opmerking van vanavond)
0
geplaatst: 19 mei 2017, 20:24 uur
Allebei sterk. Dit is hoe ik black metal graag hoor. Toch lichte voorkeur voor de heldere productie en vooral trieste toon van Woods of Desolation. Ik vind die band altijd het voorbeeld van wat als Coldplay black metal zou maken. Hoop niet dat mensen dat verkeerd gaan interpreteren 
2-2

2-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.