MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

2-2

3-2

Godflesh is goed, maar de vocalen zijn altijd het minpunt bij die band, net als het onvermogen om een nummer kort te houden. Agent Steel is gewoon heerlijk goed.

Ik ben groot fan van Godflesh' eerste albums (met name Streetcleaner en Pure) en ook deze track is zeker niet verkeerd - hoewel het mijn inziens uiteraard niet kan tippen aan het klassieke werk van de band. Unstoppable Force daarentegen lijkt mij Agent Steel op hun hoogtepunt te zijn.

4-2

2-0

5-2

0-1

Daïtro klinkt mij eerder als emo/screamo in de oren dan metal; het zal binnen zijn genre wel in orde zijn, maar mijn ding is het niet.
Job For A Cowboy vind ik eerder middelmatige death metal, ik zou de band zelf niet snel opzetten, maar vreselijk is het ook weer niet.

1-1

aslan (crew)
2-2

ASman, is screamo niet ook gewoon metal dan?

3-5

7. Pantera - Use My Third Arm vs. Pain of Salvation - Undertow

Môrthul schreef:
ASman, is screamo niet ook gewoon metal dan?

Screamo wordt doorgaans onder de punk geclassificeerd. Muzikaal gezien zijn er echter zeker bands die beschouwd kunnen worden als "metal" die screamo-invloeden hebben (Deafheaven bijvoorbeeld).

Pantera mag ik uiteraard erg graag, maar Remedy Lane van Pain of Salvation blijft een indrukwekkend stukje prog metal (hoewel dit zeker als een "softer" nummer beschouwd mag worden).

1-4

aslan (crew)
2-4

Jammer van dat middenstuk bij Pantera, anders kregen ze mn stem.

2-5

8. Nails - Unsilent Death vs. Symphony X - Underworld

Geef mij de Nails van Abandon All Life maar

0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.