MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Is iedereen al op vakantie of zo?

Mijn vakantie is pas later maar het is inderdaad erg rustig hier.

1-1

Zit nu in Duitsland idd waar de helft van de nummers niet beschikbaar is. Ik probeer eea mee te pakken, maar lukt niet altijd.

Vanaf zaterdag zit ik 3 weken aan de andere kant van de wereld, dus zullen mijn activiteiten ook minimaal zijn.

Ik ben doorheen de dag aan het werk en in deze "vakantieperiode" zit er voor mij geen vakantie in voor een lange tijd

Wat deze battle betreft: ik hoor Karnivool weleens vergeleken worden met Tool (zelf vind ik Tool wel een pak donkerder en "zwaarder op de maag" klinken) maar ondanks mijn welbekende appreciatie voor die laatstgenoemde band, doet Karnivool me toch niet zoveel. CoF daarentegen hebben aan de start van hun carrière wel wat puik werk geleverd (Dusk... bijvoorbeeld ) maar het latere werk is niet mijn kopje thee.
Toch maar voor Karnivool dan...

2-1

Karnivool is een top band...maar het is natuurlijk wel gewoon een rockband. Snap niet goed wat het hier doet.

3-4
Dani Filth in de herkansing. Hopelijk trektie het nu wel over de streep.

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil) eennalaatste

31. Woods of Desolation - Unfold vs. Motörhead - Under the Knife (Part 1)

0-1

0-2

1-3

De b-kant van de Killed by Death single van Motörhead uit 1984 kent ook een 2de versie die op de 12" staat.

1-4

2-4

4-4

0-2

Beiden goed.

1-2

2-2

Yass Darkthrone

4-3

Vind deze toch een serieus moeilijke. Heb momenteel wel wat meer zin in een potje Darkthrone.

5-3

It's a wrap. Met oa Agent Steel en Nasty Savage weer lekker oldschool genoten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.