Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 18 juli 2017, 19:14 uur
Mijn vakantie is pas later maar het is inderdaad erg rustig hier.
1-1
1-1
0
geplaatst: 18 juli 2017, 21:28 uur
Zit nu in Duitsland idd waar de helft van de nummers niet beschikbaar is. Ik probeer eea mee te pakken, maar lukt niet altijd.
0
geplaatst: 18 juli 2017, 22:02 uur
Vanaf zaterdag zit ik 3 weken aan de andere kant van de wereld, dus zullen mijn activiteiten ook minimaal zijn.
0
geplaatst: 18 juli 2017, 22:10 uur
Ik ben doorheen de dag aan het werk en in deze "vakantieperiode" zit er voor mij geen vakantie in voor een lange tijd 
Wat deze battle betreft: ik hoor Karnivool weleens vergeleken worden met Tool (zelf vind ik Tool wel een pak donkerder en "zwaarder op de maag" klinken) maar ondanks mijn welbekende appreciatie voor die laatstgenoemde band, doet Karnivool me toch niet zoveel. CoF daarentegen hebben aan de start van hun carrière wel wat puik werk geleverd (Dusk... bijvoorbeeld
) maar het latere werk is niet mijn kopje thee.
Toch maar voor Karnivool dan...
2-1

Wat deze battle betreft: ik hoor Karnivool weleens vergeleken worden met Tool (zelf vind ik Tool wel een pak donkerder en "zwaarder op de maag" klinken) maar ondanks mijn welbekende appreciatie voor die laatstgenoemde band, doet Karnivool me toch niet zoveel. CoF daarentegen hebben aan de start van hun carrière wel wat puik werk geleverd (Dusk... bijvoorbeeld
) maar het latere werk is niet mijn kopje thee. Toch maar voor Karnivool dan...
2-1
0
geplaatst: 19 juli 2017, 10:54 uur
Karnivool is een top band...maar het is natuurlijk wel gewoon een rockband. Snap niet goed wat het hier doet.
0
geplaatst: 19 juli 2017, 10:57 uur
3-4
Dani Filth in de herkansing. Hopelijk trektie het nu wel over de streep.
Dani Filth in de herkansing. Hopelijk trektie het nu wel over de streep.
0
geplaatst: 19 juli 2017, 15:52 uur
Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil) eennalaatste
31. Woods of Desolation - Unfold vs. Motörhead - Under the Knife (Part 1)
31. Woods of Desolation - Unfold vs. Motörhead - Under the Knife (Part 1)
0
geplaatst: 19 juli 2017, 20:03 uur
De b-kant van de Killed by Death single van Motörhead uit 1984 kent ook een 2de versie die op de 12" staat.
1-4
1-4
0
geplaatst: 20 juli 2017, 10:17 uur
0
geplaatst: 20 juli 2017, 19:59 uur
Vind deze toch een serieus moeilijke. Heb momenteel wel wat meer zin in een potje Darkthrone.
5-3
5-3
0
geplaatst: 20 juli 2017, 20:18 uur
It's a wrap. Met oa Agent Steel en Nasty Savage weer lekker oldschool genoten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.