MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Moeilijk, maar Brujeria mag ook liefde krijgen.

2-1

2-3

Misschien wel mijn favoriete nummer van Metallica.

2-4 natuurlijk

Cured
1-1

Sir Spamalot (crew)
2-2

Deze is lastig. Twee sterke nummers en ik kan niet echt kiezen...van mij mogen ze beide naar de volgende ronde. Als ik toch echt moet kiezen:

2-3

aslan (crew)
4-3

aslan (crew)
32. Edge of Sanity – Crimson vs. Exodus - Children of a worthless god

ik vind geen degelijke link voor exodus
... en gaat het hier over het volledige album van edge of sanity, of over een bepaald deel uit de track?

Cured
1-2

aslan (crew)
3-2 mooie ontdekking, die edge of sanity, had ik nog niks van gehoord

buizen
Cured schreef:
(quote)
Imagoschade ..... . Lachen hier. nee de enige die hier schade hebben toegebrracht zijn degene die zich niet aan de middenweg hielden.

Ik heb geeb contract op MM of heb hier een fuctie die ik moet doen en als ik het niet werkbaar vind, dan stop ik simpelweg naar 2x vriendelijk vragen.

Nu was ik sowieso nou de Ç gestopt wegens diverse redenen zoals ik al een paar keer gezegd heb en ben alleen nog als deelnemer aanwezig (zolang ik het leuk vind). Ik denk ik zeg verder niks, wacht een dag, laat een ander het mijn zijn regels dan maar overnemen en dan doe ik wel weer mee...aldus.

En dat is alles wat je te zeggen hebt na je 'bijdragen' in de afgelopen dagen?
Je vindt het ook niet nodig even terug te komen op de vele reacties aan/over jou in het Metalalbum Aller Tijden - topic, over 's mensens teleurstelling dat je ineens de volledige top-20 publiceerde? Of denk je daarover ook "..ik denk ik verder niks, wacht een dag, etc..."?

Overigens heb jij nooit gezegd dat je na de C zou stoppen, en al helemaal niet 'een paar keer'. Je hebt wel 'heel veel keer' te pas en te onpas aangekondigd waarschijnlijk/misschien/als het zo moet het bijltje erbij neer te gooien. Maar daarna stem je weer vrolijk mee en doe je werk door lijsten te plaatsen maar dan komen daar weer die mededelingen dat je 'mogelijk' of 'waarschijnlijk' stopt met MuMe, zo gaat het constant door.

Raar gevoel voor humor heb jij, en als jij niet kwetsbaar een fout wil/durft toe te geven dan vind je het misschien zelfs wel 'lachen' hoe de Top 30- Aller Tijden toch enigermate verpest is door jou. Maar dan zou ik graag zien dat je dat ronduit zegt. Dan is het duidelijk.
Cured, Cured.

(ik onthoud me even van stemmen).

4-3

Tijd voor ronde 2! En nu? =p

De winnaars bij elkaar nemen en 16 nieuwe battles maken volgens mij, maar nu tot de 5

Tenzij Cured of The_CrY eerder iets posten, maak ik een tweede ronde en post die om 19:00, zodat we verder kunnen.

Cured
Nee hoor, ik ga niet iets 4 keer iets uitleggen aan mensen die waarschijnlijk zoveel geheadbangd hebben dat hun hersenen niet meer op de goeie plaats zitten . Ga je gang, het is goed zo. gewoon lekker muziek luisteren. Priima.

C, ronde 2.
Tot de 5, 1 verschil

1. Ulver - Capitel I : I Troldskog Faren Vild vs. Death - Crystal Mountain
2. Lantlos - Coma vs. Pantera - Cowboys from Hell
3. Deathspell Omega - Chaining the Katechon vs. Slayer - Crypts of Eternity
4. Cradle of Filth - Cruelty brought Three Orchids vs. Deftones - Change (In the House of Flies)
5. Korn - Clown vs. ADX - Caligula
6. Black Sabbath - Children of the Grave vs. Vektor - Cosmic Vortex
7. Machine Head - Clenching the Fists of Dissent vs. Slayer - Catatonic
8. Mercyful Fate - Come to the Sabbath vs. Testament - Careful What You Wish For
9. Loudness - Crazy Doctor vs. Deathspell Omega - Carnal Malefactor
10. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time vs. Edge of Sanity - Crimson
11. My Dying Bride - Catherine Blake vs. Black Sabbath - Cornucopia
12. Pantera - Cemetary Gates vs. Slayer - Chemical Warfare
13. Gorguts - Colored Sands vs. Judas Priest - Cathedral Spires
14. Iron Maiden - Children of the Damned vs. Candlemass - Crystal Ball
15. Metallica - Creeping Death vs. Static-X - Cannibal
16. Celtic Frost - Circle of Tyrants vs. Savatage - City Beneath the Surface

Credits voor het in elkaar zetten van deze rond gaan naar ASman. Ik kreeg de ronde kant en klaar van hem toegestuurd na mijn vorige bericht

aslan (crew)
knappe opener van de tweede ronde

na lang wikken en wegen ga ik toch voor crystal mountain:
0-1

Ik ga ook voor Crystal Mountain

0-2

Cured
1-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:53 uur

geplaatst: vandaag om 13:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.