MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Heathen, ondergewaardeerde thrashers (laatste album is ook alweer uit 2010). En MF heeft de C al gewonnen.
4-2

Steak Number Eight gaat ten onder tegenover een groter broertje in dezelfde regionen qua muziek.

0-5

aslan (crew)
1-0

Thränenkind maakt hier meer Post-rock dan Metal imo, maar dat zal ook wel weer te betwisten zijn.

1-1

Gewoon metal, maar niet zo tof als Candlemass

1-2

De muziek van Thränenkind vind ik bijzonder sfeervol. Zeker een van de sterkere acts binnen het "Post-Black Metal" genre. Maar wat is Devil Seed gaaf zeg! Een erg fijne herintroductie van hun materiaal. Nooit gedacht dat ik eens tegen een van mijn eigen inzendingen zou stemmen.

1-5

18. Silencer - Death - Pierce Me vs. Wintersun - Death and the Healing

2-2

Die vocals bij Silencer moet je toch even aan wennen , nochtans wel top!

3-2
Silencer!

aslan (crew)
4-3 silencer is compleet gestoord

Silencer...holy shit
Een stem voor de glimlach die ze op mijn gezicht toverden:

5-3

JeeJ Silencer is geniaal
Meteen een moeilijke battle erachteraan zeg, twee redelijke classics..

Heb niks met beide, laat deze aan de rest over

Deze lust ik allebei wel. Fear Factory leverde met Demanufacture het absolute hoogtepunt uit hun discografie af. Hoeveel ups en downs de band ook kent, Demanufacture zal in mijn ogen altijd een terechte classic blijven.
Ben geen nu-metal fan (een paar uitzonderingen daargelaten), maar Mudvayne leverde met LD50 een knaller van een debuut af. Toch een van de meest bevreemdende, eigenzinnige albums die je binnen het subgenre gaat vinden. "Nu-math metal" werd de stijl van deze plaat ook weleens genoemd. Jammer dat het na dit uitstekende debuut zo steil bergaf ging met de band. Eeuwig zonde van dat vergooide talent.
Geen gemakkelijke beslissing, maar ik ga toch voor mijn eigen inzending.

1-2

Mudvayne gaat op repeat
1-3

en nog eens, wat een muzikaliteit, die baspartijen, wow

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.