Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
buizen
geplaatst: 18 november 2015, 19:25 uur
3 - 1
Beide bands nog nooit live gezien, maar Paradise Lost klinkt goed. The Ocean spreekt niet aan.
Beide bands nog nooit live gezien, maar Paradise Lost klinkt goed. The Ocean spreekt niet aan.
0
geplaatst: 18 november 2015, 19:51 uur
Tot hoever gaan we eigenlijk? 4-4. The Ocean kan bij mij nooit verliezen.
0
geplaatst: 18 november 2015, 21:02 uur
0
geplaatst: 18 november 2015, 23:29 uur
5-4
Helaas heeft The Ocean het niet gehaald, maarja tegen Gothic idolen PL met As I Die is het ook het geen schande!
Helaas heeft The Ocean het niet gehaald, maarja tegen Gothic idolen PL met As I Die is het ook het geen schande!
0
geplaatst: 18 november 2015, 23:31 uur
0-1
Angel Witch is echt een hele goede band, maar tegen LoG leggen ze het toch af hier!
Angel Witch is echt een hele goede band, maar tegen LoG leggen ze het toch af hier!
0
geplaatst: 19 november 2015, 01:49 uur
Jullie gaan soms wel erg rap, vooral voor degenen die het materiaal van beiden moeten beluisteren, omdat ze weinig ervaring hebben met beide tracks,
Voor mij is het deze keer Angel Witch geworden:
4-1
Voor mij is het deze keer Angel Witch geworden:
4-1
0
Cured
geplaatst: 19 november 2015, 05:48 uur
Metalhead99 schreef:
Jullie gaan soms wel erg rap, vooral voor degenen die het materiaal van beiden moeten beluisteren, omdat ze weinig ervaring hebben met beide tracks,
Dat is wel een punt en mede daarom plaats ik vanaf de 3e Ronde voor onbepaalde tijd nog even de overgebleven nummers zonder loting in een rijtje. Ook is het handig om sowieso als je tijd hebt wat nummers die je niet (meer zo/ goed) kent alvast te beluisteren, ook voor nieuwkomers in dit topic.Jullie gaan soms wel erg rap, vooral voor degenen die het materiaal van beiden moeten beluisteren, omdat ze weinig ervaring hebben met beide tracks,
0
geplaatst: 19 november 2015, 06:16 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.