Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:18 uur
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:34 uur
Precies ASman, Metallica heeft vele betere nummers. Dan neem ik alles van Enemy of the Sun als album ook boven alles van The Black album, maar dat terzijde.
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:40 uur
HezzardNL schreef:
Precies ASman, Metallica heeft vele betere nummers. Dan neem ik alles van Enemy of the Sun als album ook boven alles van The Black album, maar dat terzijde.
Ik ben geen Black Album-hater. Globaal gezien vind ik het best een aardig album, maar ik prefereer de 4 Metallica-albums die eraan voorafgaan. Maar Enter Sandman heeft mij nooit zo kunnen bekoren.
Neurosis zou Enemy of the Sun nog veruit overtreffen met alles van Through Silver in Blood tot en met The Eye of Every Storm. Maar het album is al een aardige blauwdruk voor al het lekkers dat erna zou komen.
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:46 uur
Die prefereer ik ook zeker. En bij Neurosis staan er zeker nog betere albums in het oeuvre, maar dit is een lekker voorproefje daarvan ja.
Anyways:
16. Metallica - Enter Sandman vs. Neurosis - Enemy of the Sun
2-3
Anyways:
16. Metallica - Enter Sandman vs. Neurosis - Enemy of the Sun
2-3
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:51 uur
Gisteren had ik toevallig ineens zo'n zin om het nummer Enter Sandman te draaien. Soms heb je dat, dat je een nummer om geen enkele verklaarbare reden even moet draaien. Maar na een spin had ik het wel weer gehad met Enter Sandman. Het was wel even genieten!
3-3
3-3
0
geplaatst: 7 januari 2016, 22:57 uur
0
geplaatst: 7 januari 2016, 23:02 uur
Burn is dan ook wel top notch Neurosis.
OT: Nog nooit van Dukatalon gehoord. Ik zag de prestigieuze naam Relapse Records staan voordat ik begon met luisteren en had al zo'n voorgevoel dat het goed zou zijn. Erg fijne kennismaking met een band die ik eens wat wat meer moet gaan beluisteren. Eraser is echt een erg fijne bak herrie van NiN, maar dan toch voor de underdog nu.
1-0
OT: Nog nooit van Dukatalon gehoord. Ik zag de prestigieuze naam Relapse Records staan voordat ik begon met luisteren en had al zo'n voorgevoel dat het goed zou zijn. Erg fijne kennismaking met een band die ik eens wat wat meer moet gaan beluisteren. Eraser is echt een erg fijne bak herrie van NiN, maar dan toch voor de underdog nu.
1-0
0
geplaatst: 7 januari 2016, 23:19 uur
Ai Neurosis gemist, die had zeker mijn voorkeur gehad boven Metallica 

0
geplaatst: 7 januari 2016, 23:26 uur
Enter Sandman door? *flush* 
Nine Inch Nails associeer ik nu niet bepaald met metal. Slecht is het zeker niet.
Ga uiteindelijk toch voor Dukatalon.
2-0

Nine Inch Nails associeer ik nu niet bepaald met metal. Slecht is het zeker niet.
Ga uiteindelijk toch voor Dukatalon.
2-0
0
buizen
geplaatst: 7 januari 2016, 23:47 uur
Altijd een zwak voor Nine Inch Nails gehad. Zeker live.
2-1
2-1
0
geplaatst: 8 januari 2016, 05:35 uur
NIN heeft het nooit zo goed gedaan bij mij, makkelijke keuze dus:
3-1
3-1
0
geplaatst: 8 januari 2016, 11:21 uur
0
geplaatst: 8 januari 2016, 11:23 uur
East Coast Thrash vs. Duitse Thrash, in dit geval winnen de Duitsers het voor mij.
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 januari 2016, 11:38 uur
Dit is niet zo'n lastige. Anthrax klinkt net zo saai als gewoonlijk.
0-3
Ik ben trouwens verrast dat mijn inzending Dukatalon doorging. Had ik niet verwacht, aangezien ze niet erg bekend zijn. Het album waar Electric Site op staat, Saved By Fear, is trouwens de moeite waard. Of ze sindsdien nieuw materiaal hebben uitgebracht, weet ik niet.
0-3
Ik ben trouwens verrast dat mijn inzending Dukatalon doorging. Had ik niet verwacht, aangezien ze niet erg bekend zijn. Het album waar Electric Site op staat, Saved By Fear, is trouwens de moeite waard. Of ze sindsdien nieuw materiaal hebben uitgebracht, weet ik niet.
0
geplaatst: 8 januari 2016, 13:01 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.