MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
5-2

FUCK, Drudkh eruit geknald? Jammer dat ik te laat kwam om een stokje te steken voor de overwinning van de funk-rock van RATM

Wel fijn dat Celtic Frost door is ten voordele van Rammstein

ASman schreef:
FUCK, Drudkh eruit geknald? Jammer dat ik te laat kwam om een stokje te steken voor de overwinning van de funk-rock van RATM

Inderdaad, jammer. Volgende keer beter timen!

De voor mij als beste songs vooraf bestembeld (stuk of 8 ) liggen er allemaal al uit haha. Tja het kan verkeren.

ASman schreef:
FUCK, Drudkh eruit geknald?

Onbegrijpelijk hè

aslan (crew)
Môrthul schreef:
Onbegrijpelijk hè

AOVV schreef:
(quote)

Inderdaad, jammer. Volgende keer beter timen!

Ik ben vandaag minder aanwezig geweest. Ik moest voor de verandering eens een keer ECHT werken voor de centen

Môrthul schreef:
(quote)

Onbegrijpelijk hè

Onbegrijpelijk? Blasfemie! Zeker als ze het opnemen tegen zoiets als RAtM. Maar goed, smaken verschillen. Er zijn wel meer toffe nummers (helaas) gesneuveld deze eerste ronde.

Môrthul schreef:
(quote)

Onbegrijpelijk hè

Ben sowieso al nooit een fan geweest van RATM, hoewel ze best een originele sound hebben en op een aardige schare fans kunnen rekenen. Zoals al werd aangehaald, vind ik ze ook niet echt "metal", eerder funk-rock. Maar die grens ligt voor iedereen anders. Ikzelf reken Tool nog tot een metalband, terwijl anderen hen ook geen metalband vinden. Over dat soort dingen kun je eindeloos discussiëren
Drudkh daarentegen heeft me altijd wel goed kunnen smaken. Enorm sfeervolle black metal.

En dan nu enorme sfeervolle metal van eigen bodem geintroduceerd door Hanneke Kappen herself. We spreken van den jaar des herens negentienhonderddrieentachtig!

Tof intermezzo gigage! Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik nog nooit naar hun materiaal geluisterd heb, maar het klinkt wel als iets dat wel in mijn straatje past.

aslan (crew)
Highway Chile, dat moet ik nog ergens op een cassette staan hebben

Allebei uitstekend. Zelf heb ik net dat tikje meer met Neurosis.

0-2

0-3

Ik ben zelf ook meer weg van Neurosis dan Metallica. Neemt niet weg dat het beide toffe nummers zijn

aslan (crew)
0-5

4-2

buizen
Die is niet zo moeilijk

5-4

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:29 uur

geplaatst: vandaag om 19:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.