Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2016, 15:26 uur
0
geplaatst: 14 februari 2016, 16:08 uur
0
geplaatst: 14 februari 2016, 16:41 uur
Hoe graag ik Slayer ook een puntje zou gunnen voor dit toch wel aardige nummer...tegen deze van Coroner kan het moeilijk op.
0-5
0-5
0
geplaatst: 14 februari 2016, 16:42 uur
0
geplaatst: 14 februari 2016, 17:09 uur
Blythe vs. Blythe 
Ik vind Ghost Walking zeker niet het sterkste LoG nummer (en Resolution is ook verre van het sterkste LoG album, in tegendeel). Maar je merkt het wel wanneer een band beter op elkaar is ingespeeld, tegenover een samenraapsel muzikanten zoals Metal Allegiance.
3-1

Ik vind Ghost Walking zeker niet het sterkste LoG nummer (en Resolution is ook verre van het sterkste LoG album, in tegendeel). Maar je merkt het wel wanneer een band beter op elkaar is ingespeeld, tegenover een samenraapsel muzikanten zoals Metal Allegiance.
3-1
0
geplaatst: 14 februari 2016, 17:29 uur
4-1
Wat Asman zegt. Ghost Walking is zeker niet een van de sterkste nummers van Lamb of God, maar (het hele album van) Metal Allegiance valt mij sowieso vies tegen. Had ik mij toch weer verkeken op de namen die meedoen, want de nummers stellen bar weinig voor.
Wat Asman zegt. Ghost Walking is zeker niet een van de sterkste nummers van Lamb of God, maar (het hele album van) Metal Allegiance valt mij sowieso vies tegen. Had ik mij toch weer verkeken op de namen die meedoen, want de nummers stellen bar weinig voor.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 18:26 uur
Twee prima nummers. Maar Panopticon van Isis draag ik een bijzonder warm hart toe. Een van die albums die je echt in een volledig andere wereld sleurt.
3-0
3-0
0
geplaatst: 14 februari 2016, 18:35 uur
Bastiaan Tuenter schreef:
4-1
4-1
Ach, ja, iedere keer dezelfde 64 bands is ook niet alles, en deze hadden we nog niet gehad meen ik.
0
geplaatst: 14 februari 2016, 19:50 uur
0
geplaatst: 14 februari 2016, 20:18 uur
7. The Dillinger Escape Plan - Gold Teeth on a Bum vs. Korn - Good God
Link van KoRn gefixt. Bleek een remix te zijn, sorry!
1-1
Link van KoRn gefixt. Bleek een remix te zijn, sorry!
1-1
0
aslan (crew)
geplaatst: 14 februari 2016, 20:21 uur
2-1
alleen de live beelden al, ik kan er niet genoeg van krijgen, ze mogen alle weken ergens in de buurt komen spelen
alleen de live beelden al, ik kan er niet genoeg van krijgen, ze mogen alle weken ergens in de buurt komen spelen

0
geplaatst: 14 februari 2016, 20:23 uur
Het werk van Korn na het debuutalbum kan me eigenlijk niet zo bekoren. Dillinger daarentegen 
3-1

3-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.