Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2016, 11:03 uur
0
geplaatst: 10 mei 2016, 15:05 uur
Nasum is niet fout, maar Acid Bath wint deze voor mij met enkele mijlen voorsprong.
1-2
1-2
0
geplaatst: 11 mei 2016, 09:26 uur
0
geplaatst: 11 mei 2016, 09:42 uur
Zelf Jerusalem genomineerd, maar ben toch een groot liefhebber van Icon, dus..
0-1
0-1
0
geplaatst: 11 mei 2016, 13:26 uur
Hoi! Ik kwam vandaag sinds lange tijd weer op MuMe om een en ander te plaatsen over Devildriver's nieuwe album, en nu zie ik dat ik in november een uitnodiging van Cured had gekregen om hier aan mee te doen. Ik heb de eerste paar pagina's gelezen dus heb wel een idee van hoe het werkt. Kan ik nog meedoen? 

0
geplaatst: 11 mei 2016, 13:47 uur
Metalhead88 schreef:
Hoi! Ik kwam vandaag sinds lange tijd weer op MuMe om een en ander te plaatsen over Devildriver's nieuwe album, en nu zie ik dat ik in november een uitnodiging van Cured had gekregen om hier aan mee te doen. Ik heb de eerste paar pagina's gelezen dus heb wel een idee van hoe het werkt. Kan ik nog meedoen?
Graag, hoe meer zielen, hoe meer vreugd Hoi! Ik kwam vandaag sinds lange tijd weer op MuMe om een en ander te plaatsen over Devildriver's nieuwe album, en nu zie ik dat ik in november een uitnodiging van Cured had gekregen om hier aan mee te doen. Ik heb de eerste paar pagina's gelezen dus heb wel een idee van hoe het werkt. Kan ik nog meedoen?

0-4 trouwens.
Jerusalem had ik in mijn lijstje staan om te nomineren maar iemand was me voor (als ik het goed onthouden heb, geen zin om het nu op te zoeken), Joys of the Emptiness is mijn eigen inzending. Beide nummers bevallen me daarom uitermate goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.