Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2016, 21:47 uur
Als het aan mij ligt komt bijna ieder nummer uit dat album in deze game voorbij 

0
geplaatst: 22 juni 2016, 09:11 uur
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:14 uur
Heb echt niks met Neurosis... eerder afkeer dan iets anders, maar damn wat is Leper Messiah toch een saai nummer. Ik kan er maar niet bij waarom Metallica de grootste thrash band is.
3-0
3-0
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:16 uur
3-1
Grappig, ik vind Leper Messiah juist een beresterk nummer.
Zal wel jeugdsentiment zijn
Grappig, ik vind Leper Messiah juist een beresterk nummer.
Zal wel jeugdsentiment zijn

0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:21 uur
Neurosis, topband. Blij dat ik Locust Star onlangs op Roadburn heb mogen aanschouwen!
4-1
4-1
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:30 uur
The_CrY schreef:
Heb echt niks met Neurosis... eerder afkeer dan iets anders
Heb echt niks met Neurosis... eerder afkeer dan iets anders
The_CrY, je blijft me teleurstellen

Zelf een van mijn favoriete bands - en hoewel ik wel vind dat Leper Messiah er mag zijn - bij deze:
5-2
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:39 uur
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:41 uur
ASman schreef:
Zelf een van mijn favoriete bands - en hoewel ik wel vind dat Leper Messiah er mag zijn - bij deze:
5-2

5-2
Ik zit in Team-The_CrY in dezen...Hoewel ik The Eye of Every Storm best goed vind, hebben alle andere nummers die ik heb geluisterd van Neurosis me nooit echt weten te boeien.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 10:47 uur
wizard schreef:
Ik zit in Team-The_CrY in dezen...Hoewel ik The Eye of Every Storm best goed vind, hebben alle andere nummers die ik heb geluisterd van Neurosis me nooit echt weten te boeien.
(quote)
Geen probleem hoor, Neurosis is zeker niet voor iedereen

Zelf zal ik bijvoorbeeld nooit begrijpen hoe iemand naar Europese power metal kan luisteren
Zo heeft iedereen wel iets.
0
geplaatst: 22 juni 2016, 12:16 uur
Prachtig nummer van het nieuwe Katatonia album, AmenRa ook een topnummer. Lastig lastig. Toch maar voor dit erg nieuwe nummer dan:
3-3
3-3
0
geplaatst: 22 juni 2016, 13:27 uur
Makkie. De vocalist van Amen-Ra doet de punten automatisch bij de tegenstander belanden. Met een goede zanger had het nummer goede kans gemaakt.
3-4
3-4
0
geplaatst: 22 juni 2016, 13:28 uur
Ik word eigenlijk van beide nummers niet zo heel enthousiast. Maar ik kan vrij weinig met de stem van AmenRa
3-5
3-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.