MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
1-0

The Gathering

1-2

Als het aan mij ligt komt bijna ieder nummer uit dat album in deze game voorbij

Metalhead88 schreef:
Als het aan mij ligt komt bijna ieder nummer uit dat album in deze game voorbij

En dat is terecht

1-3

3-3

3-4

4-5

1-0..

Heb echt niks met Neurosis... eerder afkeer dan iets anders, maar damn wat is Leper Messiah toch een saai nummer. Ik kan er maar niet bij waarom Metallica de grootste thrash band is.

3-0

3-1

Grappig, ik vind Leper Messiah juist een beresterk nummer.
Zal wel jeugdsentiment zijn

Neurosis, topband. Blij dat ik Locust Star onlangs op Roadburn heb mogen aanschouwen!

4-1

4-2

The_CrY schreef:
Heb echt niks met Neurosis... eerder afkeer dan iets anders

The_CrY, je blijft me teleurstellen
Zelf een van mijn favoriete bands - en hoewel ik wel vind dat Leper Messiah er mag zijn - bij deze:

5-2

ASman schreef:
The_CrY, je blijft me teleurstellen
Zelf een van mijn favoriete bands - en hoewel ik wel vind dat Leper Messiah er mag zijn - bij deze:

5-2

Ik zit in Team-The_CrY in dezen...Hoewel ik The Eye of Every Storm best goed vind, hebben alle andere nummers die ik heb geluisterd van Neurosis me nooit echt weten te boeien.

wizard schreef:
(quote)

Ik zit in Team-The_CrY in dezen...Hoewel ik The Eye of Every Storm best goed vind, hebben alle andere nummers die ik heb geluisterd van Neurosis me nooit echt weten te boeien.

Geen probleem hoor, Neurosis is zeker niet voor iedereen
Zelf zal ik bijvoorbeeld nooit begrijpen hoe iemand naar Europese power metal kan luisteren
Zo heeft iedereen wel iets.

1-1

ASman schreef:
Europese power metal

Pittige battle.

2-1

aslan (crew)
3-1

Prachtig nummer van het nieuwe Katatonia album, AmenRa ook een topnummer. Lastig lastig. Toch maar voor dit erg nieuwe nummer dan:

3-3

Makkie. De vocalist van Amen-Ra doet de punten automatisch bij de tegenstander belanden. Met een goede zanger had het nummer goede kans gemaakt.

3-4

Ik word eigenlijk van beide nummers niet zo heel enthousiast. Maar ik kan vrij weinig met de stem van AmenRa

3-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:27 uur

geplaatst: vandaag om 12:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.