MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:

aslan (crew)
2-0

2-1

2-2

Wat vind ik Digimortal toch een verschrikkelijk album

4-2

1-1

1-2

odi
1-4

ASman schreef:
Wat vind ik Digimortal toch een verschrikkelijk album

4-2

Mja, in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurd. Ik had misschien toch beter Lethargica van Meshuggah kunnen toevoegen. Maar ik vind die riff zo lekker.

1-5

2-0

odi
3-0

Metalhead88 schreef:

Mja, in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurd. Ik had misschien toch beter Lethargica van Meshuggah kunnen toevoegen. Maar ik vind die riff zo lekker.

Haha, ik ben zelf gewoon altijd meer van Demanufacture en Mechanize geweest

4-0

ASman schreef:
(quote)

Haha, ik ben zelf gewoon altijd meer van Demanufacture en Mechanize geweest

4-0

Ja dat kan ik wel beamen. Mechanize is echt een beest van een plaat. Verhaaltechnisch komt Obsolete er voor mij wel nog bij denk ik. En er zijn twee of drie nummers uit The Industrialist die ik echt fantastisch vind. 16 augustus ben ik in ieder geval van de partij in De Melkweg.

aslan (crew)
4-1

4-2

Lamb of God is best lekker hoor, maar Burweed is toch de fijnere band in mijn bescheiden opinie.

The_CrY schreef:
4-2

Lamb of God is best lekker hoor, maar Burweed is toch de fijnere band in mijn bescheiden opinie.

Haha ik heb precies de omgekeerde gedachte, met name het instrumentale werk vind ik in Laid To Rest in z'n geheel wat spannender, vooral ook pittiger.

5-3

dan maak ik er wel een einde aan

Ronde 1 (tot de 5, 1 verschil)

23. Heavens Gate - Livin In Hysteria vs. Light Bearer - Lapsus

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:34 uur

geplaatst: vandaag om 07:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.