Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2016, 20:49 uur
0
geplaatst: 23 juni 2016, 23:05 uur
0
geplaatst: 24 juni 2016, 10:29 uur
Mja, in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurd. Ik had misschien toch beter Lethargica van Meshuggah kunnen toevoegen.
Maar ik vind die riff zo lekker. 
1-5
0
geplaatst: 24 juni 2016, 14:02 uur
Metalhead88 schreef:
Mja, in een vlaag van verstandsverbijstering gebeurd. Ik had misschien toch beter Lethargica van Meshuggah kunnen toevoegen.
Haha, ik ben zelf gewoon altijd meer van Demanufacture en Mechanize geweest

4-0
0
geplaatst: 24 juni 2016, 15:13 uur
ASman schreef:
4-0
(quote)

4-0
Ja dat kan ik wel beamen. Mechanize is echt een beest van een plaat. Verhaaltechnisch komt Obsolete er voor mij wel nog bij denk ik. En er zijn twee of drie nummers uit The Industrialist die ik echt fantastisch vind. 16 augustus ben ik in ieder geval van de partij in De Melkweg.
0
geplaatst: 24 juni 2016, 16:09 uur
4-2
Lamb of God is best lekker hoor, maar Burweed is toch de fijnere band in mijn bescheiden opinie.
Lamb of God is best lekker hoor, maar Burweed is toch de fijnere band in mijn bescheiden opinie.
0
geplaatst: 24 juni 2016, 16:56 uur
The_CrY schreef:
4-2
4-2
Haha ik heb precies de omgekeerde gedachte, met name het instrumentale werk vind ik in Laid To Rest in z'n geheel wat spannender, vooral ook pittiger.
0
geplaatst: 24 juni 2016, 16:59 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.