MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet)

zoeken in:
Het gitaarwerk in die Vader track vind ik erg goed. Helaas is de grunter behoorlijk eentonig. Gaat dit op dat album zo door of brengt de man toch nog wat variatie in toonhoogte, hard/zacht of wat dan ook? Zo ja, dan ga ik toch eens overwegen om dat album te beluisteren.
Maar goed, vooral door de eentonige grunts haak ik nu wat af op die Vader track en ga ik toch maar voor Ozzy.

2-5

Ik weet niet of dit mag, maar aangezien we tot de 5 gaan betekent dit dat ik de volgende ronde af moet trappen zeker?

19. Testament - Burnt Offerings vs. Neurosis - Burn

Ja dat mag, moet zelfs .

Hoewel Testament erg vet is, en Burn Offerings zeker, moet ik toch echt gaan voor het meesterlijke nummer Burnt van Neurosis.

0-1

Mijn liefde voor Testament ontstak eigenlijk pas met The Gathering en hun latere werk. Als ik moet kiezen voor een van Testament's klassieke nummers -die sterk zijn maar mij nu ook weer niet echt dierbaar zijn- of een toptrack van een van Neurosis' beste albums, dan ga ik voor die laatste.

0-2

aslan (crew)
0-3

Cured
1-3

Cured
Iedereen moet zich niet afleiden door de gratis VETTE reclame/verkapte stemwijzers die her en der gegeven worden, maar gewoon stemmen wat zij mooier/beter vinden. Toelichting is prima, maar (liever niet) en zo ja .......het mag wel wat minder/netter, want dat lijkt me ook eerlijker (meesten doen dat wel). Verbieden gaat me te ver, maar ik weet niet of ik dit de hele tijd trek als organisator, maar vooral als medespeler. Dank u.

Laat je je mening over een nummer dan afhangen van wat hier gezegd wordt? Als iemand Neurosis bijvoorbeeld de slechtste band ter wereld vind dan mag ie dat van mij vinden en verkondigen, zonder dat het ook maar enigszins invloed zal hebben op hoe ik zal stemmen en wat ik van het nummer vind. Daar zijn we met z'n allen toch wel volwassen genoeg voor lijkt me.

Maargoed, jouw spel jouw regels.

aslan (crew)
mij storen de commentaren iig niet

aslan (crew)
allebei heel goed; ga toch voor Nuclear Assault
1-0

Dank je HezzardNL

Cured
2-0

Voor mij hoeven die (constante) commentaren niet zo ; welk nummer je kiest blijkt wel uit het punt die je geeft. Ik zie na de "B' wel even of ik het zelf nog wel leuk vindt, want dan mag een ander het wel doen (daarom zie je me zelden bij album updates; daar wordt al genoeg gekwaakt en daar ben ik zelf niet van). No offense verder.

Ik vind beiden erg sterk. Laat ik dan maar voor dat 'venijnige' nummer gaan.

3-1

HezzardNL schreef:
Laat je je mening over een nummer dan afhangen van wat hier gezegd wordt? Als iemand Neurosis bijvoorbeeld de slechtste band ter wereld vind dan mag ie dat van mij vinden en verkondigen, zonder dat het ook maar enigszins invloed zal hebben op hoe ik zal stemmen en wat ik van het nummer vind. Daar zijn we met z'n allen toch wel volwassen genoeg voor lijkt me.

Maargoed, jouw spel jouw regels.

Ik denk persoonlijk ook niet dat wat iemand anders zegt van een negatieve invloed is op de smaak van een ander. Ik denk niet dat iemand in dit spel reeds ongeoorloofde commentaar heeft gegeven die door iemand anders als een belediging opgevat zou kunnen worden. Als iemand een korte toelichting bij zijn keuze geeft, kan dat leuk zijn om te lezen. Zo krijg je ook een beeld van hoe smaken kunnen verschillen. Als iemand beslist om gewoon een stem zonder commentaar te geven, ook prima. De opzet van het spel zou natuurlijk wel naar de vaantjes zijn als iemand zijn korte toelichting ontaardt in een eindeloze discussie. Maar dat is naar mijn weten nog niet gebeurd

Al het gelul terzijde, ik ga voor Sadus.

3-3

max 2 regels dan? everybody happy.
Het maakt mij verders niet uit, ik luister ze allemaal (waarbij ik stem)

Cured
Ach, het komt niet zo precies. Zo lang ik nog tussen de berichten door de battle nog kan zien/vinden , vind ik het prima; de rest heeft er geen moeite mee verder, dus klaar. We hebben het er niet meer over.....game on !

Sadus overigens ook lekker, maar heb wat een zwak voor die andere.

Beide zijn goed...ik vond het lastig om te kiezen

3-4

buizen
0-1

buizen
Het zijn neem ik aan allen volwassen weldenkende en assertieve mensen die hier samen drommen dus wat geeft het nou als iemand een song ophemelt of de grond in boort, ter toelichting van de score.
Ik laat me er niet door beïnvloeden in m'n eigen keuze en anderen denk ik ook niet gauw.

Sterker nog, niet dat dat zo is, maar stel: stel dat hier tevoren de regel was afgekondigd dat je alleen maar je score mocht plaatsen en dat begeleidend commentaar niet de bedoeling is dan had ik niet eens meegedaan. Want met gortdroge opsommingen of scores heb ik niets. Juist die toelichtingen of discussies maken het levendig en sprekend.
Maar het spel moet wel doorlopen ja, dat klopt.

Cured
4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:47 uur

geplaatst: vandaag om 23:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.