Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2016, 17:27 uur
6. Me and Bobby McGee - Janis Joplin vs. Move On Up - Curtis Mayfield
1-0
1-0
0
geplaatst: 10 januari 2016, 17:59 uur
1-4 Kendrick weer door 
Mooi dat Kendrick in veel KO's de laatste tijd de uitzondering is binnen zowel hiphop als moderne muziek qua KO-resultaten. Maar ook jammer, want er is nog zoveel meer goede hiphop / moderne muziek.

Mooi dat Kendrick in veel KO's de laatste tijd de uitzondering is binnen zowel hiphop als moderne muziek qua KO-resultaten. Maar ook jammer, want er is nog zoveel meer goede hiphop / moderne muziek.
0
geplaatst: 10 januari 2016, 18:14 uur
Lijkt er inderdaad op dat Kendrick aardig mainstream is geworden en dat hij zelfs van users die gemiddeld gezien weinig hebben met hiphop + moderne muziek punten krijgt. Dat is op zich positief, maar we moeten ook weer niet overdrijven. De dominantie in de 2012 K.O. vond ik bijvoorbeeld zelf wat overdreven.
0
geplaatst: 10 januari 2016, 18:23 uur
Kendrick had gewoon geluk dat hij het niet moest opnemen tegen een nóg beter nummer van The Joshua Tree. 

0
geplaatst: 10 januari 2016, 20:17 uur
7. Made of Stone - The Stone Roses vs. Meat Is Murder - The Smiths
0-1
0-1
0
geplaatst: 10 januari 2016, 20:56 uur
3-4
Heb beide nummers nog niet vaak gehoord, maar Made of Stone begin ik erg te waarderen.
Heb beide nummers nog niet vaak gehoord, maar Made of Stone begin ik erg te waarderen.
0
geplaatst: 10 januari 2016, 22:34 uur
The Stone Roses zouden fier zijn, winnen van hun eigen helden The Smiths. Helemaal terecht overigens.
8. Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel vs. My Sweet Lord - George Harrison
1-0
Moeilijke keuze dit. Ze zijn elkaar waard.
8. Mrs. Robinson - Simon & Garfunkel vs. My Sweet Lord - George Harrison
1-0
Moeilijke keuze dit. Ze zijn elkaar waard.
* denotes required fields.