MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M

zoeken in:
Cured
2-0

Gretz schreef:

Gewoon een sterke tegenstander.

Anti-stemmen bedoel ik, en erom lachen Goed nummer inderdaad.

3-0 Hoezo is Lennon ineens een Hype

Imagine wel maar andere nummers toch niet.

Cured
johan de witt schreef:
(quote)

Anti-stemmen bedoel ik, en erom lachen Goed nummer inderdaad.
Nee, ik stem voor die ander; mijn antwoord was a joke/o (nOno) omdat Scorpio No zei en ik Yes !....enfin, blijft lastig grappen en sarcasme via social media...

Cured schreef:
Nee, ik stem voor die ander; mijn antwoord was a joke/o (nOno) omdat Scorpio No zei en ik Yes !....enfin, blijft lastig grappen en sarcasme via social media...

Welke 'ander' ook weer

johan de witt schreef:
(quote)

Welke 'ander' ook weer

Een band die dit jaar een zeer gewaardeerd album heeft afgeleverd, waar dit één van de sterkste nummers van is. Ik zie niet in war daar vreemd aan is. Omdat het zo recent is? Omdat jij het niet kent?

4-2

Ik pas mijn stem toch aan. Hoe gaaf Salif Keïta ook is, Message To My Girl is wel echt een ultiem popliedje.

Arrie schreef:
Een band die dit jaar een zeer gewaardeerd album heeft afgeleverd, waar dit één van de sterkste nummers van is. Ik zie niet in war daar vreemd aan is. Omdat het zo recent is? Omdat jij het niet kent?

Heb je het tegen mij Ik zei juist dat ik het een goed nummer vond
Ik doelde op de vorige battle waar Cured en een ander erop stemden omdat 'Lennon overschat is'. Vind ik een vreemde benadering.

87. Memo - The Boxer Rebellion vs. Mad World - Tears for Fears

0-1

johan de witt schreef:
(quote)

Heb je het tegen mij Ik zei juist dat ik het een goed nummer vond
Ik doelde op de vorige battle waar Cured en een ander erop stemden omdat 'Lennon overschat is'. Vind ik een vreemde benadering.

Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen! Dan is mijn reactie naar Laxus gericht Want ja, een sterke tegenstander, Lex.

Arrie schreef:
(quote)

Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen! Dan is mijn reactie naar Laxus gericht Want ja, een sterke tegenstander, Lex.

Leuk nummer begrijp me niet verkeerd, maar Leuk is anders dan sterk

laxus11 schreef:
(quote)

Leuk nummer begrijp me niet verkeerd, maar Leuk is anders dan sterk

En waar zit hem dan precies het verschil in?

Een leuk nummer zal bij mij niet gauw boven de 7 scoren, sterk nummer meestal wel iets hoger.

Ah zo. Dan begrijp ik Lex dat een nummer uitgebracht in de afgelopen 25 jaar bij jou dus zelden hoger wordt gewaardeerd dan 'leuk', in tegenstelling tot de meeste oudere muziek die wel sterk is (zie stemgedrag ).

Nee hoor zat leuke nummers gemaakt in de jaren 60/70/80

Cured
Cured schreef:
(quote)
Nee, ik stem voor die andere
Voor , in de zin van voor en niet tegen Lennon......ik hoop dat alles nu duidelijk is; mistig in de rest van het land ?

Overigens ben ik van origine juist een Lennon liefhebber in het begin van The Beatles en niet echt de mierzoete McCartney.. ..later werd ie (John) een softie/suftie/geschifti (ook door dat Japanse wijf).

Cured
88. My, My, Hey, Hey (Out Of The Blue) - Neil Young vs. Morning Dew - Long John Baldry

1-0

3-0

Mag winnen van mij.

89. Mein Lieber Schatz, Bist du aus Spanien? - Comedian Harmonists vs. Mannish Boy - Muddy Waters

0-0

Cured
0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:57 uur

geplaatst: vandaag om 06:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.