Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: M
zoeken in:
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:30 uur
Anti-stemmen bedoel ik, en erom lachen
Goed nummer inderdaad.
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:31 uur
3-0 Hoezo is Lennon ineens een Hype 
Imagine wel maar andere nummers toch niet.

Imagine wel maar andere nummers toch niet.
0
Cured
geplaatst: 16 december 2015, 11:39 uur
Nee, ik stem voor die ander; mijn antwoord was a joke/o (nOno) omdat Scorpio No zei en ik Yes !....enfin, blijft lastig grappen en sarcasme via social media...
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:42 uur
Cured schreef:
Nee, ik stem voor die ander; mijn antwoord was a joke/o (nOno) omdat Scorpio No zei en ik Yes !....enfin, blijft lastig grappen en sarcasme via social media...
Welke 'ander' ook weer

0
geplaatst: 16 december 2015, 11:54 uur
Een band die dit jaar een zeer gewaardeerd album heeft afgeleverd, waar dit één van de sterkste nummers van is. Ik zie niet in war daar vreemd aan is. Omdat het zo recent is? Omdat jij het niet kent?
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:56 uur
4-2
Ik pas mijn stem toch aan. Hoe gaaf Salif Keïta ook is, Message To My Girl is wel echt een ultiem popliedje.
Ik pas mijn stem toch aan. Hoe gaaf Salif Keïta ook is, Message To My Girl is wel echt een ultiem popliedje.
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:57 uur
Arrie schreef:
Een band die dit jaar een zeer gewaardeerd album heeft afgeleverd, waar dit één van de sterkste nummers van is. Ik zie niet in war daar vreemd aan is. Omdat het zo recent is? Omdat jij het niet kent?
Heb je het tegen mij
Ik zei juist dat ik het een goed nummer vond
Ik doelde op de vorige battle waar Cured en een ander erop stemden omdat 'Lennon overschat is'. Vind ik een vreemde benadering.
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:58 uur
87. Memo - The Boxer Rebellion vs. Mad World - Tears for Fears
0-1
0-1
0
geplaatst: 16 december 2015, 11:59 uur
johan de witt schreef:
Heb je het tegen mij
Ik doelde op de vorige battle waar Cured en een ander erop stemden omdat 'Lennon overschat is'. Vind ik een vreemde benadering.
(quote)
Heb je het tegen mij
Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen! Dan is mijn reactie naar Laxus gericht
Want ja, een sterke tegenstander, Lex.
0
geplaatst: 16 december 2015, 12:00 uur
Arrie schreef:
Want ja, een sterke tegenstander, Lex.
(quote)
Want ja, een sterke tegenstander, Lex. Leuk nummer begrijp me niet verkeerd, maar Leuk is anders dan sterk

0
geplaatst: 16 december 2015, 12:04 uur
Een leuk nummer zal bij mij niet gauw boven de 7 scoren, sterk nummer meestal wel iets hoger.
0
geplaatst: 16 december 2015, 12:09 uur
Ah zo. Dan begrijp ik Lex dat een nummer uitgebracht in de afgelopen 25 jaar bij jou dus zelden hoger wordt gewaardeerd dan 'leuk', in tegenstelling tot de meeste oudere muziek die wel sterk is (zie stemgedrag
).
).
0
Cured
geplaatst: 16 december 2015, 12:34 uur
Voor , in de zin van voor en niet tegen Lennon......ik hoop dat alles nu duidelijk is; mistig in de rest van het land ? 
Overigens ben ik van origine juist een Lennon liefhebber in het begin van The Beatles en niet echt de mierzoete McCartney.. ..later werd ie (John) een softie/suftie/geschifti (ook door dat Japanse wijf).

Overigens ben ik van origine juist een Lennon liefhebber in het begin van The Beatles en niet echt de mierzoete McCartney.. ..later werd ie (John) een softie/suftie/geschifti (ook door dat Japanse wijf).

0
Cured
geplaatst: 16 december 2015, 13:05 uur
88. My, My, Hey, Hey (Out Of The Blue) - Neil Young vs. Morning Dew - Long John Baldry
1-0
1-0
0
geplaatst: 16 december 2015, 13:14 uur
89. Mein Lieber Schatz, Bist du aus Spanien? - Comedian Harmonists vs. Mannish Boy - Muddy Waters
0-0
0-0
* denotes required fields.