Muziek / Muziekgames / No Sweat: 90's R&B Top50
zoeken in:
0
geplaatst: 13 januari 2016, 20:36 uur
Poek schreef:
My Love Is Your Love vind ik trouwens misschien wel het enige goede nummer van Whitney Houston.
My Love Is Your Love vind ik trouwens misschien wel het enige goede nummer van Whitney Houston.
Haar debuut album begint gelijk met 3 lekkere nummers vind ik: "You Give Good Love", "Thinking About You" en "Someone for me". Ondanks, of misschien wel dankzij het jaren 80 sausje vind ik die nog een stukje fijner dan deze My love.
Van haar 2e album vind ik "Love Will Save the Day" nog altijd fris. En persoonlijk vind ik "I'm Your Baby Tonight" haar lekkerste nummer. Is ook weken lang mijn wekker nummer geweest toen.
Van de ballads ben ik niet zo'n fan. En dat is toch de hoofdmoot, dus albums zal ik niet snel draaien van Whitney. Al vond ik haar live daar dan wel weer super goed in.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 20:36 uur
Minneapolis schreef:
Reijersen:
De oorspronkelijke link in "Nobody Else" was naar een totaal andere (rap) versie dan ik ken, en dan ik bedoelde. Ik ben zo vrij geweest 'm aan te passen.
Reijersen:
De oorspronkelijke link in "Nobody Else" was naar een totaal andere (rap) versie dan ik ken, en dan ik bedoelde. Ik ben zo vrij geweest 'm aan te passen.
Bedankt.
Eigenlijk zelf niet op gelet. Ken dat nummer zo onderhand wel.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 20:38 uur
Ik ook, maar voor de motivatie van mijn punten wilde ik het even op de achtergrond hebben spelen.

0
geplaatst: 13 januari 2016, 20:39 uur
Puntentelling: 6-4-3-2
Voorronde - Ladder 3
16 Anthony Hamilton- Nobody Else +4
14 Whitney Houston - My Love Is Your Love +6
6 SWV - I'm So Into You +3
5 Toni Braxton - Un-Break My Heart +2
4 Destiny's Child - Bills Bills Bills
Voorronde - Ladder 4
14 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +4
12 702 - Where My Girls At +3
10 Shanice - I Love Your Smile +6
9 TQ - Bye Bye Baby +2
0 Destiny's Child - Temptation
3: Sterke Whitney (maar daar had ze in de eighties meerdere van). Deze van Hamilton kende ik niet. Ik heb dat album ook niet (wel 4 opvolgers). Een classic van SVW. Rare meiden die eigenlijk helemaal niet goed kunnen zingen, maar er in mijn ogen wel mee weg komen. Evergreen van Toni en die vervelende dames van Destiny's Child. Deze heeft wel een catchy refreintje, maar stelt verder niks voor.
4: Eigenlijk wil ik alleen Shanice punten geven. De rest is echt matig. Sparkle & R. Kelly gaan nog. Ik heb sowieso een hekel aan TQ en Destiny's Child (maar dit nummer is ook echt slecht).
Voorronde - Ladder 3
16 Anthony Hamilton- Nobody Else +4
14 Whitney Houston - My Love Is Your Love +6
6 SWV - I'm So Into You +3
5 Toni Braxton - Un-Break My Heart +2
4 Destiny's Child - Bills Bills Bills
Voorronde - Ladder 4
14 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +4
12 702 - Where My Girls At +3
10 Shanice - I Love Your Smile +6
9 TQ - Bye Bye Baby +2
0 Destiny's Child - Temptation
3: Sterke Whitney (maar daar had ze in de eighties meerdere van). Deze van Hamilton kende ik niet. Ik heb dat album ook niet (wel 4 opvolgers). Een classic van SVW. Rare meiden die eigenlijk helemaal niet goed kunnen zingen, maar er in mijn ogen wel mee weg komen. Evergreen van Toni en die vervelende dames van Destiny's Child. Deze heeft wel een catchy refreintje, maar stelt verder niks voor.
4: Eigenlijk wil ik alleen Shanice punten geven. De rest is echt matig. Sparkle & R. Kelly gaan nog. Ik heb sowieso een hekel aan TQ en Destiny's Child (maar dit nummer is ook echt slecht).
0
geplaatst: 13 januari 2016, 20:47 uur
Ik merk toch dat deze periode voor mij sterk tweeledig is. Veel bands waar ik een hekel aan had / heb en tegelijkertijd veel nostalgie. Ik denk dat ik het meer moet hebben van de New Jack Swing / early Swingbeat. De latere, nieuwere R&B ten tijde van de invoering van de term "urban" is niet echt voor mij weggelegd.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:02 uur
principal2000 schreef:
Ik merk toch dat deze periode voor mij sterk tweeledig is. Veel bands waar ik een hekel aan had / heb en tegelijkertijd veel nostalgie. Ik denk dat ik het meer moet hebben van de New Jack Swing / early Swingbeat. De latere, nieuwere R&B ten tijde van de invoering van de term "urban" is niet echt voor mij weggelegd.
Precies dit!

Ik ben een beetje afgehaakt met de R&B zo 2e helft jaren 90. Wat uitzonderingen nagelaten.
Begin jaren 90 is heel veel (dansvloer) nostalgie voor mij: Swingbeat en hiphop (vanaf eind 80's). Toen de R&B hierna hierna trager en werd vond ik het niet meer leuk. Ook werd de zangstijl steeds meer dralend (weet niet hoe ik het moet beschrijven). Misschien was de soundtrack van New Jack City (en Guy) wel het hoogtepunt. Ik snap wel dat het ophield, want die sound te herkenbaar en al redelijk snel uitgemolken. Maar het was was lekker dansbaar.
Ik heb er wel vaker last van gehad dat ik een veranderende stijl niet meer interessant vond. Eind jaren 80 vond ik zelfs NY Garage en Acid leuk. Maar er is i.m.o. nooit iets ergers gemaakt dan de gabber, euro house en de "dance" van nu die daar uit voort vloeide.
Ook in eind 80's / begin 90's was ik gek van hiphop, vooral vanwege de jazzy/ funky samples, en de rap flow, met als ultiem voorbeeld Tribe called quest. Later werden het allemaal bad boys, en was ik er klaar mee.
Daarna stortte ik me op de triphop (downtempo noemen ze het nu). Tot er in de late 90's "lounge" voor de massa werd gemaakt. Toen was het al lang niet leuk meer.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:10 uur
Hip hop heb ik wat langer volgehouden, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik heb sowieso niet een hoge pet op van de jaren '90. Toen is er veel muziek verpest: pop (door al die housebagger en grunge), hiphop en r&b (door de samenvloeien en hiermee was het vlees noch vis).
Alle varianten van dance heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.
Alle varianten van dance heb ik altijd verschrikkelijk gevonden.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:15 uur
En daarom is het zo'n mooi contrast: 90s R&B is 1 van mijn meest gekoesterde genres. Kan ik uren naar luisteren en is vaste kost bij menig feestje waar ik draai. Heerlijk die zoetsappige refreintjes af en toe. 

0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:24 uur
Dat is alleen maar mooi dan. Poeha en catdog 
Maar dan schat ik jullie late 30-ers, en ik ben net een paar jaar ouder, waardoor mijn "thrill" lag bij de toen nieuwe hiphop en later swingbeat, en ik moeite had met (imo) zoete tot zelfs zeikerige stijl die volgde. Daarin ben ik allerminst consequent gezien het feit dat ik de oudere platen van Keith Sweat dus erg leuk vind, ,maar voor meneer Kelly redelijk allergisch ben.
Maar wel herkenbaar hoor. Alleen bij mijn vrienden is het dan soms nog Bell Biv Devoe of zo.

Maar dan schat ik jullie late 30-ers, en ik ben net een paar jaar ouder, waardoor mijn "thrill" lag bij de toen nieuwe hiphop en later swingbeat, en ik moeite had met (imo) zoete tot zelfs zeikerige stijl die volgde. Daarin ben ik allerminst consequent gezien het feit dat ik de oudere platen van Keith Sweat dus erg leuk vind, ,maar voor meneer Kelly redelijk allergisch ben.
Maar wel herkenbaar hoor. Alleen bij mijn vrienden is het dan soms nog Bell Biv Devoe of zo.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:27 uur
principal2000 schreef:

Vooral van Poeha had ik meer punten verwacht, gezien zijn liefde voor Maxwell. Dit nummer had zomaar van hem kunnen zijn.

Vooral van Poeha had ik meer punten verwacht, gezien zijn liefde voor Maxwell. Dit nummer had zomaar van hem kunnen zijn.
Tweede bij mij. Da's toch niet verkeerd? Ik had er ook bij gezet dat ik die van K-Ci & Jojo het meest vond matchen met dit topic.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:37 uur
Minneapolis schreef:
Dank voor het compliment, maar ik ben 44 Dat is alleen maar mooi dan. Poeha en catdog

Laat ik dit zeggen dat toendertijd Swingbeat m'n favoriete genre was voor de tijd dat het duurde. Teddy Riley, Guy, etc.
Wat R. Kelly betreft die heeft toch een paar wereldnummers gemaakt waaronder When a Woman's Fed Up en You Remind Me Of Something. Toevallig ook genomineerd door naastgetekende
Maar daar moet ik maar niet teveel illusies over maken als ik het zo lees 
0
geplaatst: 13 januari 2016, 21:39 uur
Haha.. nee, bereid je geestelijk maar alvast voor. Maar misschien loodt R. guntig? 

0
geplaatst: 13 januari 2016, 22:45 uur
Minneapolis schreef:
Maar dan schat ik jullie late 30-ers,

Maar dan schat ik jullie late 30-ers,
Begin 20-er

0
geplaatst: 13 januari 2016, 23:09 uur
Voorronde - Ladder 3
18 Whitney Houston - My Love Is Your Love +4
16 Anthony Hamilton- Nobody Else
10 Destiny's Child - Bills Bills Bills +6
8 Toni Braxton - Un-Break My Heart +3
8 SWV - I'm So Into You +2
Voorronde - Ladder 4
18 702 - Where My Girls At +6
17 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +3
12 Shanice - I Love Your Smile +2
9 TQ - Bye Bye Baby
4 Destiny's Child - Temptation +4
Deadline: donderdag 14 januari 2016 om 19:30 uur
Ladder 3:
Beduidend lager niveau dan ladder 4.
Ben altijd wel gek geweest op de DC singles. Nu is dit niet bepaald hun sterkste. Whitney kwam hier toch maar mooi met een erg prettige soort van comeback. De eerste albums van Braxton kon ik prima behappen. Wel een ietsje te slow voor een toppositie. Bekendste track van SWV? Viel me nu toch wat tegen. Hamilton geen punten, wel een aardig nummer.
Ladder 4: Gewoonweg
Alleen die van TQ is wat minder t.o.v. de andere vier maar zeker niet slecht te noemen. Where My Girls At was bij mij onverklaarbaar helemaal uit het vizier geraakt. Bij herbeluistering behoort hij meteen (weer) tot m'n persoonlijke top 20 binnen dit genre. Temptation is alvast veel beter dan Bills Bills Bills. Supernummer, kan er geen genoeg van krijgen. Fantastische flow. Sparkle & R.Kelly streden met Shanice om plek drie. Waarom Shanice vierde is, kan ik je niet vertellen. Heerlijk vrolijk ook.
Voorronde - Ladder 3
18 Whitney Houston - My Love Is Your Love +4
16 Anthony Hamilton- Nobody Else
10 Destiny's Child - Bills Bills Bills +6
8 Toni Braxton - Un-Break My Heart +3
8 SWV - I'm So Into You +2
Voorronde - Ladder 4
18 702 - Where My Girls At +6
17 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +3
12 Shanice - I Love Your Smile +2
9 TQ - Bye Bye Baby
4 Destiny's Child - Temptation +4
Ladder 3:
Beduidend lager niveau dan ladder 4.
Ben altijd wel gek geweest op de DC singles. Nu is dit niet bepaald hun sterkste. Whitney kwam hier toch maar mooi met een erg prettige soort van comeback. De eerste albums van Braxton kon ik prima behappen. Wel een ietsje te slow voor een toppositie. Bekendste track van SWV? Viel me nu toch wat tegen. Hamilton geen punten, wel een aardig nummer.
Ladder 4: Gewoonweg

Alleen die van TQ is wat minder t.o.v. de andere vier maar zeker niet slecht te noemen. Where My Girls At was bij mij onverklaarbaar helemaal uit het vizier geraakt. Bij herbeluistering behoort hij meteen (weer) tot m'n persoonlijke top 20 binnen dit genre. Temptation is alvast veel beter dan Bills Bills Bills. Supernummer, kan er geen genoeg van krijgen. Fantastische flow. Sparkle & R.Kelly streden met Shanice om plek drie. Waarom Shanice vierde is, kan ik je niet vertellen. Heerlijk vrolijk ook.
0
geplaatst: 13 januari 2016, 23:31 uur
]Puntentelling: 6-4-3-2
Voorronde - Ladder 3
24 Whitney Houston - My Love Is Your Love +6
18 Anthony Hamilton- Nobody Else +2
14 Destiny's Child - Bills Bills Bills +4
9 SWV - I'm So Into You +1
8 Toni Braxton - Un-Break My Heart
Voorronde - Ladder 4
21 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +4
20 702 - Where My Girls At +2
18 Shanice - I Love Your Smile +6
10 TQ - Bye Bye Baby +1
4 Destiny's Child - Temptation
Voorronde - Ladder 3
24 Whitney Houston - My Love Is Your Love +6
18 Anthony Hamilton- Nobody Else +2
14 Destiny's Child - Bills Bills Bills +4
9 SWV - I'm So Into You +1
8 Toni Braxton - Un-Break My Heart
Voorronde - Ladder 4
21 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +4
20 702 - Where My Girls At +2
18 Shanice - I Love Your Smile +6
10 TQ - Bye Bye Baby +1
4 Destiny's Child - Temptation
0
geplaatst: 14 januari 2016, 05:45 uur
Voorronde - Ladder 3
27 Whitney Houston - My Love Is Your Love 3
24 Anthony Hamilton- Nobody Else 6
18 Destiny's Child - Bills Bills Bills 4
9 SWV - I'm So Into You
10 Toni Braxton - Un-Break My Heart 2
Voorronde - Ladder 4
27 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 6
22 702 - Where My Girls At 2
22 Shanice - I Love Your Smile 4
10 TQ - Bye Bye Baby
7 Destiny's Child - Temptation 3
Voorronde - Ladder 3
27 Whitney Houston - My Love Is Your Love 3
24 Anthony Hamilton- Nobody Else 6
18 Destiny's Child - Bills Bills Bills 4
9 SWV - I'm So Into You
10 Toni Braxton - Un-Break My Heart 2
Voorronde - Ladder 4
27 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 6
22 702 - Where My Girls At 2
22 Shanice - I Love Your Smile 4
10 TQ - Bye Bye Baby
7 Destiny's Child - Temptation 3
0
geplaatst: 14 januari 2016, 10:31 uur
Poek gebruikt een verkeerde puntenverdeling, ik corrigeer het wel even.
Voorronde - Ladder 3
31 Whitney Houston - My Love Is Your Love 4
28 Anthony Hamilton- Nobody Else 3 (+1)
24 Destiny's Child - Bills Bills Bills 6
12 Toni Braxton - Un-Break My Heart 2
10 SWV - I'm So Into You (+1)
Voorronde - Ladder 4
30 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 3
28 Shanice - I Love Your Smile 6
25 702 - Where My Girls At 2 (+1)
15 TQ - Bye Bye Baby 4 (+1)
7 Destiny's Child - Temptation
Voorronde - Ladder 3
31 Whitney Houston - My Love Is Your Love 4
28 Anthony Hamilton- Nobody Else 3 (+1)
24 Destiny's Child - Bills Bills Bills 6
12 Toni Braxton - Un-Break My Heart 2
10 SWV - I'm So Into You (+1)
Voorronde - Ladder 4
30 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 3
28 Shanice - I Love Your Smile 6
25 702 - Where My Girls At 2 (+1)
15 TQ - Bye Bye Baby 4 (+1)
7 Destiny's Child - Temptation
0
geplaatst: 14 januari 2016, 13:57 uur
Oeps, ik moet ook niet tegelijk andere dingen doen. Bedankt voor het corrigeren.
0
geplaatst: 14 januari 2016, 14:09 uur
Voorronde - Ladder 3
35 Whitney Houston - My Love Is Your Love +4
30 Destiny's Child - Bills Bills Bills +6
28 Anthony Hamilton - Nobody Else
15 Toni Braxton - Un-Break My Heart +3
12 SWV - I'm So Into You +2
Voorronde - Ladder 4
34 Shanice - I Love Your Smile +6
32 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +2
29 702 - Where My Girls At +4
15 TQ - Bye Bye Baby
10 Destiny's Child - Temptation +3
Allebei sterke ladders
Voorronde - Ladder 3
35 Whitney Houston - My Love Is Your Love +4
30 Destiny's Child - Bills Bills Bills +6
28 Anthony Hamilton - Nobody Else
15 Toni Braxton - Un-Break My Heart +3
12 SWV - I'm So Into You +2
Voorronde - Ladder 4
34 Shanice - I Love Your Smile +6
32 Sparkle & R. Kelly - Be Careful +2
29 702 - Where My Girls At +4
15 TQ - Bye Bye Baby
10 Destiny's Child - Temptation +3
Allebei sterke ladders

0
geplaatst: 14 januari 2016, 17:20 uur
Voorronde - Ladder 3
39 Whitney Houston - My Love Is Your Love 4
32 Destiny's Child - Bills Bills Bills 2
31 Anthony Hamilton - Nobody Else 3
21 Toni Braxton - Un-Break My Heart 6
12 SWV - I'm So Into You
Voorronde - Ladder 4
40 Shanice - I Love Your Smile 6
35 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 3 (de clip is misschien wel beter dan het nummer)
33 702 - Where My Girls At 4
17 TQ - Bye Bye Baby 2
10 Destiny's Child - Temptation
Van de eerste twee ladders werd ik nog niet heel warm maar van deze twee des te meer. Hier staan een hoop nummers in die voor mij dit spelletje kleur geven!
Voorronde - Ladder 3
39 Whitney Houston - My Love Is Your Love 4
32 Destiny's Child - Bills Bills Bills 2
31 Anthony Hamilton - Nobody Else 3
21 Toni Braxton - Un-Break My Heart 6
12 SWV - I'm So Into You
Voorronde - Ladder 4
40 Shanice - I Love Your Smile 6
35 Sparkle & R. Kelly - Be Careful 3 (de clip is misschien wel beter dan het nummer)
33 702 - Where My Girls At 4
17 TQ - Bye Bye Baby 2
10 Destiny's Child - Temptation
Van de eerste twee ladders werd ik nog niet heel warm maar van deze twee des te meer. Hier staan een hoop nummers in die voor mij dit spelletje kleur geven!
0
geplaatst: 14 januari 2016, 19:34 uur
Voorronde - Ladder 5
Kelis - Caught Out There
Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Next - Too Close
Destiny's Child - Bug a Boo
Brian McKnight - Crazy Love
Voorronde - Ladder 6
Faith Evans - Love Like This
Alexander O'Neal - All true man
All Saints - Never Ever
Montell Jordan - Once Upon a Time
Cleopatra - Cleopatra's Theme
Deadline: 19:30
Voorronde - Ladder 5
Kelis - Caught Out There
Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Next - Too Close
Destiny's Child - Bug a Boo
Brian McKnight - Crazy Love
Voorronde - Ladder 6
Faith Evans - Love Like This
Alexander O'Neal - All true man
All Saints - Never Ever
Montell Jordan - Once Upon a Time
Cleopatra - Cleopatra's Theme
Deadline: 19:30
0
geplaatst: 14 januari 2016, 20:36 uur
Voorronde - Ladder 5
6 Next - Too Close
4 Kelis - Caught Out There
3 Brian McKnight - Crazy Love
2 Destiny's Child - Bug a Boo
0 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Voorronde - Ladder 6
6 Alexander O'Neal - All true man
4 All Saints - Never Ever
3 Montell Jordan - Once Upon a Time
2 Cleopatra - Cleopatra's Theme
0 Faith Evans - Love Like This
Deadline: vrijdag 15 januari 9:30
5: Classics van Kelis en Next. Vooral van Too Close wordt ik nog steeds vrolijk. Ik vind dit ook een redelijk tijdloos nummer. Geldt eigenlijk ook voor Caught Out There. Brian McKnight is zo'n grote naam uit die periode waar ik nooit iets van heb gehad. Dit is wel glad, maar tegelijkertijd ook aardig. Changing Faces vind ik niks, vandaar zowaar punten voor Destiny's Child.
6: Topnummers van Alexander en All Saints. Ook wel een leuke van Montell, maar deze valt in het niet bij zijn grootste hit. Wild, Brits en een beetje een kinderachtig nummer van Cleopatra, maar alles beter dan dit vervelende nummer van Faith. Geef mij maar Chic.
Voorronde - Ladder 5
6 Next - Too Close
4 Kelis - Caught Out There
3 Brian McKnight - Crazy Love
0 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Voorronde - Ladder 6
6 Alexander O'Neal - All true man
4 All Saints - Never Ever
3 Montell Jordan - Once Upon a Time
2 Cleopatra - Cleopatra's Theme
Deadline: vrijdag 15 januari 9:30
5: Classics van Kelis en Next. Vooral van Too Close wordt ik nog steeds vrolijk. Ik vind dit ook een redelijk tijdloos nummer. Geldt eigenlijk ook voor Caught Out There. Brian McKnight is zo'n grote naam uit die periode waar ik nooit iets van heb gehad. Dit is wel glad, maar tegelijkertijd ook aardig. Changing Faces vind ik niks, vandaar zowaar punten voor Destiny's Child.
6: Topnummers van Alexander en All Saints. Ook wel een leuke van Montell, maar deze valt in het niet bij zijn grootste hit. Wild, Brits en een beetje een kinderachtig nummer van Cleopatra, maar alles beter dan dit vervelende nummer van Faith. Geef mij maar Chic.
0
geplaatst: 14 januari 2016, 21:35 uur
Voorronde - Ladder 5
12 Next - Too Close+6
8 Kelis - Caught Out There+4
6 Brian McKnight - Crazy Love+3
2 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.+2
Voorronde - Ladder 6
10 All Saints - Never Ever+6
9 Alexander O'Neal - All true man +3
7 Montell Jordan - Once Upon a Time+4
4 Cleopatra - Cleopatra's Theme+2
Deadline: vrijdag 15 januari 19:30
L5: Next en Kelis blijven fijn.
L6: redelijk constante ladder. Al heb ik nooit een gelukkig huwelijk met Faith Evans
Voorronde - Ladder 5
12 Next - Too Close+6
8 Kelis - Caught Out There+4
6 Brian McKnight - Crazy Love+3
2 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.+2
Voorronde - Ladder 6
10 All Saints - Never Ever+6
9 Alexander O'Neal - All true man +3
7 Montell Jordan - Once Upon a Time+4
4 Cleopatra - Cleopatra's Theme+2
L5: Next en Kelis blijven fijn.
L6: redelijk constante ladder. Al heb ik nooit een gelukkig huwelijk met Faith Evans
0
geplaatst: 14 januari 2016, 22:21 uur
Voorronde - Ladder 5
16 Next - Too Close +4
12 Brian McKnight - Crazy Love +6
10 Kelis - Caught Out There +2
5 Destiny's Child - Bug a Boo +3
2 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Voorronde - Ladder 6
15 Alexander O'Neal - All true man +6
12 All Saints - Never Ever +2
10 Montell Jordan - Once Upon a Time +3
4 Cleopatra - Cleopatra's Theme
4 Faith Evans - Love Like This +4
5: Ik snap niet dat ik deze van Brian McNight zelf over het hoofd heb gezien bij de nominaties. Gelukkig was iemand anders scherper. Mooie ballad, ook al is het zoet. Sweet memories zal ik maar zeggen.
Ik kijk trouwens helemaal niet naar de stijl bij het punten geven. Dan hadden ze maar niet in de lijst moeten staan.
Het was inderdaad close voor Next. Toch leuk terug te horen.
Deze van Destiny's Child swingt lekker en Kelis krijgt tenslotte 2 puntjes voor haar schattige liedje.
6: Alex wins hands down! Heerlijke Jam & Lewis productie dit. Ik had (heb?) de cd, en dit nummer draaide ik erg veel toentertijd. Het loopt gewoon erg lekker. Er staan nog wel een paar sterke nummers op het album.
Met naast de uptempo nummers de naar mijn idee over het hoofd geziene parel Shame on me (hier live).
Die van Faith Evens is niet slecht, maar haar zang irriteert vaak een beetje. En Cleopatra vind ik idd een beetje kinderachtig.
Voorronde - Ladder 5
16 Next - Too Close +4
12 Brian McKnight - Crazy Love +6
10 Kelis - Caught Out There +2
5 Destiny's Child - Bug a Boo +3
2 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T.
Voorronde - Ladder 6
15 Alexander O'Neal - All true man +6
12 All Saints - Never Ever +2
10 Montell Jordan - Once Upon a Time +3
4 Cleopatra - Cleopatra's Theme
4 Faith Evans - Love Like This +4
5: Ik snap niet dat ik deze van Brian McNight zelf over het hoofd heb gezien bij de nominaties. Gelukkig was iemand anders scherper. Mooie ballad, ook al is het zoet. Sweet memories zal ik maar zeggen.
Ik kijk trouwens helemaal niet naar de stijl bij het punten geven. Dan hadden ze maar niet in de lijst moeten staan.
Het was inderdaad close voor Next. Toch leuk terug te horen.
Deze van Destiny's Child swingt lekker en Kelis krijgt tenslotte 2 puntjes voor haar schattige liedje.
6: Alex wins hands down! Heerlijke Jam & Lewis productie dit. Ik had (heb?) de cd, en dit nummer draaide ik erg veel toentertijd. Het loopt gewoon erg lekker. Er staan nog wel een paar sterke nummers op het album.
Met naast de uptempo nummers de naar mijn idee over het hoofd geziene parel Shame on me (hier live).
Die van Faith Evens is niet slecht, maar haar zang irriteert vaak een beetje. En Cleopatra vind ik idd een beetje kinderachtig.
0
geplaatst: 14 januari 2016, 23:02 uur
Voorronde - Ladder 5
20 Next - Too Close +4
14 Brian McKnight - Crazy Love +2
11 Destiny's Child - Bug a Boo +6
10 Kelis - Caught Out There
5 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T. +3
Voorronde - Ladder 6
21 Alexander O'Neal - All true man +6
14 All Saints - Never Ever +2
13 Montell Jordan - Once Upon a Time +3
8 Cleopatra - Cleopatra's Theme +4
4 Faith Evans - Love Like This
Ladder 5:
De grote klepper van de Destiny's zit dan in deze ladder. Wereldnummer...helaas ligt DC blijkbaar niet zo lekker bij de huidige deelnemers. Too Close nog zo'n fantastische track uit de 90's. Zou moeiteloos door moeten gaan in deze ladder. Changing Faces en Brian McKnight zijn vrijwel gelijkwaardig, nummer van CF loopt net even wat soepeler. Ik heb vrijwel niets met Kelis, maar dit nummer kan ik nog steeds prima mee overweg. Helaas te weinig om punten mee te pakken.
Ladder 6:
Tja, over Alexander kan ik niets negatiefs zeggen. Wat een stem en wat een track. Subliem. Kinderachtig of niet, Cleopatra heeft een paar lekkere tracks op het conto staan. Waaronder deze. Montell heeft betere, maar deze kan er mee door. Never Ever vond ik toen geweldig, tegenwoordig hoeft die niet meer zo wat mij betreft. Nul punten voor Faith.
Voorronde - Ladder 5
20 Next - Too Close +4
14 Brian McKnight - Crazy Love +2
11 Destiny's Child - Bug a Boo +6
10 Kelis - Caught Out There
5 Changing Faces - G.H.E.T.T.O.U.T. +3
Voorronde - Ladder 6
21 Alexander O'Neal - All true man +6
14 All Saints - Never Ever +2
13 Montell Jordan - Once Upon a Time +3
8 Cleopatra - Cleopatra's Theme +4
4 Faith Evans - Love Like This
Ladder 5:
De grote klepper van de Destiny's zit dan in deze ladder. Wereldnummer...helaas ligt DC blijkbaar niet zo lekker bij de huidige deelnemers. Too Close nog zo'n fantastische track uit de 90's. Zou moeiteloos door moeten gaan in deze ladder. Changing Faces en Brian McKnight zijn vrijwel gelijkwaardig, nummer van CF loopt net even wat soepeler. Ik heb vrijwel niets met Kelis, maar dit nummer kan ik nog steeds prima mee overweg. Helaas te weinig om punten mee te pakken.
Ladder 6:
Tja, over Alexander kan ik niets negatiefs zeggen. Wat een stem en wat een track. Subliem. Kinderachtig of niet, Cleopatra heeft een paar lekkere tracks op het conto staan. Waaronder deze. Montell heeft betere, maar deze kan er mee door. Never Ever vond ik toen geweldig, tegenwoordig hoeft die niet meer zo wat mij betreft. Nul punten voor Faith.
* denotes required fields.