Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 10:13 uur
En aangezien we er daar vandaag 12 en half van hebben zal The rip dus ergens tussen #12 en #13 eindigen.
0
geplaatst: 11 december 2016, 10:16 uur
Edgar18 schreef:
Gaaf nummer hé! Ik twijfel of ik komend jaar nog een nummer van het album nomineer. En ik ben ook wel benieuwd of dit nummer langzaam door kan stijgen richting top 200 of dat het er volgend jaar weer uit ligt.
Gaaf nummer hé! Ik twijfel of ik komend jaar nog een nummer van het album nomineer. En ik ben ook wel benieuwd of dit nummer langzaam door kan stijgen richting top 200 of dat het er volgend jaar weer uit ligt.
Goede hoop dat dit gewoon een blijvertje gaat zijn. Misschien dat Horizon ook wel kans maakt op een mooie notering volgend jaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 10:17 uur
Dat is ook vast het nummer waar Edgar over zit te twijfelen.
0
geplaatst: 11 december 2016, 10:20 uur
Onweerwolf schreef:
Echt wel!
Vorig jaar ontdekt dankzij de 100 op 1 van Radio 1 BE.
(Die overigens gisteren weer werd uitgezonden en nog op mijn HD staat te wachten voor beluistering dus liever geen spoilers
)
(quote)
Echt wel!
Vorig jaar ontdekt dankzij de 100 op 1 van Radio 1 BE.
(Die overigens gisteren weer werd uitgezonden en nog op mijn HD staat te wachten voor beluistering dus liever geen spoilers
) De #100op1 heeft in ieder geval een hele mooie nummer 1, een band die in dit topic ook wel eens de finale mag/moet halen.
1
geplaatst: 11 december 2016, 10:23 uur
Mooie lijstjes van dumb_helicopter en Gebruiker43757 met 9 nummers die ik ook punten heb gegeven (al valt de top 2 van d_h bij mij erbuiten). 

0
geplaatst: 11 december 2016, 10:28 uur
No Cars Go zou een leuke en verrassende winnaar zijn, maar het is nog iets te vroeg om daar echt op te durven hopen.
(Hoewel bij nader inzien Arcade Fire historisch gezien nou juist weer niet zo'n spannende winnaar zou zijn.)
(Hoewel bij nader inzien Arcade Fire historisch gezien nou juist weer niet zo'n spannende winnaar zou zijn.)
1
geplaatst: 11 december 2016, 10:29 uur
Met Poeha aan de beurt komt M83 weer eens van die hatelijke laatste plaats af. 

1
geplaatst: 11 december 2016, 10:29 uur
Gebruiker43757 schreef:
No Cars Go zou een leuke en verrassende winnaar zijn, maar het is nog iets te vroeg om daar echt op te durven hopen.
Ik teken er voor als de ontknoping zo spannend wordt als de afgelopen jaren! Al hoop ik dan wel op een andere nummer 1 dan vorig jaar

0
geplaatst: 11 december 2016, 10:32 uur
Opvallend dat Lazarus Blackstar (voorlopig) ruim aftroeft.
Hopen dat Phosphorecent het volhoudt op het 'podium'.
Hopen dat Phosphorecent het volhoudt op het 'podium'.
0
geplaatst: 11 december 2016, 10:37 uur
10 lijstjes zegt natuurlijk nog maar heel weinig over de uiteindelijke eindstand. En de verschillen zijn nog klein, de bottom 5 nummers kunnen met 2 lijstjes al weer in de top 5 terecht komen.
1
geplaatst: 11 december 2016, 10:39 uur
Zeer welkome update deze laatste. Alleen staat het tamme springbeest nu nogal laag.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 10:39 uur
Ja, die laatste doet het ook verdacht matig tot dusverre.
0
geplaatst: 11 december 2016, 10:42 uur
0
geplaatst: 11 december 2016, 10:43 uur
Onweerwolf schreef:
Zo, even speeddouchen.
Zo, even speeddouchen.
Hoe staat het met de 10-minutenklusjes? Heb je daar weer een hele lijst van opgesteld om vandaag te kunnen uitvoeren?
1
geplaatst: 11 december 2016, 10:51 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 10:51 uur
Gretz schreef:
Hoe staat het met de 10-minutenklusjes? Heb je daar weer een hele lijst van opgesteld om vandaag te kunnen uitvoeren?
(quote)
Zekers wel!

2
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 10:59 uur
Ik heb nog niet zo lang een smartphone dus goede selfies maken lukt nog niet zo goed maar speciaal voor jou toch een poging gedaan.
http://puu.sh/sLyZ4/ea3fed686c.png

* denotes required fields.