MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:

Ah, het is weer begonnen! Zoals ieder jaar gaat het op en neer en is presentatie weer weergaloos, Onweerwolf.

Ik zie dat vwb sommige nummers de échte muziekliefhebbers nog gebeld moeten worden.

Onweerwolf
Alle naaktheid op een stokje..

Het wordt tijd voor het eerste poultje! Welke plaat gaat als eerste door de 100 grens?

Onweerwolf schreef:
Alle naaktheid op een stokje..

Het wordt tijd voor het eerste poultje! Welke plaat gaat als eerste door de 100 grens?

Ik gok op Lazarus

Laat ik eens geen usual suspect noemen en mijn winkans vergroten, ik zeg Red Eyes.

ik gok op het Mes

Lazarus

No Cars Go

Silent Shout lijkt wel het meest waarschijnlijkst nu, maar zeg toch maar Fake Empire met een tussensprint.

Jigsaw

Lazarus

Red Eyes

Onweerwolf
Flinke verdeeldheid nog.

Onweerwolf

No Cars Go

Ik gok op Lazarus.

Verrassend zwakke start van Let it happen zeg, die had ik eigenlijk wel in de top-5 gepronostikeerd

En hulde voor de alweer geweldige presentatie uiteraard!

Song For Zula begint nu toch wat weg te zakken.

Blijft allemaal heel dicht bij mekaar liggen!
Erg leuk weer die presentatie! Mijn vriendin gaat zich weer afvragen waarom ik een hele dag op men smartfoon aan het kijken ben...

Onweerwolf
Ook Roscoe is verdacht slecht begonnen trouwens.

Nu toch wel het eerste speldenprikjes richting titelkandidaten Radiohead, The National en Nick Cave.

Onweerwolf
Het verbaast me helemaal niet van Radiohead. Ik denk toch dat veel mensen het vorig jaar een matige nummer 1 vonden. Maar wie weet staat 'ie vanavond toch weer bovenaan.

MVW
Onweerwolf schreef:
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?

Viel me ook op ja, ze doen wel los van elkaar mee toch?

Onweerwolf schreef:
Ook Roscoe is verdacht slecht begonnen trouwens.

Onweerwolf
MVW schreef:
(quote)

Viel me ook op ja, ze doen wel los van elkaar mee toch?

Op papier wel ja.

Onweerwolf schreef:
Het verbaast me helemaal niet van Radiohead. Ik denk toch dat veel mensen het vorig jaar een matige nummer 1 vonden. Maar wie weet staat 'ie vanavond toch weer bovenaan.
Misschien wel, ja, maar ik zou The Knife (vorig jaar #2) helemaal niet als een winnaar bestempelen. En dat geldt ook voor Fake Empire (vorig jaar #3).

Eigenlijk zie ik überhaupt weinig echte winnaars in dit speelveld. Rebellion, wat ik er zelf ook van vind, was wel een echte winnaar en geen bij-gebrek-aan-beter-winnaar.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
(quote)
Misschien wel, ja, maar ik zou The Knife (vorig jaar #2) helemaal niet als een winnaar bestempelen. En dat geldt ook voor Fake Empire (vorig jaar #3).

Eigenlijk zie ik überhaupt weinig echte winnaars in dit speelveld. Rebellion, wat ik er zelf ook van vind, was wel een echte winnaar en geen bij-gebrek-aan-beter-winnaar.

Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.

NP: #269 Cœur de Pirate - Place de la République

Het mooiste nummer over Parijs, het mooiste Franstalige nummer en een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Tof dat Anderstalige muziek behoorlijk goed scoort in de Witte Trui.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.