Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
1
geplaatst: 11 december 2016, 11:04 uur
Ah, het is weer begonnen! Zoals ieder jaar gaat het op en neer en is presentatie weer weergaloos, Onweerwolf. 
Ik zie dat vwb sommige nummers de échte muziekliefhebbers nog gebeld moeten worden.

Ik zie dat vwb sommige nummers de échte muziekliefhebbers nog gebeld moeten worden.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:04 uur
Alle naaktheid op een stokje..
Het wordt tijd voor het eerste poultje! Welke plaat gaat als eerste door de 100 grens?
Het wordt tijd voor het eerste poultje! Welke plaat gaat als eerste door de 100 grens?
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:05 uur
Onweerwolf schreef:
Ik gok op Lazarus
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:06 uur
Laat ik eens geen usual suspect noemen en mijn winkans vergroten, ik zeg Red Eyes.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:07 uur
Silent Shout lijkt wel het meest waarschijnlijkst nu, maar zeg toch maar Fake Empire met een tussensprint.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:17 uur
Verrassend zwakke start van Let it happen zeg, die had ik eigenlijk wel in de top-5 gepronostikeerd
En hulde voor de alweer geweldige presentatie uiteraard!
En hulde voor de alweer geweldige presentatie uiteraard!
2
geplaatst: 11 december 2016, 11:22 uur
Blijft allemaal heel dicht bij mekaar liggen!
Erg leuk weer die presentatie! Mijn vriendin gaat zich weer afvragen waarom ik een hele dag op men smartfoon aan het kijken ben...
Erg leuk weer die presentatie! Mijn vriendin gaat zich weer afvragen waarom ik een hele dag op men smartfoon aan het kijken ben...
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:22 uur
Ook Roscoe is verdacht slecht begonnen trouwens.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:23 uur
Nu toch wel het eerste speldenprikjes richting titelkandidaten Radiohead, The National en Nick Cave.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:25 uur
Het verbaast me helemaal niet van Radiohead. Ik denk toch dat veel mensen het vorig jaar een matige nummer 1 vonden. Maar wie weet staat 'ie vanavond toch weer bovenaan.
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:27 uur
Onweerwolf schreef:
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?
Overigens zijn Norway & Zebra van Beach House wel met een zeldzame stunt bezig in de eindlijst. Iemand dat al gezien?
Viel me ook op ja, ze doen wel los van elkaar mee toch?

0
geplaatst: 11 december 2016, 11:27 uur
0
geplaatst: 11 december 2016, 11:34 uur
Onweerwolf schreef:
Het verbaast me helemaal niet van Radiohead. Ik denk toch dat veel mensen het vorig jaar een matige nummer 1 vonden. Maar wie weet staat 'ie vanavond toch weer bovenaan.
Misschien wel, ja, maar ik zou The Knife (vorig jaar #2) helemaal niet als een winnaar bestempelen. En dat geldt ook voor Fake Empire (vorig jaar #3).Het verbaast me helemaal niet van Radiohead. Ik denk toch dat veel mensen het vorig jaar een matige nummer 1 vonden. Maar wie weet staat 'ie vanavond toch weer bovenaan.
Eigenlijk zie ik überhaupt weinig echte winnaars in dit speelveld. Rebellion, wat ik er zelf ook van vind, was wel een echte winnaar en geen bij-gebrek-aan-beter-winnaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 11:35 uur
chevy93 schreef:
Eigenlijk zie ik überhaupt weinig echte winnaars in dit speelveld. Rebellion, wat ik er zelf ook van vind, was wel een echte winnaar en geen bij-gebrek-aan-beter-winnaar.
(quote)
Misschien wel, ja, maar ik zou The Knife (vorig jaar #2) helemaal niet als een winnaar bestempelen. En dat geldt ook voor Fake Empire (vorig jaar #3).Eigenlijk zie ik überhaupt weinig echte winnaars in dit speelveld. Rebellion, wat ik er zelf ook van vind, was wel een echte winnaar en geen bij-gebrek-aan-beter-winnaar.
Ik ben het wel met je eens. Let it Happen heeft voor mij nog de grootste winnaarssound.
2
geplaatst: 11 december 2016, 11:39 uur
NP: #269 Cœur de Pirate - Place de la République
Het mooiste nummer over Parijs, het mooiste Franstalige nummer en een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Tof dat Anderstalige muziek behoorlijk goed scoort in de Witte Trui.
Het mooiste nummer over Parijs, het mooiste Franstalige nummer en een van de mooiste nummers ooit gemaakt. Tof dat Anderstalige muziek behoorlijk goed scoort in de Witte Trui.

* denotes required fields.