Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:23 uur
1
0
0
OMG!
En de een -na-laatste was de enige die de uiteindelijke top 3 ook als zijn/haar top drie had, (toch?)
En de een -na-laatste was de enige die de uiteindelijke top 3 ook als zijn/haar top drie had, (toch?)
0
geplaatst: 11 december 2016, 21:24 uur
Zojuist even Silent Shout en Jigsaw Falling Into Place gedraaid (in de juiste volgorde) en Silent Shout is een geweldig nummer, Jigsaw Falling Into Place is buitencategorie, Radiohead swingde nog nooit zo erg!
Zou overigens wel mooi zijn als uitgerekend hij niet op Silent Shout zou stemmen.
Zou overigens wel mooi zijn als uitgerekend hij niet op Silent Shout zou stemmen.
1
geplaatst: 11 december 2016, 21:25 uur
WOOOOOHOOOO THE KNIFE! 
Terechte winnaar, gelukkig een echte grote prijs te pakken en in de geschiedenisboeken nu. Mooi afscheid gelukkig. Zou zuur zijn als ze weer net zouden strandden op een 2de plek net als vorig jaar.
Verder ook fantastisch die 3de plek voor Jubilee Street

Terechte winnaar, gelukkig een echte grote prijs te pakken en in de geschiedenisboeken nu. Mooi afscheid gelukkig. Zou zuur zijn als ze weer net zouden strandden op een 2de plek net als vorig jaar.
Verder ook fantastisch die 3de plek voor Jubilee Street

0
geplaatst: 11 december 2016, 21:26 uur
Poeha schreef:
De puzzel legt dan volgend jaar zijn laatste stukje wel.
Tenzij Burn the Witch de finale gaat halen, wat ik nog best zie gebeuren.De puzzel legt dan volgend jaar zijn laatste stukje wel.
Ben benieuwd hoe bv. Arcade Fire zou scoren als No Cars Go de enige in de finale zou zijn.
1
chevy93 schreef:
Zojuist even Silent Shout en Jigsaw Falling Into Place gedraaid (in de juiste volgorde) en Silent Shout is een geweldig nummer, Jigsaw Falling Into Place is buitencategorie, Radiohead swingde nog nooit zo erg!
Mja dat is een beetje alsof iemand zich op Twitter Geertwilderslover (L)(L)(L) zou noemen en dan op Kees van der Staaij stemt
0
Een welgemeende felicitatie aan The Knife dan maar. Tof nummer hoor, en leuk dat een nummer als Silent Shout dit spel kan winnen.
Volgend jaar weer Radiohead? En anders Sufjan?
Ik ben wel heel blij dat het The Knife geworden is trouwens. Halverwege de dag was ik even bang dat No Cars Go boven zichzelf uit zou stijgen.
Volgend jaar weer Radiohead? En anders Sufjan?
Ik ben wel heel blij dat het The Knife geworden is trouwens. Halverwege de dag was ik even bang dat No Cars Go boven zichzelf uit zou stijgen.
2
geplaatst: 11 december 2016, 21:29 uur
Jigsaw vind ik alleszins een niet minder dan fantastisch nummer
Maar heel erg overtuigend komt deze flauwe poging tot kunstmatige spanningsopbouw ongetwijfeld niet over
Maar heel erg overtuigend komt deze flauwe poging tot kunstmatige spanningsopbouw ongetwijfeld niet over
1
geplaatst: 11 december 2016, 21:29 uur
Scorpion_21 schreef:
Mja dat is een beetje alsof iemand zich op Twitter Geertwilderslover (L)(L)(L) zou noemen en dan op Kees van der Staaij stemt
Een beetje zoals ene Johnny Marr die vorig jaar bij de MuMe Ladder There Is a Light op de een-na-laatste plek zette? (quote)

0
Onweerwolf
geplaatst: 11 december 2016, 21:30 uur
Daar gaan we dan! Laatste lijstje met de einduitslag coming up!
* denotes required fields.