MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2016]

zoeken in:
Zo, ik heb alle missende nummers van het internet geplukt. Nou nog de uitslag afwachten en kan ik ze op volgorde op mijn iPod zetten.

Wel een monnikenwerk; al dat downloaden. En dan ook nog eens zorgen dat de nummers op iedere komma gelijk is, zodat ik in Excel een importeerlijst kan laten genereren.

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
(quote)

Dat was dan ook een beetje overdreven gezien wat er allemaal aan prachtigs achter stond maar verrassend was t wel ja

Ik hoop niet dat hier de 100 op 1 alsnog gespoilerd is ondanks mijn verzoek dat niet te doen?

Ik heb 8000 nummers in itunes staan (en dat heeft me veel tijd gekost), maar luister vervolgens de helft van de tijd via spotify...

Ik had al zo'n idee dat je van baan was veranderd, chevy. Zie je nauwelijks nog op het forum. Of doe je tegenwoordig andere zaken dan meespelen met de spelletjes?

MVW
Dance Lover schreef:
(quote)

Wat een onzin, ik vind Heartbeats, Marble House, Full of Fire, Pass This On en We share Our Mother`s Health nog beter.

Ik mis The Captain

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik hoop niet dat hier de 100 op 1 alsnog gespoilerd is ondanks mijn verzoek dat niet te doen?
Ik zeg niets maar er is zoveel gepost vandaag ik heb niet elke post of verzoek gelezen.

top-3 voor Cave is wel erg verrassend.
Viel er dit jaar net buiten bij mij.

Onweerwolf
tbouwh schreef:
Ik heb 8000 nummers in itunes staan (en dat heeft me veel tijd gekost), maar luister vervolgens de helft van de tijd via spotify...

Amateur!

http://puu.sh/sM3ra/7f05a50afb.png

3 puntjes maar en nu dus 5 punten los. Met een Radiohead-fan in het vooruitzicht is alles nog open!

Het wordt sowieso een pracht van een top 3!!!
3 wereldnummers als je het mij vraagt.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Amateur!

(afbeelding)

Pfoe, zoveel opslagruimte heb ik niet eens op m'n bescheiden laptop

Poeha schreef:
Of doe je tegenwoordig andere zaken dan meespelen met de spelletjes?
Dat laatste lijkt me sowieso gezond voor ieder mens.

tbouwh schreef:
(quote)

Pfoe, zoveel opslagruimte heb ik niet eens op m'n bescheiden laptop

Daar zijn externe harde schijven voor uitgevonden.

De aantallen van Onweerwolf haal ik niet maar ook hier gaat het ruim over de 30.000. En ook ik luister nog de helft van de tijd Spotify .

Ik ga echt met gemak over de cijfers van Onweerwolf heen...

Ik ook.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik doelde op dit lijstje: http://www.last.fm/music/Het+Zesde+Metaal/+tracks

De 100op1 moet ik ook nog beluisteren. Wel gehoord dat het daar lang spannend was.

Ik niet. Zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om dat allemaal te gaan luisteren.

Overigens zit ik nu - volgens iTunes - op 17.500 nummers, samen goed voor iets minder dan 200 GB. En dat gaat prima op mijn laptop; met een tweede (interne) harde schijf erbij.

Wie is de laatste?

Als we toch met cijfers gaan gooien......
Alleen op CD en LP ruim 150.000 give and take 25% op een schijf dus......

Onweerwolf
NP: #29 Portishead - Machine Gun

Mijn nummer 1 van De Witte Trui!

ex-#1 bedoel je

verkeerde plaatje Onweerwolf Was zeker expres om de spanning te vergroten?

Nou, is dat de eerste persoon die de top 3 in zijn (of haar) top 3 heeft staan?

Onweerwolf
En het allerlaatste lijstje, lieve mensen, is, puur toevallig van....

lijkt erop dat we een winnaar hebben! wie is de laatste?

Onweerwolf
Coming up next: Silent_shout!

Haha, 't is gebeurd!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.