MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2015: K.O.

zoeken in:

Wees niet bang mensen, er is genoeg leuks te ontdekken.

105. Major Lazer feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley – Powerful vs. Ciara – Dance Like We’re Making Love

0-1

1-2

Dat klopt maar voor ontdekkingen is dit voor mij niet het topic.

106. T.I. feat. Chris Brown – Private Show vs. Sam Sparro – Hands Up

0-1

107. MiC LOWRY – Bad Intentions vs. Who Is Fancy feat. Ariana Grande & Meghan Trainor – Boys Like You

1-0

joehoe!

Tsja, het zijn lang niet altijd de bekendste hitjes die ook niet met regelmaat uitnodigen om te gaan beluisteren. Voor de 2017 editie zou het allicht beter zijn dat de users ook een paar favoriete hitjes kunnen aandragen.

Gretz schreef:
Tsja, het zijn lang niet altijd de bekendste hitjes die ook niet met regelmaat uitnodigen om te gaan beluisteren. Voor de 2017 editie zou het allicht beter zijn dat de users ook een paar favoriete hitjes kunnen aandragen.

Dat zei ik vorig jaar ook al...

Of beginnen met 256 nummers ipv 512. Ik vind het altijd leuk om mee te doen maar ben niet vaak te porren voor het beluisteren van nummers die ik niet ken.

Begrijpelijk. Had daar vooraf niet veel rekening mee gehouden. Maar de 14/15 K.O. heb ik nog steeds gepland staan waar sowieso eigen nominaties aangedragen kunnen worden, al zal er dan denk ik alsnog veel luisterwerk zijn voor mensen.

108. Muse – Mercy vs. Avicii feat. Simon Aldred – Waiting for Love

1-0

3-0

3-1

Avicii doet niet aan het vermelden van featurings, Robin.

4-1

109. Future – Fuck Up Some Comma’s vs. Little Mix – Black Magic

1-0

2-0

110. Kelly Clarkson – Invincible vs. Elle King – Ex’s & Oh’s

1-0

2-2

2-3

111. Mumford and Sons – Ditmas vs. Sharon Doorson feat. Digitzz – Something Good

1-0

112. Mary J. Blige – Doubt vs. Sia – California Dreamin’

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 08:56 uur

geplaatst: vandaag om 08:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.