MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 2015: K.O.

zoeken in:
1-1

Wie beslist deze battle?

1-2 astu!

141. Zara Larsson – Lush Life vs. The Chemical Brothers feat. Q-Tip – Go

1-0!

1-1

Tegen Uncover (de andere grote hit van Zara Larsson, hoe komt het trouwens dat die niet meedoet?) had ik nog getwijfeld, maar Go haalt het makkelijk van Lush Life.

Edit: in Nederland was Uncover geen hit blijkbaar.

Uncover is een paar jaar eerder, volgens mij alweer 2013. Is hier in Nederland trouwens helemaal geen hit geweest. In België wel, begrijp ik?

De andere grote hit lijkt me dan eerder Never Forget You.

1-2

Arrie schreef:
Uncover is een paar jaar eerder, volgens mij alweer 2013. Is hier in Nederland trouwens helemaal geen hit geweest. In België wel, begrijp ik?

De andere grote hit lijkt me dan eerder Never Forget You.
In België inderdaad wel, als iets van een internationale artiest een hit is in België, ga ik ervan uit dat dat ook in Nederland zo is, maar dat blijkt toch te verschillen soms. Misschien scoorde Never Forget You in NL dan beter, want dat zegt me niets. Ik wist trouwens niet dat Uncover al in 2013 was uitgekomen. Misschien in 2015 een (internationale) re-release of zo, de clip is ook in 2015 geüpload.

1-4

Vind 'Lush Life' maar een flauw nummer. Snap niet goed dat het zo is aangeslagen.

142. Jack Ü feat. Justin Bieber – Where Are Ü Now vs. Hozier – Jackie and Wilson

2-0

3-0

143. Måns Zelmerlöw – Should’ve Gone Home vs. Hardwell feat. Harrison – Sally

1-0

144. KDA feat. Katy B & Tinie Tempah – Turn the Music Louder (Rumble) vs. Lana Del Rey – High by the Beach

0-1

0-3

145. Jess Glynne – Hold My Hand vs. Thomas Jack – Rivers

1-0

1-1

Beslissende stem gezocht

146. Rudimental feat. Will Heard – I Will for Love vs. Tori Kelly – Should’ve Been Us

0/1

147. Jamie xx feat. Popcaan & Young Thug – I Know There’s Gonna Be (Good Times) vs. Zedd feat. Jon Bellion – Beautiful Now

1-0

2-0

148. David Bowie – Blackstar vs. Sigma feat. Ella Henderson – Glitterball

1-0

2-0

Gast
geplaatst: vandaag om 15:27 uur

geplaatst: vandaag om 15:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.