Muziek / Muziekgames / Iconen van de 20e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2016, 14:11 uur
vigil schreef:
Officieel misschien niet maar er zijn geruchten in overvloed, vage betalingen aan ouders en dat soort zaken.
Dat klopt, en misschien heeft hij inderdaad wel dingen gedaan die heel verkeerd waren. Maar, misschien heeft hij ook wel nooit iets verkeerd gedaan en hebben een hoop mensen op allerlei manieren geprobeerd een slaatje te slaan uit de persoon Jackson, zijn geld, de geruchten die de ronde deden etc. Ik zou voor niemand mijn hand in het vuur durven en willen steken maar in dit geval ben ik erg van het uitgangspunt 'iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is'. Verder denk ik dat west het probleem net al aanstipte, om diverse redenen werd Jackson (helaas) steeds een klein beetje gekker. Maar of hij rare dingen met kinderen heeft gedaan? Puur op gevoel zeg ik (denk ik) nee!Officieel misschien niet maar er zijn geruchten in overvloed, vage betalingen aan ouders en dat soort zaken.
0
geplaatst: 4 februari 2016, 14:44 uur
Edgar18 schreef:
en hebben een hoop mensen op allerlei manieren geprobeerd een slaatje te slaan uit de persoon Jackson, zijn geld, de geruchten die de ronde deden etc.
en hebben een hoop mensen op allerlei manieren geprobeerd een slaatje te slaan uit de persoon Jackson, zijn geld, de geruchten die de ronde deden etc.
Ow maar dat weet ik ook wel zeker.
* denotes required fields.