Muziek / Muziekgames / Iconen van de 20e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2016, 17:51 uur
Johan, Luigi of Bonk, zou één van jullie eens willen uitleggen waarom jullie Heather Nova een groter icoon vinden dan Bessie Smith? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.
0
geplaatst: 1 maart 2016, 17:54 uur
Voor MIJ is t n groter icoon..ms voor jou niet..
Maar als we objectief dit iconenspel doen staat de uitslag van te voren al vast
Ik heb Heather op n hoger voetstuk staan dan Bessie..zo kun je t ook zien..
Maar als we objectief dit iconenspel doen staat de uitslag van te voren al vast

Ik heb Heather op n hoger voetstuk staan dan Bessie..zo kun je t ook zien..
0
geplaatst: 1 maart 2016, 17:57 uur
Edgar18 schreef:
Johan, Luigi of Bonk, zou één van jullie eens willen uitleggen waarom jullie Heather Nova een groter icoon vinden dan Bessie Smith? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.
Als je even terugleest hebben we deze discussie al meerdere keren gevoerd.
Je stemt op persoonlijke titel (ik tenminste, sommigen blijkbaar nog steeds niet...), en niet op wat objectief een groter icoon zou zijn.
Dan kunnen we net zo goed gelijk bij de laatste 10 beginnen.
Ik heb meer met Heather dan met Bessie, waarbij ik Bessie's grotere invloed natuurlijk wel onderken.
0
geplaatst: 1 maart 2016, 17:58 uur
luigifort schreef:
Voor MIJ is t n groter icoon..
Dat begrijp ik, daarom vraag ik ook wat het voor jou een icoon maakt Voor MIJ is t n groter icoon..
. Eigenlijk is dit een stom spelletje want als we het 'goed' zouden spelen staat de uitslag inderdaad al min of meer vast. Een spelletje zoals vorig jaar (beste band / artiest) is in die zin leuker omdat je het 'icoon' kader niet mee laat wegen.
0
geplaatst: 1 maart 2016, 18:01 uur
Ik heb weinig met Bessie..maar zou ik bv de Wiki van Bessie naast Heather leggen ontkomt niemand ms aan Bessie en is t meteen 4-0.
Zelfde met bands..er is een verschil tussen wat vind je de grootste band of wat is de grootste band..
Ik stel voor dat laatste spel nu te spelen: Wat is de grootste band? O we zijn al klaar..Beatles heeft gewonnen
Maar over Bessie nogmaals..ik heb er weinig mee..
Zelfde met bands..er is een verschil tussen wat vind je de grootste band of wat is de grootste band..
Ik stel voor dat laatste spel nu te spelen: Wat is de grootste band? O we zijn al klaar..Beatles heeft gewonnen

0
geplaatst: 1 maart 2016, 18:07 uur
johan de witt schreef:
Je stemt op persoonlijke titel (ik tenminste, sommigen blijkbaar nog steeds niet...), en niet op wat objectief een groter icoon zou zijn.
Tja, das volgens mij nog steeds geen antwoord op mijn vraag, Maar als ik jullie tweelingbroertjes goed begrijp is de redenatie dus dat het voor jullie een groter icoon is omdat jullie het een betere artiest vinden? Je stemt op persoonlijke titel (ik tenminste, sommigen blijkbaar nog steeds niet...), en niet op wat objectief een groter icoon zou zijn.
Het lijkt mij dat iedereen stemt op wat ik zijn persoonlijke beleving het grootste icoon is maar het lijkt mij ook dat daar toch enige objectieve indicatoren bij worden meegenomen? Het zou voor mij een beetje vreemd zijn als iemand op Ria Valk stemt in een battle tegen Madonna omdat diegene toevallig erg fan is van Ria maar blijkbaar kan dat ook gewoon?
Lang verhaal kort, voel jullie vooral niet aangevallen (dat idee krijg ik namelijk een beetje), ik was oprecht benieuwd naar wat Nova in jullie ogen een icoon maakt en that's it!
luigifort schreef:
Wel eens meer dan één nummer geluisterd? Het is sowieso lastig vergelijken met artiesten uit de jaren '80 en '90, iets met een andere tijd enzo.Maar over Bessie nogmaals..ik heb er weinig mee..
0
geplaatst: 1 maart 2016, 18:12 uur
Beetje neerbuigend..niet Edgar? Ja ik heb meerdere dingen van Bessie gehoord.
Jij maakt problemen van tijd..ik niet.
Dat jij vaker voor de oudjes gaat moet je zelf weten..
Jij maakt problemen van tijd..ik niet.
Dat jij vaker voor de oudjes gaat moet je zelf weten..
* denotes required fields.