MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nederlands lied van de dag

zoeken in:

Misterfool
8.5

10 - voor mij zijn allermooiste liedje maar er zijn er zeker nog een aantal (Eva, Testament bijv.) die ik schitterend vind.

Wederom 18 stemmers brachten hun stem uit op Bo. Het gemiddelde is een zeer fraaie 8,36! Het nummer schiet gelijk door naar de eerste plek

01. Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder :18 stemmen, gemiddeld 8,358 (Edgar18)
02. The Nits - In the Dutch Mountains: 17 stemmen, gemiddeld 8,109 (johan de witt)

en nu heb ik een klein probleem met youtube... Als er iemand mij kan helpen en in de volgende post een clip willen plaatsen van:

Het Goede Doel - Alles Geprobeerd

Casartelli (moderator)

7,8, niet mijn favoriet van ze, maar wel heel goed.

Casartelli (moderator)
België is hun beste album, maar dit is hun beste nummer. Uiteraard is dat enkel mijn bescheiden mening.

9,5

Casartelli schreef:
België is hun beste album, maar dit is hun beste nummer. Uiteraard is dat enkel mijn bescheiden mening.

Met zoveel vergaarde kennis mag je best wat minder bescheiden zijn!

Maar goed, het eerste deel van je stelling klopt bijna en het tweede helemaal (bedankt voor t plaatsen!).

10

vigil, volgens mij is er 18x gestemd met een gemiddelde van 8,358

Mooiste van Henk & Henk

8,6

Simon77 schreef:
vigil, volgens mij is er 18x gestemd met een gemiddelde van 8,358

Yes indeed, ik denk dat ik 1 van de vlak achter elkaar stemmende tandem johan de witt en luigifort met beide precies een 9,5 over heb geslagen. Ik pas hem aan.

Joezer49263
nee, dit vind ik toch duidelijk 1 van hun mindere :

6,25

Prachtig nummer, had alleen ietsie pietsie korter mogen duren.

8,5

9.5! (beste Nederlandstalige plaat ooit gemaakt)

nu wel 17 stemmers en die kwamen gezamelijk op een 7,853. Daarmee komen ze op de laatste plaats, maar laat ik het positief brengen. Ze staan toch maar keurig op het podium!

01. Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder :18 stemmen, gemiddeld 8,358 (Edgar18)
02. The Nits - In the Dutch Mountains: 17 stemmen, gemiddeld 8,109 (johan de witt)
03. Het Goede Doel - Alles Geprobeerd : 17 stemmen, gemiddled 7,853 (vigil)

Nu weer even iets heel anders. Binnenkort geeft Toni Scott een afscheidsconcert in Paradiso. Dit omdat Toni MS heeft. Dit concert is geregeld door fenomeen Ben Liebrand die (waarschijnlijk wel bekend) regelmatig hebben samengewerkt. Ook komt er volgende week een mooie verzamel cd/lp uit van de goede man.

Toni Scott - That's How i'm Living

Mooi gelijkmatig aantal stemmen per dag

6,2, vond ik vroeger nog wel leuk, maar nu toch wat achterhaald.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:44 uur

geplaatst: vandaag om 21:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.