Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 11 mei 2019, 09:00 uur
Halve finales. Tot 4, 1 verschil.
1. Los Ageless vs. Marrow
2. Birth In Reverse vs. Pills
https://www.grammy.com/sites/com/files/styles/news_detail_header/public/gettyimages-1034673276.jpg
1. Los Ageless vs. Marrow
2. Birth In Reverse vs. Pills
https://www.grammy.com/sites/com/files/styles/news_detail_header/public/gettyimages-1034673276.jpg
0
geplaatst: 11 mei 2019, 09:03 uur
Albumtussenstand:
Marry Me: 0
Actor: 1
Strange Mercy: 0
St. Vincent: 1
MASSEDUCTION: 2
MassEducation: 0
Van de 4 Actors uit de kwartfinales blijft er nog slechts 1 over. Een volledige MASSEDUCTION-finale is wel nog mogelijk.
Marry Me: 0
Actor: 1
Strange Mercy: 0
St. Vincent: 1
MASSEDUCTION: 2
MassEducation: 0
Van de 4 Actors uit de kwartfinales blijft er nog slechts 1 over. Een volledige MASSEDUCTION-finale is wel nog mogelijk.
0
geplaatst: 15 mei 2019, 07:58 uur
Nee jij zeker niet
Dan offer ik mezelf liever op en zal ik nog een keer gaan stemmen.
Dan offer ik mezelf liever op en zal ik nog een keer gaan stemmen.
0
geplaatst: 15 mei 2019, 08:00 uur
Als er om 12u geen tiebreaker is dan stoot Pills door naar de finale.
1
geplaatst: 15 mei 2019, 08:57 uur
FINALETIJD
Marrow vs. Birth In Reverse
En we doen eens gek: finale tot 5.
Marrow is een van die fijne, zwoele, zomerse nummers uit Annies frivole beginjaren. 10 jaar oud is de song alweer. Subtiel opgebouwd, schijnbaar voortkabbelend maar dan plots toch zwaar uithalend. Het lied is een van de twee singles op Actor, mijn favoriete St. Vincent-plaat.
H. E. L. P.
Help me, help me
Eind 2013 was Birth in Reverse de vooruitgeschoven single van Annies titelloze vierde plaat. Haar eerste stap richting het grote(re) publiek? De lyrics zijn vintage Annie Clark, de gitaren glijden over de strofen en snijden het refrein doormidden. Live schakelt ze vaak zelfs nog een versnelling hoger.
Oh what an ordinary day
Take out the garbage, masturbate
Marrow vs. Birth In Reverse
En we doen eens gek: finale tot 5.
Marrow is een van die fijne, zwoele, zomerse nummers uit Annies frivole beginjaren. 10 jaar oud is de song alweer. Subtiel opgebouwd, schijnbaar voortkabbelend maar dan plots toch zwaar uithalend. Het lied is een van de twee singles op Actor, mijn favoriete St. Vincent-plaat.
H. E. L. P.
Help me, help me
Eind 2013 was Birth in Reverse de vooruitgeschoven single van Annies titelloze vierde plaat. Haar eerste stap richting het grote(re) publiek? De lyrics zijn vintage Annie Clark, de gitaren glijden over de strofen en snijden het refrein doormidden. Live schakelt ze vaak zelfs nog een versnelling hoger.
Oh what an ordinary day
Take out the garbage, masturbate
0
geplaatst: 15 mei 2019, 09:44 uur
Toch een erg mooie finale, hoor. Grote artiest! Birth wint nipt, vooral door de gitaar...
0-1
0-1
0
geplaatst: 15 mei 2019, 19:10 uur
2-4
Birth in Reverse is fijn. Maar omdat we nu eenmaal altijd wat te zeiken moeten hebben, wil ik toch opmerken dat het duidelijk de minste van de 4 halve finalisten was.
Birth in Reverse is fijn. Maar omdat we nu eenmaal altijd wat te zeiken moeten hebben, wil ik toch opmerken dat het duidelijk de minste van de 4 halve finalisten was.
0
geplaatst: 16 mei 2019, 12:05 uur
0
geplaatst: 16 mei 2019, 12:25 uur
De laatste dagen laat ik de battles wat langer openstaan. We hebben nog maximaal twee stemmers nodig, dat moet wel lukken. Toch, Gretz, DjFrankie, johan de witt, vigil?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.