Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2016, 20:35 uur
bonothecat schreef:
Van een walkover is al geen sprake meer lijkt me
Ik doe deze K.O. geen voorspellingen meer ? Van een walkover is al geen sprake meer lijkt me
3-4
0
geplaatst: 21 juni 2016, 17:18 uur
Dat was inderdaad Closer dan ik had verwacht 
Volgende battle ...
The Plan is eigenlijk een relatief conventioneel Low-liedje, maar ik kan je verzekeren dat the Curtain Hits The Cast indertijd toch wel als een radicale plaat werd ontvangen. Hoe anders was dat met de reactie op The Invisible Way, waar de tweede track in deze battle vanaf komt. Die plaat werd gezien als iets te braaf. Niet helemaal terecht, het countrydeuntje On My Own kent bijvoorbeeld een kantelpunt van jewelste.
versus

Volgende battle ...
The Plan is eigenlijk een relatief conventioneel Low-liedje, maar ik kan je verzekeren dat the Curtain Hits The Cast indertijd toch wel als een radicale plaat werd ontvangen. Hoe anders was dat met de reactie op The Invisible Way, waar de tweede track in deze battle vanaf komt. Die plaat werd gezien als iets te braaf. Niet helemaal terecht, het countrydeuntje On My Own kent bijvoorbeeld een kantelpunt van jewelste.
versus
0
geplaatst: 22 juni 2016, 18:34 uur
iemand die er een klap op wil geven?
Dan kunnen we aan een battle met twee maal Things We Lost In The Fire beginnen ...
Dan kunnen we aan een battle met twee maal Things We Lost In The Fire beginnen ...
0
geplaatst: 23 juni 2016, 00:14 uur
Het wordt steeds moeilijker kiezen ...en dit is pas de eerste ronde!
Kan haast niet kiezen...
3-1
Kan haast niet kiezen...
3-1

0
geplaatst: 23 juni 2016, 18:58 uur
Valt er nog wat te lachen bij Low? Check die clip van Breaker dan! Silver Rider is van een ander laken een pak. Dichter bij gospel zijn onze troetelmormonen nog niet geweest.
versus
versus
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.