Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2016, 17:50 uur
Breaker exit, een soort brexit eigenlijk. Laten we maar gauw doorgaan:
versus
versus
0
geplaatst: 24 juni 2016, 19:52 uur
Ai, pijnlijk voor witches, de beste track van c'mon, maar tegen Lullaby is weinig opgewassen. Behalve één nummer...
2-0
2-0
0
geplaatst: 24 juni 2016, 23:42 uur
ah ... kan zijn dat die komende week tegenover een kerstplaat staat 
Jammer van Witches inderdaad : 3-0

Jammer van Witches inderdaad : 3-0
0
geplaatst: 25 juni 2016, 13:49 uur
Witches is een geweldig nummer, maar er gaan geen 8 deelnemers meer komen om dat te bevestigen. Zeker niet tegenover een potentieel finalist. Ik heb een flink programma de rest van deze dag, dus door met de strijd tussen de dinosaurus en het lammetje. Wat mij betreft niet per sé een ongelijke strijd.
versus
versus
0
geplaatst: 26 juni 2016, 17:01 uur
Een Dinosaur doet geen hup hup 
Volgende battle met daarin de enige track van Low's tweede album Long Division, tegenover de zoveelste track van het hooggewaardeerde Things We lost In The Fire.
versus

Volgende battle met daarin de enige track van Low's tweede album Long Division, tegenover de zoveelste track van het hooggewaardeerde Things We lost In The Fire.
versus
0
geplaatst: 26 juni 2016, 18:36 uur
Ik zie hier een patroon in de uitslagen...
Het langste nummer krijgt van de deelnemers bijna altijd de voorkeur boven het kortere nummer.
3-1
PS waarom is er maar één nummer van Long Division?
Het langste nummer krijgt van de deelnemers bijna altijd de voorkeur boven het kortere nummer.
3-1
PS waarom is er maar één nummer van Long Division?
0
geplaatst: 26 juni 2016, 19:14 uur
0
geplaatst: 27 juni 2016, 00:02 uur
E-Clect-Eddy schreef:
Klopt. Wij weten ook allemaal al lang welk nummer gaat winnen ?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.