MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
dix
Iemand ?

4-5 (ontzettend moeilijke keuze tussen deze 2)

dix
Gaan we verder ...

Het wegstemmen van de mooie Mimivocaal op Laserbeam kan worden gecompenseerd door I Remember overeind te houden. De versie die ik hier heb gepost is niet de albumversie van Secret Name , maar die van de rariteitenbox A Lifetime of Temporary Relief. Die is zooo mooi en stylish, daar wordt Robert Smith zelfs verlegen van. Maar stem gerust met de wat gruizigere albumversie in gedachten. De tegenstand komt wederom van Things We Lost In The Fire, waarmee dat album voor deze K.O. bijna uitgemolken is.

versus

dix
Voor mij een no-brainer

1-0

3-1

4-1

Weer zo'n lastige, ook al omdat er twee totaal verschillende versies zijn van I Remember. Lijkt me dat dit nummer daarmee bevoordeeld wordt.

4-2

5-2

dix
Dan nu de battle tussen de uitersten. Aan de ene zijde Low op z'n weerbarstigst met een track van de EP Songs For A Dead Pilot, aan de andere zijde Low in de Kerststemming met een track van hun Christmas-EP. Dat lijkt een ongelijke strijd zo mid-juni, maar wie trekt Born By The Wires een klein kwartier lang?

versus

ik

1-0

Ik kende ze beiden nog niet, maar het zijn allebei pareltjes!

Had naar mijn idee niet misstaan als Low-finale.

1-1

dix
Dertien minuten valt best mee ...

2-2

Twee dagen Kerstmis, da's pas lang.

3-2 hadden overigens beide niet misstaan als afvallers de eerste ronde

4-3

dix
Volgende battle ... beetje een modale als je 't mij vraagt.

versus

0-1

0-2

Niks modaal, één van de mooiste Low-nummers ooit

0-3

0-5

dix
0-6

Da's binnen een uur al onoverbrugbaar.

1-8

dix
Ik ben voor minimaal 24 uur onder de radar, en bovenstaande battle lijkt me wel beslist. Dus mogen jullie alvast je tanden in de volgende zetten. Twee tracks van recente Low-releases, en die recente releases worden soms een pietsje onderschat. In vergelijk met oud werk zijn de producties niet meer zo minimaal maar juist heel gedetailleerd. Onderstaande twee zijn wat mij betreft volledig aan elkaar gewaagd:

versus

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:56 uur

geplaatst: vandaag om 02:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.