Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 15 januari 2020, 20:56 uur
4-1, In The Spanish Cave is ook mijn favoriete album. TWR ontdekt, toen als voorprogramma van The Pixies in 88. Ik vond TWR vele malen beter dan The Pixies. En die waren ook goed.
0
geplaatst: 15 januari 2020, 21:03 uur
Astronomy is een fijn nummer, maar de sonic attack die Soundtrack vormt ... daar gaat mijn punt naar toe.
4-2
4-2
0
geplaatst: 16 januari 2020, 10:54 uur
Misschien kan itchy of johan de witt het nog even spannend maken?
0
geplaatst: 16 januari 2020, 18:31 uur
Astronomy door, maar wel ten koste van een finalekandidaat van uw spelleider. Gelukkig blijft er genoeg moois over. Alhoewel genoeg ... Moonhead ontbeert nog een opponent in de laatste battle van deze ronde. Tijd voor de eerste van drie zij-instromers.
Sack Full of Silver is in de K.O. slechts met drie nummers vertegenwoordigd geweest en ik had sowieso covers beloofd. Thin White Rope deed altijd goede covers en koos ze met smaak. Zo kan het gebeuren dat een westcoast gitaarband waarvan de leden zich met Duits klinkende achternamen presenteren, een Krautsong voorziet van een desertsound. U begrijpt het, de eerste zij-instromer is Yoo Doo Right en die treft Moonhead.
Sack Full of Silver is in de K.O. slechts met drie nummers vertegenwoordigd geweest en ik had sowieso covers beloofd. Thin White Rope deed altijd goede covers en koos ze met smaak. Zo kan het gebeuren dat een westcoast gitaarband waarvan de leden zich met Duits klinkende achternamen presenteren, een Krautsong voorziet van een desertsound. U begrijpt het, de eerste zij-instromer is Yoo Doo Right en die treft Moonhead.
0
geplaatst: 16 januari 2020, 19:52 uur
1-0 voor You Doo Right. Ik wist niet dat het een cover was... Ik vond Some Velvet Morning altijd een hele goede cover van hun.
1
geplaatst: 17 januari 2020, 14:54 uur
01. Bonk - The Beach Boys
02. vigil - Fish
03. Gretz - Bombay Bicycle Club
05. arcade monkeys - Boygenius
06. Arno - Interpol
07. itchy - Lou Barlow
08. Casartelli - Anekdoten
09. Mssr. Renard - Allman Brothers Band
(Vampire Weekend is afgelopen jaar nog aan bod geweest in GH, dus die vervang ik door BBC)
02. vigil - Fish
03. Gretz - Bombay Bicycle Club
05. arcade monkeys - Boygenius
06. Arno - Interpol
07. itchy - Lou Barlow
08. Casartelli - Anekdoten
09. Mssr. Renard - Allman Brothers Band
(Vampire Weekend is afgelopen jaar nog aan bod geweest in GH, dus die vervang ik door BBC)
0
geplaatst: 17 januari 2020, 17:24 uur
3-5
De zij-instromer Yoo Doo Right deed het goed, maar stroomt evengoed weer uit. Resultaat van de stemming is een vijftal nummers dat door gaat naar de volgende ronde. Daarin nog maar drie battles, de ontknoping nadert. Woensdag is het zover, nu eerst door met:
Astronomy
Disney Girl
Moonhead
Not Your Fault
Red Sun
en ter aanvulling een tweede zij-instromer.
De zij-instromer Yoo Doo Right deed het goed, maar stroomt evengoed weer uit. Resultaat van de stemming is een vijftal nummers dat door gaat naar de volgende ronde. Daarin nog maar drie battles, de ontknoping nadert. Woensdag is het zover, nu eerst door met:
Astronomy
Disney Girl
Moonhead
Not Your Fault
Red Sun
en ter aanvulling een tweede zij-instromer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.