MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

4-1, In The Spanish Cave is ook mijn favoriete album. TWR ontdekt, toen als voorprogramma van The Pixies in 88. Ik vond TWR vele malen beter dan The Pixies. En die waren ook goed.

dix
Astronomy is een fijn nummer, maar de sonic attack die Soundtrack vormt ... daar gaat mijn punt naar toe.

4-2

5-3 (maar Soundtrack ook erg fijn)

johannesA
5-4

dix
Misschien kan itchy of johan de witt het nog even spannend maken?

dix
Astronomy door, maar wel ten koste van een finalekandidaat van uw spelleider. Gelukkig blijft er genoeg moois over. Alhoewel genoeg ... Moonhead ontbeert nog een opponent in de laatste battle van deze ronde. Tijd voor de eerste van drie zij-instromers.

Sack Full of Silver is in de K.O. slechts met drie nummers vertegenwoordigd geweest en ik had sowieso covers beloofd. Thin White Rope deed altijd goede covers en koos ze met smaak. Zo kan het gebeuren dat een westcoast gitaarband waarvan de leden zich met Duits klinkende achternamen presenteren, een Krautsong voorziet van een desertsound. U begrijpt het, de eerste zij-instromer is Yoo Doo Right en die treft Moonhead.

dix

versus

Yoo Doo Right - Moonhead

1-0 voor You Doo Right. Ik wist niet dat het een cover was... Ik vond Some Velvet Morning altijd een hele goede cover van hun.

Arbeidsdeskundige
2-2

01. Bonk - The Beach Boys
02. vigil - Fish
03. Gretz - Bombay Bicycle Club
05. arcade monkeys - Boygenius
06. Arno - Interpol
07. itchy - Lou Barlow
08. Casartelli - Anekdoten
09. Mssr. Renard - Allman Brothers Band

(Vampire Weekend is afgelopen jaar nog aan bod geweest in GH, dus die vervang ik door BBC)

dix
3-5

De zij-instromer Yoo Doo Right deed het goed, maar stroomt evengoed weer uit. Resultaat van de stemming is een vijftal nummers dat door gaat naar de volgende ronde. Daarin nog maar drie battles, de ontknoping nadert. Woensdag is het zover, nu eerst door met:

Astronomy
Disney Girl
Moonhead
Not Your Fault
Red Sun
en ter aanvulling een tweede zij-instromer.

dix

versus

Disney Girl - Not Your Fault

johannesA
0-1

dix
Ik ben verrast ...

2-3

Arbeidsdeskundige
3-4

Lastigste keuze tot nu toe!

3-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:14 uur

geplaatst: vandaag om 17:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.