MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
dix
Als Johnny Marr en itchy het eens kunnen worden, dan valt het tij wellicht nog te keren voor Disney Girl

Ontlopen elkaar niet veel.

5-5 dan maar om het spannend te houden.

dix
Misschien komt itchy zich melden met de beslissende stem, zo niet dan mag Not Your Fault naar de halve finale. Wij gaan verder met de clash der hemellichamen.

dix

versus

Red Sun - Moonhead

Arbeidsdeskundige
3-0

johannesA
4-0

5-1

Vind ze beide even sterk, puntje voor de underdog dan maar.

dix
Ik zit wel vaker aan de verkeerde kant van de score

5-2

Maak ik er 6-2 van.

dix
Daarmee plaatst na Not Your Fault ook Red Sun zich voor de halve finale. In de huidige ronde moet alleen Astronomy nog aan bod komen en die plaats ik tegenover de tweede zij-instromer, wederom een cover.

Thin White Rope koos zijn covers altijd met beleid, check bijvoorbeeld hun versies van songs The Byrds, Suicide en van countrylegende Marty Robbins. De ultieme Thin White Rope cover vind ik Lee Hazlewood's Some Velvet Morning, furieus gespeeld waarbij de zangpartij van Nancy Sinatra met behulp van, hoe kan het ook anders, gitaar wordt ingevuld. Wellicht wordt het nog spannend, een puntje van WesleyX16 lijkt alvast een zekerheid.

dix

versus

Astronomy - Some Velvet Morning

dix
Een update van het spoor-boekje:

Maandag en dinsdag spelen we de twee halve finales. Daarin de drie winnaars van dit weekend, aangevuld met de laatste zij-instromer die niet geheel toevallig de favoriet van uw spelleider is. Maar of die de finale van woensdag gaat halen is natuurlijk aan de stemmers.

0-1 Some Velvet Morning!

TWR was één van mijn favoriete bandjes uit de eind jaren 80 / begin 90. Beetje samen met MBV, Ride, Sonic Youth, God Machine en Nirvana.

johannesA
0-2

dix
1-5

Arbeidsdeskundige
2-7

dix
Not Your Fault en Red Sun waren al door, Some Velvet Morning voegt zich daar verrassend bij. Met deze drie kan er een podium getimmerd worden. Maar eerst de halve finales... Drie deelnemers zijn bekend, de vierde komt morgen voorbij op basis van een wildcard en treft dan Red Sun. We gaan dus in deze eerste halve finale van start met de plaat waar deze K.O. ooit mee aftrapte tegenover de nieuweling van gisteravond.

dix

versus

Not Your Fault - Some Velvet Morning

Arbeidsdeskundige
0-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:12 uur

geplaatst: vandaag om 06:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.