MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:
2 - 2. Duidelijk. Van één van mijn favo albums. Herfstiger kan je ze niet hebben.

vigil schreef:
-SprayIt- Kan jij de topictitel veranderen naar Fish?

of panjoe

Casartelli (moderator)
2-3

Mssr Renard
2-4

Van Raingods vind ik eigenlijk alleen de epic en de ballad leuk.

Mssr Renard schreef:

Van Raingods vind ik eigenlijk alleen de epic en de ballad leuk.

Nou ja, alleen maar... qua tijd is dat bijna 2 derde van t album

Voor mij is Faithhealer echt

Dank voor de tag en interesse is er zeker. Helaas ben ik te onbekend met zijn oeuvre (ik ben meer van de gehele albums en dan haal ik die nummers niet uit elkaar).

Ben overigens wel benieuwd hoe er van 20 KO's naar een finale gegaan wordt.

chevy93 schreef:
Dank voor de tag en interesse is er zeker. Helaas ben ik te onbekend met zijn oeuvre (ik ben meer van de gehele albums en dan haal ik die nummers niet uit elkaar).

Ben overigens wel benieuwd hoe er van 20 KO's naar een finale gegaan wordt.

Dat staat allemaal te lezen in de 1ste post

Maar een finalepoule met 5 tracks

Ik vond 32 net te weinig en 64 weer te veel vandaar deze oplossing

Ah, ik had alleen gelezen vanaf de post waarin ik getagd werd.

Erg lastig, maar ik houd het nog even spannend

4-4

Net te laat maar Hanszel de KO is begonnen hoor

Stop de persen, ik geef toe er zijn een hoop berichten geplaatst maar er is besloten dat we tot de 5 gaan. Bovendien zou na de 2de battle eerst nog de 3de moeten volgen

Ah sorry, ik was de weg kwijt in de hoeveelheid ruis...

Mssr Renard
A wilderness of ruis

2-1 met een wimperdikte voorsprong

Eeehh nee... battle 3 volgt na 2

3. Fish - Hold Your Head Up 1992 Music Video HD - YouTube vs. The Field - YouTube

Verdienstelijke cover met iets te enthousiaste 90's clip maar punt gaat de andere kant op

0-1

Mssr Renard
Nou Vigil.... Hold your head up, zullen we maar zeggen.....

Mssr Renard
3. Fish - Hold Your Head Up 1992 Music Video HD - YouTube vs. The Field - YouTube

Fish meets Van Gogh, ik kan niet anders dan de cover wegstemmen (ook omdat ik allergisch ben voor de song, dankzij Uriah Heep).

0-2

Casartelli (moderator)
Fish heeft inderdaad wel een paar verdienstelijke covers op zijn naam, al haalt deze het niveau van de al gememoreerde Faithhealer niet helemaal. Daarnaast hoort The Field tot mijn favoriete post-Vigilnummers.

0-3

Potverdorie, wat een loting.... Als wannabe Fish kenner zie ik meerdere battles waar ik me van stemming ga onthouden, zoals deze. Ik ken maar een fractie van zijn werk. Echter zijn er ook waar songs van Vigil iawom en Sunsets on Empire tegenover elkaar staan. Niet te doen!
Ik hou deze KO maar open, dan pik ik mijn momentjes maar om toch wat aan bijsturing/manipulatie van het verloop te doen

Mssr Renard
Hanszel schreef:
Potverdorie, wat een loting.... Als wannebe Fish kenner zie ik meerdere battles waar ik me van stemming ga onthouden, zoals deze. Ik ken maar een fractie van zijn werk. Echter zijn er ook waar songs van Vigil iawom en Sunsets on Empire tegenover elkaar staan. Niet te doen!
Ik hou deze KO maar open, dan pik ik mijn momentjes maar om toch wat aan bijsturing/manipulatie van het verloop te doen

Maar Vigil heeft zo'n best gedaan overal de youtube-liedjes bij te zoeken. Dan heb je 24 uur de tijd om een liedje te luisteren.

0-3

Ik geef toe ik stem liever niet tegen Internal Exile maar ja

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.