MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

Arbeidsdeskundige
1-1

Mssr Renard
3-1

Close call, maar toch 6-4

3. Shadowplay vs. Blind to the Beautiful

Stukje makkelijker. Naast ‘Credo’ het enige nummer van Internal Exile dat ik nog wel eens luister.

1-0

Mssr Renard
3-2

4. The Perception of Johnny Punter vs. Plague of Ghosts (A-F)

1-0

Mssr Renard
1-2

Casartelli (moderator)
2-3

2-4
Ligt het nou aan mij of zijn het toch echt allemaal lastige keuzes? Op de een of andere manier geeft het mij het gevoeld dat ik toch nog onvoldoende doorhad hoeveel prachtige muziek zijn solo-oeuvre ook herbergt.

Mssr Renard
Fish heeft per plaat minstens een aantal echte knallers. Dat maakt zijn oeuvre grillig en moeilijk te doorgronden. Sommige platen zijn van begin tot eind sterk (Vigil, 13th Star, Sunsets, Feast) en sommige platen kennen gewoon erg mooie songs maar zijn over de linie wat minder populair (Suits, Exile, Fellini Days, Raingods en dat coveralbum). Dit is wat ik opmerk, geen feit, natuurlijk.

3-4.... Ik heb Plague of Ghosts nooit echt kunnen waarderen. Geen idee waarom, maar voelt voor mij te gemaakt en fragmentarisch.

Mssr Renard schreef:
Fish heeft per plaat minstens een aantal echte knallers. Dat maakt zijn oeuvre grillig en moeilijk te doorgronden. Sommige platen zijn van begin tot eind sterk (Vigil, 13th Star, Sunsets, Feast) en sommige platen kennen gewoon erg mooie songs maar zijn over de linie wat minder populair (Suits, Exile, Fellini Days, Raingods en dat coveralbum). Dit is wat ik opmerk, geen feit, natuurlijk.

Precies. Heb ik dus ook. Heel herkenbaar. Ook bij dezelfde albums. Vigil, 13the star, Sunsets en Feast kan ik van begin tot einde luisteren en herbeluisteren. Bij de rest is mijn vinger altijd op skip....

3-6

5. State of Mind vs. Cliché

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:22 uur

geplaatst: vandaag om 02:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.