Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2020, 07:58 uur
Stukje makkelijker. Naast ‘Credo’ het enige nummer van Internal Exile dat ik nog wel eens luister.
1-0
1-0
0
geplaatst: 6 februari 2020, 09:22 uur
4. The Perception of Johnny Punter vs. Plague of Ghosts (A-F)
1-0
1-0
2
geplaatst: 6 februari 2020, 11:26 uur
2-4
Ligt het nou aan mij of zijn het toch echt allemaal lastige keuzes? Op de een of andere manier geeft het mij het gevoeld dat ik toch nog onvoldoende doorhad hoeveel prachtige muziek zijn solo-oeuvre ook herbergt.
Ligt het nou aan mij of zijn het toch echt allemaal lastige keuzes? Op de een of andere manier geeft het mij het gevoeld dat ik toch nog onvoldoende doorhad hoeveel prachtige muziek zijn solo-oeuvre ook herbergt.
1
Mssr Renard
geplaatst: 6 februari 2020, 11:30 uur
Fish heeft per plaat minstens een aantal echte knallers. Dat maakt zijn oeuvre grillig en moeilijk te doorgronden. Sommige platen zijn van begin tot eind sterk (Vigil, 13th Star, Sunsets, Feast) en sommige platen kennen gewoon erg mooie songs maar zijn over de linie wat minder populair (Suits, Exile, Fellini Days, Raingods en dat coveralbum). Dit is wat ik opmerk, geen feit, natuurlijk.
0
geplaatst: 6 februari 2020, 11:43 uur
3-4.... Ik heb Plague of Ghosts nooit echt kunnen waarderen. Geen idee waarom, maar voelt voor mij te gemaakt en fragmentarisch.
1
geplaatst: 6 februari 2020, 11:46 uur
Mssr Renard schreef:
Fish heeft per plaat minstens een aantal echte knallers. Dat maakt zijn oeuvre grillig en moeilijk te doorgronden. Sommige platen zijn van begin tot eind sterk (Vigil, 13th Star, Sunsets, Feast) en sommige platen kennen gewoon erg mooie songs maar zijn over de linie wat minder populair (Suits, Exile, Fellini Days, Raingods en dat coveralbum). Dit is wat ik opmerk, geen feit, natuurlijk.
Precies. Heb ik dus ook. Heel herkenbaar. Ook bij dezelfde albums. Vigil, 13the star, Sunsets en Feast kan ik van begin tot einde luisteren en herbeluisteren. Bij de rest is mijn vinger altijd op skip....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.