MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

19. Cliché vs. Faithhealer

1-0

3-0 Misschien wel mijn persoonlijke favoriet voor de eindzege!

Mssr Renard
0-3

Mssr Renard
Het gaat nu zo snel dat sommige users hun stem niet meer kunnen uitbrengen. Is dat wel wenselijk?

0-4

En een traan voor Faithhealer

Mssr Renard schreef:
Het gaat nu zo snel dat sommige users hun stem niet meer kunnen uitbrengen. Is dat wel wenselijk?

Nee. Daar had ik al een voorstel voor gedaan een aantal pagina's geleden. Je zou er voor kunnen kiezen in de volgende ronde bijvoorbeeld 3 battles tegelijkertijd open te zetten voor 24 uur; dan kan iedereen die wil een stem uitbrengen. Eventueel nummers rustig herbeluisteren en dan stemmen.

Mssr Renard
bonothecat schreef:
(quote)

Nee. Daar had ik al een voorstel voor gedaan een aantal pagina's geleden. Je zou er voor kunnen kiezen in de volgende ronde bijvoorbeeld 3 battles tegelijkertijd open te zetten voor 24 uur; dan kan iedereen die wil een stem uitbrengen. Eventueel nummers rustig herbeluisteren en dan stemmen.

Ik heb ooit eens een k.o. meegemaakt waar mensen voor-uit hun stem uitdeelden, maar dat is een hoop rekenwerk voor de organisator.

Ik ben wel echt voor de 24-uursregel. Ook omdat ik gewoon na 22:00 ook nooit meer op internet te vinden ben, en er wel echt Musicmeternachtbrakers actief zijn

0-5 Een nieuwe klassieker!

Casartelli (moderator)
Mssr Renard schreef:
Het is nu eenmaal een KO. Dat het snel kan gaan en dat een nummer geluk of pech kan hebben met wie er op dat moment wel en niet online is, is nu eenmaal onderdeel van het spel. Achteraf bezien hadden we hier ook wel tot de 6 kunnen gaan (de belangstelling is ook wel groter dan wat ik ervan verwacht had), maar een KO blijft het. Voor de meer onthaaste vorm hebben we een paar andere spelconcepten (de ladders, de Greatest Hits, etc.).

Ik heb een uur geleden een stem uitgebracht en nu al weer een ronde gemist, ik denk dat we op zijn minst een verhoging naar 6 (liever 7) moeten overwegen voor de volgende ronde!

Rustagh, rustagh...

Zoals bij elke KO gaat per ronde het aantal te behalen punten omhoog. Dan worden ook de KO's lastiger en daardoor gaan ze meer gelijk op. We zitten met een relatieve kleine maar wel fanatieke groep, mark my words op zeer korte termijn hebben we vast een match die op 5-5 blijft steken omdat iedereen die mee doet zijn stem al heeft gegeven.

Elke clash een dag laten staan is geen optie, dan gaan alle artiesten KO's veel te lang duren. Zeker bij artiesten net een flink oeuvre waardoor er met bv 128 wordt gestart.

In ieder geval volgt vanavond de loting voor de volgende ronde

vigil, wat duurt dat lang! Dan hadden bepaalde battles ook best wat langer kunnen staan. Om de tijd te vullen een herkansing voor Goldfish and Clowns dan maar?

Bonk schreef:
vigil, wat duurt dat lang! Dan hadden bepaalde battles ook best wat langer kunnen staan. Om de tijd te vullen een herkansing voor Goldfish and Clowns dan maar?

Hmm, als we dat gaan doen dan heb ik nog wel wat andere voorstellen om eens te herkansen. Ik denk hierbij aan 1974, 1978 en 2010.

Casartelli (moderator)
Wie zich verveelt, kan zich eventueel hier nog wat verder in Post Rock/Math Rock verdiepen.

Ronde 2!

1. Family Business vs. The Unravelling
2. Perfume River vs. Lady Let It Lie
3. Shadowplay vs. Blind to the Beautiful
4. The Perception of Johnny Punter vs. Plague of Ghosts (A-F)
5. State of Mind vs. Cliché
6. Credo vs. The Field
7. Arc of the Curve vs. A Gentleman's Excuse Me
8. Manchmal  vs. Vigil in a Wilderness of Mirrors
9. The Company vs. Tumbledown
10. View from the Hill vs. Waverly Steps

Tot de 6 en met 2 verschil!

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/05/10/article-2142433-13050896000005DC-609_468x633.jpg

1. Family Business vs. The Unravelling
1-0

Mssr Renard
Wanneer is The Great Unravelling van titel veranderd? Ik zag het hier op de site ook al (heb dit inmiddels aangepast). Of vergis ik me? Heet het nummer gewoon The Unravelling?
Prachtige song, maar geen partij voor Family Business. Vooral niet met een lachende Tara (is dat Tara?) hieronder.

2-0

Yep, dat is Tara (jaar of 7 geleden)

Wat betreft The (Great) Unravelling, tja ik heb hier gewoon gekeken naar de populairste nummers en die ctrl v -> ctrl c gedaan en dan neem je dus gewoon de foutieve titel over

5-0

Enne Rudi S, het is natuurlijk prima dat je hier wat loopt te hengelen naar mooie visjes, maar je vergeet hopelijk toch niet dat je even verderop nog wel verwacht wordt om wat kraaien af te schieten.

Arbeidsdeskundige
6-0

Arbeidsdeskundige
2. Perfume River vs. Lady Let It Lie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:52 uur

geplaatst: vandaag om 13:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.